Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff og huff, dette er virkelig ikke bra 🙁 Det er jo en del ganske fine og sjeldne biler som iallfall har stått der før. Får håpe så mange som mulig biler er ute ettersom det er kjøresessong og mange kanskje har bilene hjemme. Vet du noe @sveigis, du kjenner jo E28 miljøet litt?

Og bare for å bli ferdig med den obligatoriske "Viktigste er at ingen mennesker ble skadet" så ingen blir krenket.

Skrevet

Uff! Får håpe på det «beste» ettersom det er august og ikke midt på vinteren. Tragisk. 

Skrevet

I følge oppdatering på Stavanger Aftenblad er 13 biler og 3 motorsykler tapt.

Deriblant denne samt X5 4,6is som står til høyre i bildet.... Bildet tok jeg fra et av de årlige treffene utenfor den nå tapte løa. Dette er bare så hinsides trist... 😢 

37603541_2001720509852673_59736102609742

Skrevet (endret)
5 minutter siden, Tony Soprano skrev:

Har du reg nr på denne eller deler av det ?

Den på bildet er iallefall BP69977 

Screenshot_20250812_093832_SamsungInternet.thumb.jpg.512cb86050ff50aab08a30d6dfb2bda4.jpg

Endret av ///M-ini95
Skrevet
2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Huff og huff, dette er virkelig ikke bra 🙁 Det er jo en del ganske fine og sjeldne biler som iallfall har stått der før. Får håpe så mange som mulig biler er ute ettersom det er kjøresessong og mange kanskje har bilene hjemme. Vet du noe @sveigis, du kjenner jo E28 miljøet litt?

Og bare for å bli ferdig med den obligatoriske "Viktigste er at ingen mennesker ble skadet" så ingen blir krenket.

Ja dette var forferdelig helt enkelt .

Våknet med meldinger fra mine venner i vest som fortalte det .

Angående biler ,så er det vel hvertfall en e28er og et par e23 er som er tatt mener jeg ,alt dette er ikke skrevet i stein .

Og den ene e28en var jo en som var tatt fra bunn og skulle bli en pokalsanker tenker jeg.

Jævli rett og slett og et utrolig flott sted 😩😩😩

1 time siden, StigJ skrev:

I følge oppdatering på Stavanger Aftenblad er 13 biler og 3 motorsykler tapt.

Deriblant denne samt X5 4,6is som står til høyre i bildet.... Bildet tok jeg fra et av de årlige treffene utenfor den nå tapte løa. Dette er bare så hinsides trist... 😢 

37603541_2001720509852673_59736102609742

Ja Stig dette var forferdelig helt enkelt .😩

Fikk selv gleden av å være på treff i 2023 og var med vår avdøde venn Bjørn Tønnesen der to ganger .

Grusomt .

Skrevet (endret)

Hørt rykter om at det sto en E28 M5 og en E28 528i der inne. Men man skal være litt forsiktig med å høre på rykter også. 

Edit: Den lyseblå E28 M5en (gamle til Tønnesen) som sto der i mange år er vist nok ikke en av bilene i brannen, den står trygt hjemme hos eier. Bare sånn for å unngå spekulasjoner rundt den bilen som tross alt er ganske kjent. 

Endret av Fredrik 90
Skrevet
35 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Edit: Den lyseblå E28 M5en (gamle til Tønnesen) som sto der i mange år er vist nok ikke en av bilene i brannen, den står trygt hjemme hos eier. Bare sånn for å unngå spekulasjoner rundt den bilen som tross alt er ganske kjent. 

Takk, det var godt å høre. Den familien trenger ikke mer motgang.

Skrevet
7 minutter siden, Rune-K skrev:

Takk, det var godt å høre. Den familien trenger ikke mer motgang.

Ja det var det jeg også tenkte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...