N.E.W. Skrevet April 9, 2019 Share Skrevet April 9, 2019 Pen orginal -88 320iA Cab, og M4 med fantastisk farge. Fredrik, Blinklys, Weltzin og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet April 12, 2019 Share Skrevet April 12, 2019 Fristende å sette seg inn. fupsaker, Marius2002, N.E.W. og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 12, 2019 Share Skrevet April 12, 2019 Selveste Trond Mohn som ikke gidder å lukke døra... SV skilter også, passer bra på en Rolls Royce. Hansh og Turbo-HF reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 13, 2019 Share Skrevet April 13, 2019 @N.E.W. Du viser mange fine bilder og bilmodeller fra mine hjemtrakter. Det er veldig artig å se disse bilene i områder man kjenner godt. Keep up the good work... Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet April 13, 2019 Share Skrevet April 13, 2019 Vært på bilcross i Bergen idag. Mange som hadde tatt ut godbilene, som jeg ikke fikk tatt bilde av i farten, men noen ble det da. Noen gjemte seg bak bobilen vår, en fin 6'er, og jeg er litt svak for Ford.. Daniel., Blinklys, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 13, 2019 Share Skrevet April 13, 2019 Har aldri vært noe spesiell Ford fan, eller pickup fan generelt sett, men av en eller annen grunn har jeg alltid likt F150 SVT Lightning godt 🤔 Weltzin og HenrikSolberg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet April 13, 2019 Share Skrevet April 13, 2019 23 timer siden, Fredrik 90 skrev: Selveste Trond Mohn som ikke gidder å lukke døra... SV skilter også, passer bra på en Rolls Royce. Ja, møtte han i en Range Rover Velar rett før vi stoppet, og kommenterte at det var rart han ikke kjørte Rollsen som vanlig. Han hadde tydeligvis punktert, og fått en ungdom til å komme med annen bil til han og ordne opp med hjulet. Litt etter kom det og en slaskete mekaniker i klær som ikke hørte hjemme i den bilen, og kjørte den inn på verkstedet. Fin lyd fra motoren var det i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet April 16, 2019 Share Skrevet April 16, 2019 Det er vår.. 316 så greit fin ut. Tror kanskje jeg må vurdere å ha kamera med i bilen etterhvert. N.E.W. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 18, 2019 Share Skrevet April 18, 2019 Fin vinterbil Sære proporsjoner .. Dristig valg til Mongol rally ... Noen har det fetere enn andre ... N.E.W., fupsaker og Weltzin reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 18, 2019 Share Skrevet April 18, 2019 På 9.4.2019 den 10.32, N.E.W. skrev: Pen orginal -88 320iA Cab, og M4 med fantastisk farge. Gamle bilen min. 60 åring som kjører den. Respekt! MGunders og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet April 21, 2019 Share Skrevet April 21, 2019 På 13.4.2019 den 21.13, Weltzin skrev: Vært på bilcross i Bergen idag. Mange som hadde tatt ut godbilene, som jeg ikke fikk tatt bilde av i farten, men noen ble det da. Noen gjemte seg bak bobilen vår, en fin 6'er, og jeg er litt svak for Ford.. Fy fæn for en fitment bak på den hvite... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet April 25, 2019 Share Skrevet April 25, 2019 Litt ymse, ikkeno' opsiktsvekkende. Søt liten Sunbeam med litt motortrøbbel, SLK 32 AMG, befriende å se en RS4 i "jungelen av alle RS6'ene" her i byen. Påskeskitten 540, Golf Mk1 Cab, herlig padde med forseggjort takgrind. Fet Vette, tøff Kia Stinger og bra noen frisker opp bybildet med noen fargeklatter, her i form av rød R8 og gulfoliert LR Discovery. fupsaker, Weltzin, Poppy og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 28, 2019 Share Skrevet April 28, 2019 Fant noen fine eksemplarer av klassisk BMW og ett par andre flotte kjøretøy i dag. uglefossen, fupsaker, N.E.W. og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet April 29, 2019 Share Skrevet April 29, 2019 (endret) 2'dre gangen ila 9 år at jeg ser en annen sølvfarget Z3 Coupe på veien utenom på treff, denne med AC Schnitzer takspoiler, M-speil, og 4 rør bak i tillegg til obvious felg og senk... That made my day! Så en Z4 med kledelig farge/felger. Lexus Hybrid med nummerskilt for de som ikke vet hva slags modellbetegnelse den har. E30 325 IX Touring, samme eier siden -89 og en Fiat Panda 4X4. Kul bumperdelete Alfa GTA Endret April 29, 2019 av N.E.W. fupsaker, Weltzin, knut_olestad og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 29, 2019 Share Skrevet April 29, 2019 Sinna Golf med lett skiltnummer 😀 Dette er jaggu en skikkelig seriøs slede, S 63 AMG Coupe N.E.W. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå