Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

7 timer siden, DanielStance skrev:

Er en del enda :P Men spørs litt på hva du anser som rånedøden, du som er Originalpolizei. :D

Med rånedøden tror jeg du vet hva jeg mener. Det er hele og pene E34er som selges til jallapris kun fordi det er en 518i eller 520i, på med Biltema soting, effektpotte, kappe fjærer så er det bare å begynne å spinne bilen i stykker. Ender opp enten i ett tre eller som delebil ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, Fredrik 90 skrev:

Med rånedøden tror jeg du vet hva jeg mener. Det er hele og pene E34er som selges til jallapris kun fordi det er en 518i eller 520i, på med Biltema soting, effektpotte, kappe fjærer så er det bare å begynne å spinne bilen i stykker. Ender opp enten i ett tre eller som delebil ;) 

Er det noe annet enn 518i og 520i som er til salgs her da? Er jo nesten et under om man ser en 525i, 530i, 535i eller 540i til salgs her i Norge (da regner jeg ikke med de som er rustet i stykker og litt til). Spinne er vel heller ikke det de 2 modellene er best på, men vet de er populære å ha som vinterbil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, DanielStance skrev:

Er det noe annet enn 518i og 520i som er til salgs her da? Er jo nesten et under om man ser en 525i, 530i, 535i eller 540i til salgs her i Norge (da regner jeg ikke med de som er rustet i stykker og litt til). Spinne er vel heller ikke det de 2 modellene er best på, men vet de er populære å ha som vinterbil :P

Greia er den at en 518i eller 520i kan være en veldig god bil, bilen kan være i hundre prosent teknisk stand men kun pga motoren selges den for småpenger. Det er synd og gjør at mange gode biler forsvinner ifra veiene. Derfor er det hyggelig å spotte slike biler som over her, motoren er kanskje ikke det store men bare at det er noen urørte igjen er artig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, Fredrik 90 skrev:

Greia er den at en 518i eller 520i kan være en veldig god bil, bilen kan være i hundre prosent teknisk stand men kun pga motoren selges den for småpenger. Det er synd og gjør at mange gode biler forsvinner ifra veiene. Derfor er det hyggelig å spotte slike biler som over her, motoren er kanskje ikke det store men bare at det er noen urørte igjen er artig :) 

Joda, men litt av grunnen er jo fordi det er så mange av de i forhold til de med større motor. E34 ser jeg sjeldent til i det store og det hele. 

Ligger flere urørte E34 til salgs på Finn faktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den slk 32 amg står parkert i gaten rett bortenfor her, ett eldre par som kjører den.

ser ut til å være kjøpt nå nylig av dem da jeg ikke har sett bilen før, men har nå sett den flere dager på rad.

kul bil, men begynner å bli noen år gammel og det sees godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Gabz skrev:

Ene karen i blokka her har visst X5M50d.

DSC_1825.thumb.JPG.cd42c9e06d8ba1c6c970c

Sett den bilen rett ved der jeg bor (stavanger). Bilen har ikke byttet eier ifølge vegvesen.no. Så da må personen ha flyttet ila. sommeren når jeg så den sist eller bare være på besøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dukket plutselig opp en litt snodig E30 når jeg var ute på tur en dag :) 
IMG_7714.thumb.JPG.56dc71638d6990d6cea5a
Med matchende tilhenger!
IMG_7715.thumb.JPG.a5efeb06c03427e1bb2cd

Og så kom jeg over noe som så ut som en Original E46 Alpina B3  3,3
IMG_7707.thumb.JPG.c205ba22219534facbc3d
Ble en litt pinlig snikfotografering da jeg egentlig ikke hadde tenkt å ta bilde, men ikke klarte å la være likevel når jeg kjørte forbi:P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i Barcelona på ferie nå, så skal prøve å spotte litt. Sett en ganske ny mercedes med grom lyd (amg av noe slag?), denne bmwen som jeg fikk tatt bilde av, blå e92 335d, hvit e92 med m3 panser som hadde ikke 100% passform..

Skal prøve å bli flinkere med bilder!

20160325_112636.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...