Kråka Skrevet September 21, 2017 Share Skrevet September 21, 2017 Ok, vill undersøke det👍 Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet Oktober 11, 2017 Share Skrevet Oktober 11, 2017 (endret) . Endret Oktober 13, 2017 av kapteinh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 16, 2017 Share Skrevet Oktober 16, 2017 (endret) ... Endret Oktober 17, 2017 av daniel740i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Oktober 17, 2017 Share Skrevet Oktober 17, 2017 Hei prøver å bytte pærer, men får ikke av headlight connectoren så lurer på om det er 100% fritt for strøm i hovedlyktene om jeg kobler av batteriet? Ser ut til at det er eneste mulighet uten å ødelegge hele lykten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 18, 2017 Share Skrevet Oktober 18, 2017 On 17.10.2017 at 16.09, BMWlog skrev: Hei prøver å bytte pærer, men får ikke av headlight connectoren så lurer på om det er 100% fritt for strøm i hovedlyktene om jeg kobler av batteriet? Ser ut til at det er eneste mulighet uten å ødelegge hele lykten. Kan fint koble av kontakten uten og ta strømmen, men ja det er strømfritt om en kobler fra batteriet og venter noen minutter så alle moduler får ladet seg ut. BMWlog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Oktober 18, 2017 Share Skrevet Oktober 18, 2017 Takk problemet er heller at kontakten sitter helt fast, selv om den er i åpen posisjon så kommer den ikke helt av. Så får løse det med å ta koble av batteriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet November 5, 2017 Share Skrevet November 5, 2017 Bakseter - E60 kontra E61. Har gått litt i tanker om å bytte ut min E61 i en E60 eller E61:) Men innbiller meg å ha hørt at baksetene i E60 ikke har like bratt vinkel som i E61. Noen som vet om det stemmer? Sitter litt bak i bilen i ny og ned og er ikke super happy med comforten idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet November 23, 2017 Share Skrevet November 23, 2017 Er det noen som vet hvilke intervall det er på bytta av multireim på 520d? Og er det slik at man bør bytte løpehjul samtidig? Må jo vurdere litt hva som er nødvendig å handle på black friday:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 23, 2017 Share Skrevet November 23, 2017 Tror ikke det er noe intervall, byttes ved behov. Jeg svidde av ca 13k på svart fredag til kun bilen. Men jeg sparte 40% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet November 23, 2017 Share Skrevet November 23, 2017 Hehe.. Noen ganger er det dyrt å spare litt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 25, 2017 Share Skrevet November 25, 2017 Har tenkt og ettermontere ett Thule/Brink avtagbart hengerfeste på min 05 mod. e61. Jeg må jo da bytte diffuser bak til en med deksel i midten. Men når kroken er demontert, vil dekslet skjule 100% alt av kontakter og fester? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 25, 2017 Share Skrevet November 25, 2017 @Skulebollen Ja. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kallekarlsen Skrevet November 28, 2017 Share Skrevet November 28, 2017 Hei, jeg er blitt tilbudt å kjøpe komplett utstyr til hydraulisk baklukeåpner for e61 av en kompis. Dette skal demonteres av en bil som skal selges i deler. Jeg kan få med absolutt alt som tilhører systemet for 4000,-. Er dette en ok pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 28, 2017 Share Skrevet November 28, 2017 Ja, det er en ok pris, men noe kupp vil jeg ikke si det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kallekarlsen Skrevet November 28, 2017 Share Skrevet November 28, 2017 Ok, vil El bakluke ha noe å si på verdien av bilen, eller vil sånt utstyr bare gjøre bilen litt mer lettsolgt? Min bil er egentlig ganske ribba for utstyr. Har bare stor navi, sport understell, sport ratt med varme og sports stoler med El uten memory. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå