EspenM3css Skrevet Desember 30, 2024 Skrevet Desember 30, 2024 Meget fin 525i spottet i parkeringskjeller i kristiansand, noen her inne? Marius2002, Krisfje, sveigis og 3 andre reagerte på dette 6
Fredrik 90 Skrevet Desember 30, 2024 Skrevet Desember 30, 2024 Solgt ny i Norge i 1993 også, ikke dårlig at den har overlevd 👍 EspenM3css og Werther reagerte på dette 2
///FredriK.S Skrevet Desember 30, 2024 Skrevet Desember 30, 2024 Gamle bilen til en tidligere kollega dette. Den var ihvertfall veldig bra og godt ivaretatt. Lav km og vinterlagret i alle år. Bilde sammen med min gamle 540i/6 Lars89, Werther, Marius2002 og 4 andre reagerte på dette 7
Iv3rs3n Skrevet Februar 8 Skrevet Februar 8 Denne går i området jeg bor, min svoger's 1987mod 2-dørs 320i med Mtec II, førstegangsregga 2015 i Norge. Jeg har bedt han sjekke ut bimmers.no og registrere seg samt lage en tråd på bilen 😁 Ingen, Marius2002, Lars89 og 3 andre reagerte på dette 6
Fredrik 90 Skrevet Februar 8 Skrevet Februar 8 XM’en blir ikke så værst når alt er i sort 😀 Kom over noen greie vinterbiler i Oslo her forleden RSQ 3 er egentlig en litt snodig bil, men den har en 2,5 liters rekkefemmer så det er jo kult 👍 Lambo på vinterdekk 😎 To like biler med bare ti nr fra hverandre på skiltet…ender opp på samme p plass. Fant dette merkelig tilfredstillende 😅 Denne har jeg lagt ut en annen vei her, men den passer inn her også. Splitter 2025 M340i sedan, godt noen kan velge noe annet enn i4… 😅 mossing 92, wSax, sandersander og 4 andre reagerte på dette 7
GtiGtr Skrevet Februar 8 Skrevet Februar 8 9 timer siden, Fredrik 90 skrev: XM’en blir ikke så værst når alt er i sort 😀 Når du må ha den i heilsvart for å skjule mest mulig av designet så er ikkje det eit bra utgangspunkt akkurat. Hjalp ikkje med dei horrible Subaru VX felgane heller 😛 ehaugsnes og fupsaker reagerte på dette 2
Orjan Skrevet Februar 9 Skrevet Februar 9 Møtte en delvis kamuflert tyskregistrert M3 Touring ved Fauske i dag - hva er de de pønsker på nå? Bilde fra nett.. Marius2002, fupsaker, Kolstad Jr. og 1 annen reagerte på dette 4
Lars89 Skrevet Februar 9 Skrevet Februar 9 Det ser jo ut som en M3CS men den er jo allerede lansert. En av de siste rene bensinbilene fra BMW M. Neste generasjon blir jo hybrid og EL.
Fredrik 90 Skrevet Februar 9 Skrevet Februar 9 5 timer siden, Lars89 skrev: Neste generasjon blir jo hybrid og EL. Neste M3 blir jo en mild hybrid da, så det er jo nesten ren bensin det også. M340i LCI er jo en mild hybrid og jeg anser iallfall dette som mer eller mindre en ren bensinbil. Ladbar hybrid derimot er noe helt annet da man har med seg ett stort batteri og kan kjøre elektrisk over lengre strekker.
Marius2002 Skrevet Februar 10 Skrevet Februar 10 @Orjan BMW har testsenter i Arjeplog, Sverige. Det er knappe 3 timer unna Fauske. Ikke umulig den kommer derfra, selv om det vil være en omvei om den skal ned til Tyskland igjen. Orjan reagerte på dette 1
Orjan Skrevet Februar 10 Skrevet Februar 10 @Marius2002 - ja, det var det jeg tenkte. Har flere ganger sett kamuflerte utgaver av modeller noen uker etter at de har blitt markedsført/offentliggjort. Marius2002 reagerte på dette 1
N.E.W. Skrevet Februar 14 Skrevet Februar 14 Jon Olsson’s Urus med over 1000hk Marius2002, fupsaker, Ampera og 5 andre reagerte på dette 7 1
Orjan Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden På 9.2.2025 den 19.03, Orjan skrev: Møtte en delvis kamuflert tyskregistrert M3 Touring ved Fauske i dag - hva er de de pønsker på nå? Bilde fra nett.. Var kanskje denne? https://www.instagram.com/reel/DGVYAVltvlH/?igsh=YzdnaHU5Z2xjbmoy fupsaker reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå