Fredrik 90 Skrevet Mai 22, 2017 Share Skrevet Mai 22, 2017 Noen spottings jeg hadde liggende ifra den siste tiden.. fupsaker og Patteyh reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 23, 2017 Share Skrevet Mai 23, 2017 Spottet @salnes34 på Kokstad tidligere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Mai 24, 2017 Share Skrevet Mai 24, 2017 11 timer siden, DanielStance skrev: Spottet @salnes34 på Kokstad tidligere i dag Haha på obsen da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 24, 2017 Share Skrevet Mai 24, 2017 11 timer siden, salnes34 skrev: Haha på obsen da eller? Nei du kjørte i motsatt kjørefelt Var rett med Dolly, Taxi osv. sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Mai 24, 2017 Share Skrevet Mai 24, 2017 Så denne i dag. Mellom Praha og Brno https://www.g-power.com/html/gallery2.php?array_nr=2 Dro avgårde i over 250km/t fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 25, 2017 Share Skrevet Mai 25, 2017 Litt spottings ifra biltreff i dag E30 325i Cab som var solgt ny i Arendal i 1986, en eier 😀 E32 750i Legg merke til Trabanten ved siden av, det beste vest og øst Tyskland hadde å tilby bilkjøperne på slutten av 80 tallet... E23 745i, herlig sak 😀 Hehe, ett lite stikk til Toyota entusiastene 😋 Skulle kanskje hatt noe liknende bak på min Excursion 😉 Dette har jeg aldri sett før... Lekker E30 VW E-up! med OZ Racing felger, det har jeg aldri sett men var kult 😎 DonaldT, Fredrik, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mai 25, 2017 Share Skrevet Mai 25, 2017 1980 Mitsubishi Colt Sigma Galant GL (skal være fin på det, ja), 1976 280 SLC med snasne felger, norsksolgt 1989 Toyota Supra og Oslos feteste taxi. N.E.W., flobben, DonaldT og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mai 26, 2017 Share Skrevet Mai 26, 2017 1971 Ford 17M RS på vei til jobb, en tidlig E28 (november 1982) 518, 1987 2CV og en 1964 (2016) Ford Galaxie. Fredrik, Peak og DonaldT reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patteyh Skrevet Mai 27, 2017 Share Skrevet Mai 27, 2017 Norges første og forhåpentligvis ikke siste F12 TDF er nå kjørt til Stavanger, fantastisk bil! awt, Peak, Fredrik og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Mai 27, 2017 Share Skrevet Mai 27, 2017 33 minutter siden, Patteyh skrev: Norges første og forhåpentligvis ikke siste F12 TDF er nå kjørt til Stavanger, fantastisk bil! Lurer på hvor i Stavanger man får brukt 775hk Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 27, 2017 Share Skrevet Mai 27, 2017 Det er kjekt å ha da og bilen er jo på alle måter fantastisk... Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Mai 27, 2017 Share Skrevet Mai 27, 2017 Enig med deg Fredrik. Spørsmålet mitt var nesten så å si retorisk i utgangspunktet Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 27, 2017 Share Skrevet Mai 27, 2017 7 timer siden, gallay skrev: Lurer på hvor i Stavanger man får brukt 775hk Ja det er ett godt spørsmål, men hvor ellers i verden får man brukt disse hestene. Autobahn kan man glemme, alt for mye trafikk, fartsgrenser og veiarbeid. Da sitter man egentelig igjen med en del baner og øde landeveier, sistnevnte har de vel en del av på Vestlandet. Det jeg synes er rart er at vedkommende har kjøpt en bil han har gitt flerfoldige millioner for å få på skilter.....også transporterer han den på bilfrakter hjem? Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mai 27, 2017 Share Skrevet Mai 27, 2017 Det er ikke meningen å spamme ned tråden til det kjedsommelige, men siden så få andre bidrar kjører jeg på med diverse grums... Kom over en utrolig lekker 1984 (2014) W201 190E 2.3-16. Greit nok at denne har blitt moderat jazzet opp, men satan den ser bra ut til å være 33 år. Kom også over en ikke fullt så lekker, men dertil bra sjelden 1973 (2007) Toyota Carina. Man kan jo lure på hva slags snåling som bruktimporterte denne i sin tid....En artig detalj var at den sto på reservert parkering utenfor den russiske ambassaden. Ved neste Norgesbesøk blir kanskje Putin kjørt hjem i baksetet i denne herligheten?.... Peak, Patteyh, Kjennern og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Mai 27, 2017 Share Skrevet Mai 27, 2017 4 timer siden, Fredrik 90 skrev: Ja det er ett godt spørsmål, men hvor ellers i verden får man brukt disse hestene. Autobahn kan man glemme, alt for mye trafikk, fartsgrenser og veiarbeid. Da sitter man egentelig igjen med en del baner og øde landeveier, sistnevnte har de vel en del av på Vestlandet. Det jeg synes er rart er at vedkommende har kjøpt en bil han har gitt flerfoldige millioner for å få på skilter.....også transporterer han den på bilfrakter hjem? Om jeg har forstått det riktig av Patteyh sitt innlegg i "super biler i Norge" så har eieren fått skilter på en stk Enzo i samme slengen. Det som er mer artig er skiltnumre begge bilene har fått seg: rl20518 vs rl21805 Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå