Fidelio Skrevet August 24, 2017 Share Skrevet August 24, 2017 (endret) Litt blandet fra Nurburgring 😊 Endret August 24, 2017 av Fidelio Marius2002, Fredrik, fxslin og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 25, 2017 Share Skrevet August 25, 2017 Den røde Mantaen der... sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet August 25, 2017 Share Skrevet August 25, 2017 4 timer siden, StigJ skrev: Den røde Mantaen der... Enig 👍. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet August 25, 2017 Forfatter Share Skrevet August 25, 2017 I Trondheim: 1965 Volvo P1800 par Fredrik, on ipernity 1965 Volvo P1800 par Fredrik, on ipernity 1965 Chevrolet C20 par Fredrik, on ipernity 1965 Chevrolet C20 par Fredrik, on ipernity 1960 Ford F600 par Fredrik, on ipernity 1960 Ford F600 par Fredrik, on ipernity 1948 Pontiac Streamliner par Fredrik, on ipernity 1948 Pontiac Streamliner par Fredrik, on ipernity N.E.W., Werther, DonaldT og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patteyh Skrevet August 25, 2017 Share Skrevet August 25, 2017 En nydelig 911 T og en undervurdert 968 DonaldT, Peak, Skulebollen og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalleklovn Skrevet August 26, 2017 Share Skrevet August 26, 2017 denne var veldig fin. Finn ikke bedre bilde pga handlevogn, skrikerunger osv. BMW klubben skiltplate så er nok en her inne. DonaldT, N.E.W. og Patteyh reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patteyh Skrevet August 26, 2017 Share Skrevet August 26, 2017 Alpine A310 og diverse BMW HenrikSolberg, Cbrooen, fupsaker og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 27, 2017 Share Skrevet August 27, 2017 DonaldT, Patteyh, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 27, 2017 Share Skrevet August 27, 2017 Tønsberg i går, vet den går i området. Gt 350, Shelby. Galro, N.E.W. og Patteyh reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet August 28, 2017 Share Skrevet August 28, 2017 Nydelig Alpina Z8, null stress å parkere inntil Ferrarier. En AM Rapide, gammal Mini og en Morgan med 2 senterpotter. fxslin, Patteyh, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet August 28, 2017 Share Skrevet August 28, 2017 (endret) Tilfeldighetene ville at det skulle være Ford treff i umiddelbar nærhet samtidig som jeg hadde ett par dager fri i vente på deler Hang meg på to traktorentusiaster fra skipet jeg holder på med servicejobb på. Ikke på noen måte Ford mann selv, utenom å ha skrudd litt Ford dexta i barndommen. men siden jeg har en kamerat med bokstavelig talt en hel flokk cosworth måtte jeg dokumentere litt til han. Utenom det helt åpenbare er jeg ganske grunn når det kommer til Ford, så hva jeg har bilde av er jeg stort sett usikker på. Kanskje noen derimot har interesse av det Cork, Irland. Side om side, og grunnen til at mine nye bekjente drog meg med var vell egentlig Ford traktor sitt svar på E30Meet. Dem ble ståendes ved denne sikkert i 20 min å diskutere HARDT om dette var en såkalt jubilee modell eller ikke Han eine hang seg veldig opp i 2 motornr, han andre driver å googler sjekkliste. omtrent som når jeg legger meg ned på bakken på treff mens ingen ser for å kike om e30 m3n har alu bærearmer. ellers var det forskjellig tøft for dem med teknisk interesse Konkurranse i jordvending med dømming. Hadde sikkert over 20 rekker. Har både mor og far som stammer fra gard selv, syns det er tøft at det dem holder på slik som dette på øyene. Endret August 28, 2017 av hsd Fredrik, BjornarHS, Marius2002 og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet August 28, 2017 Forfatter Share Skrevet August 28, 2017 Sett i dag: 1957 Land Rover Series I Pickup par Fredrik, on ipernity 1957 Land Rover Series I Pickup par Fredrik, on ipernity 1969 Rolls-Royce Silver Shadow par Fredrik, on ipernity 1969 Rolls-Royce Silver Shadow par Fredrik, on ipernity Nsu Prinz par Fredrik, on ipernity Nsu Prinz par Fredrik, on ipernity Werther, Fredrik, Patteyh og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet August 29, 2017 Share Skrevet August 29, 2017 Ikke så mye spotting fra min side siste tiden. Men kom nå over "Henfjel" sin E34 520i igjen (også spottet i februar 2016...) - dog denne gang med noe mer rust. N.E.W. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 29, 2017 Share Skrevet August 29, 2017 Oi, han har ikke solgt den vel? Trodde ikke han lot denne bilen forfalle slik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boble73s Skrevet August 30, 2017 Share Skrevet August 30, 2017 Sjelden kost. Stavanger Werther, DonaldT, wSax og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå