Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
Skrevet

Hei prøver å bytte pærer, men får ikke av headlight connectoren så lurer på om det er 100% fritt for strøm i hovedlyktene om jeg kobler av batteriet? Ser ut til at det er eneste mulighet uten å ødelegge hele lykten.

Skrevet
On 17.10.2017 at 16.09, BMWlog skrev:

Hei prøver å bytte pærer, men får ikke av headlight connectoren så lurer på om det er 100% fritt for strøm i hovedlyktene om jeg kobler av batteriet? Ser ut til at det er eneste mulighet uten å ødelegge hele lykten.

Kan fint koble av kontakten uten og ta strømmen, men ja det er strømfritt om en kobler fra batteriet og venter noen minutter så alle moduler får ladet seg ut.

Skrevet

Takk problemet er heller at kontakten sitter helt fast, selv om den er i åpen posisjon så kommer den ikke helt av. Så får løse det med å ta koble av batteriet.

• 3 weeks later...
Skrevet

Bakseter - E60 kontra E61.

Har gått litt i tanker om å bytte ut min E61 i en E60 eller E61:)

Men innbiller meg å ha hørt at baksetene i E60 ikke har like bratt vinkel som i E61. Noen som vet om det stemmer? Sitter litt bak i bilen i ny og ned og er ikke super happy med comforten idag.

• 3 weeks later...
Skrevet

Er det noen som vet hvilke intervall det er på bytta av multireim på 520d? Og er det slik at man bør bytte løpehjul samtidig?

Må jo vurdere litt hva som er nødvendig å handle på black friday:)

Skrevet

Tror ikke det er noe intervall, byttes ved behov.

Jeg svidde av ca 13k på svart fredag til kun bilen. Men jeg sparte 40% :)

Skrevet

Har tenkt og ettermontere ett Thule/Brink avtagbart hengerfeste på min 05 mod. e61. Jeg må jo da bytte diffuser bak til en med deksel i midten. Men når kroken er demontert, vil dekslet skjule 100% alt av kontakter og fester?

Skrevet

Hei, jeg er blitt tilbudt å kjøpe komplett utstyr til hydraulisk baklukeåpner for e61 av en kompis. Dette skal demonteres av en bil som skal selges i deler. Jeg kan få med absolutt alt som tilhører systemet for 4000,-. Er dette en ok pris? 

Skrevet

Ok, vil El bakluke ha noe å si på verdien av bilen, eller vil sånt utstyr bare gjøre bilen litt mer lettsolgt? Min bil er egentlig ganske ribba for utstyr. Har bare stor navi, sport understell, sport ratt med varme og sports stoler med El uten memory. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...