Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.

Galro
 Share

Anbefalte innlegg

11 timer siden, sluquet skrev:

Nja, du får ikke individual i M2 i det hele tatt. Du får ikke valgt noe på interiøret i det hele tatt faktisk. Jeg tenker det er for å skille litt mellom M2 og M3/M4.

Folk har det ofte med å klage over utvalget på M2, men vi må ikke glemme at dette er en bil som produserer på en fabrikk med sprengt kapasitet. Derfor er års produksjonen på 2200 enheter samt at deler som speiler og seter er hentet ifra standard 2-serie. For å kompensere dette så selger BMW sin M2 til en sympatisk pris. I de fleste markeder koster den ikke mer enn en velutstyrt G30 520d. På toppen av det hele så regnes den som en av de beste M bilene, og den er den billigste....mer kan man ikke be om. Da kunne iallfall jeg overlevd med få farger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Folk har det ofte med å klage over utvalget på M2, men vi må ikke glemme at dette er en bil som produserer på en fabrikk med sprengt kapasitet. Derfor er års produksjonen på 2200 enheter samt at deler som speiler og seter er hentet ifra standard 2-serie. For å kompensere dette så selger BMW sin M2 til en sympatisk pris. I de fleste markeder koster den ikke mer enn en velutstyrt G30 520d. På toppen av det hele så regnes den som en av de beste M bilene, og den er den billigste....mer kan man ikke be om. Da kunne iallfall jeg overlevd med få farger..

Tror du misforstod meg litt, jeg klager ikke :-) sitter med nøklene til en m2 i lomma og jeg er superfornøyd med hvordan bilen ble, individual har ikke en gang streifet tankene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, asv skrev:

Jeg sovner av fargeutvalget til M2, det er kjipt for en som meg som liker biler i friske farger og er lei gråskalaen man ser på bilene i Norge i dag. Dette savner jeg av M2

bmw-m-individual-range-with-m5-715.jpg

14437736950_2827ef0b35_o.jpg

Helt enig med deg. Blir liksom litt golf standard i fargevalget på m2. Fargene på m2 er for all del fine. Men når de fleste m2 har samme farge blir det for vanlig syntes jeg. Tror bmw hadde fått flere kunder på m2 med bedre farge utvalg innvendig og utvendig. Eller de kunne hvertfall tilby individual mulighet på m2. Men nå kommer det snart en m2 cs, gts eller noe lignende og den får noen få flere farger. (Sølv er en av fargene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, lagunilla skrev:

Hvordan er inntrykket ditt av bilen etter å ha sett den i virkeligheten? Ser at både denne og nye 6GT har baklykter med en «3D aktig» overflate, er dette enda tydeligere i virkeligheten i forhold til på bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, E.H.D skrev:

Hvordan er inntrykket ditt av bilen etter å ha sett den i virkeligheten? Ser at både denne og nye 6GT har baklykter med en «3D aktig» overflate, er dette enda tydeligere i virkeligheten i forhold til på bilder?

Er ikke så veldig stor fan av GT, men denne var ikke verst. Minner litt om 7 serie pga størrelsen, og med elektrisk stabilisator og luftfjæring foran og bak var det uber behaglig både på landevei og motorvei. Liker at lampene er 3D formet. Tok dessverre ikke flere bilde av bilen bak, men zoomer du godt inn kan du se formen.

C0CB34D9-7F49-48D5-9DD2-84846C881809.jpeg.277c055c7497dd837883144bb2f119d0.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Er det sånn forbanna tull at de nøkkelene ikke tåler noen ting? Da gidder ikke jeg å ha det..

Glasset traff asfalten først. Uheldig. Uansett så er denne type nøkkel ekstra utstyr (SA3DS) som er unødvendig syns jeg. Batteriet ble tømt relativt fort! Synes standard nøkkel er finere, lettere og ikke minst at du slipper å ta den ut av lomma (Comfort Acces.)

11E01F0A-4A5A-4F38-A938-62DD45B6A4BB.thumb.jpeg.d4787ee5285afb3cfe186ea401861b0b.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er nettopp det, når det treffer glasset først så er det gjort. Noe annet jeg er skuffet over med display key er at den er bitte litt treig når du sveiper mellom funksjonene. Samt at den blir varm når den lader på induksjonsladinen... Men den er kul også da..

Hvordan får du muligheten til å komme nært på og til og med få kjøre disse nyhetene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...