Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Den var faktisk litt tøff. :)

Hva står på bakluken?

Edit: Ikke at det har noe å si, men ser ut som det er bilen til en av de bak Broiler, og at det da er en 650i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, awt skrev:

Den var faktisk litt tøff. :)

Hva står på bakluken?

Edit: Ikke at det har noe å si, men ser ut som det er bilen til en av de bak Broiler, og at det da er en 650i.

Mener det står PD6xx. Prior Design sitt kit for m6/6-serie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 16. juli 2016 at 21.07, Slavearbeider'n skrev:

Kuleste M6'en rundt om?

Tire stencils'a var prikken over i'en på en bredda M6 received_10206307489917980.jpeg

 

On 16. juli 2016 at 21.08, awt skrev:

Den var faktisk litt tøff. :)

Hva står på bakluken?

Edit: Ikke at det har noe å si, men ser ut som det er bilen til en av de bak Broiler, og at det da er en 650i.

 

On 16. juli 2016 at 22.19, ALBUAK skrev:

Mener det står PD6xx. Prior Design sitt kit for m6/6-serie

Er Mikkel Christiansen (1 av 2 i Broiler) sin ja, så er en 650i xDrive. Stemmer også at det er PD6XX som står bakpå der :wink: Er vel en snau mnd siden han fikk bygd den om :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1999 Cadillac Deville, koselig bil. :)

IMG_1562_zpswocvhoyj.jpg

IMG_1563_zpsobn2cnjr.jpg

Så en som virkelig har tatt den helt ut når han skulle velge farge på Volvoen sin. Usikker på om jeg hadde gjort det samme valget selv, men blir litt glad når jeg ser slikt. :) Får ikke helt rett inntrykk av fargen på bildet.IMG_1612_zpsgucxsfdj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, awt skrev:

Så en som virkelig har tatt den helt ut når han skulle velge farge på Volvoen sin. Usikker på om jeg hadde gjort det samme valget selv, men blir litt glad når jeg ser slikt. :) Får ikke helt rett inntrykk av fargen på bildet.IMG_1612_zpsgucxsfdj.jpg

Er du i Bergen nå eller? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC_0047-1.jpg

Her snakker vi Hvasser. Vet ikke antall fot på den ribben, men 3x300hk er kjekt, + det scifi overbygget da. 

Tomta og hytta er en annen historie... Her snakker vi mye penger. Importert hvit sand til 3x25meter strand f.eks...

Ellers blitt passert av bl.a en Princess 67 og annet snacks. Av biler kan jeg i dag, bare mens vi spiste middag, nevne 991, ny Boxster, Ferrari California, ny 7-serie og den nye Jaguar SUVen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 16.7.2016 at 21.07, Slavearbeider'n skrev:

Kuleste M6'en rundt om?

Tire stencils'a var prikken over i'en på en bredda M6 received_10206307489917980.jpeg

Så denne inne hos Bilia på Lierstranda da de satte den sammen.. M6 logo og stylingkit bestilt fra ebay som ikke engang passet ordentlig (de måtte kappe og modifisere i karosseriet for at det skulle passe, dvs. "kan" ikke reverseres"), på en slik bil er i min verden særs lite innbydende. Jeg kan være enig i at den ser kul ut, selv om jeg aldri ville gjort noe med min egen bil. Det er han ene i Broiler som eier den ja, bilen stod noen dager senere utenfor Glass i Drammen, dog uten lakkert kit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, [space] skrev:

Her snakker vi Hvasser. Vet ikke antall fot på den ribben, men 3x300hk er kjekt, + det scifi overbygget da. 

Tomta og hytta er en annen historie... Her snakker vi mye penger. Importert hvit sand til 3x25meter strand f.eks...

Ellers blitt passert av bl.a en Princess 67 og annet snacks. Av biler kan jeg i dag, bare mens vi spiste middag, nevne 991, ny Boxster, Ferrari California, ny 7-serie og den nye Jaguar SUVen..

Ligner veldig på den jeg så i Strømstad for to uker siden. :)

IMG_1468_zpsmkha181s.jpg

...men jeg mener på det stod 400 på motorene. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...