Lifeasiknowit_bmw Skrevet Juni 1, 2017 Skrevet Juni 1, 2017 4 minutter siden, 316 skrev: Jepp, det stemmer... Bor du i nærheten? 😊 Vært rekrutt på Terningmoen + at samboer er fra Vestad og har vært en del oppe på Trysil høyfjellssenter så er kjent der oppe! Stilig bil du har! Skulle ønske jeg selv hadde kompetansen til å ivareta en bil som du gjør ! 316 reagerte på dette 1
316 Skrevet Juni 1, 2017 Skrevet Juni 1, 2017 4 minutter siden, Lifeasiknowit_bmw skrev: Vært rekrutt på Terningmoen + at samboer er fra Vestad og har vært en del oppe på Trysil høyfjellssenter så er kjent der oppe! Stilig bil du har! Skulle ønske jeg selv hadde kompetansen til å ivareta en bil som du gjør ! Ah, gøy! 😊 Sykla på Terningmoen i går, så mange grønninger oppi skogen på Ytre Ringveg!🤣 Jeg har heldigvis kjennskaper innen de fleste fag, skrur ikke selv! Bilen min er meget godt holdt, så jeg skal ivareta det fremover. 😁 Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1
Lifeasiknowit_bmw Skrevet Juni 1, 2017 Skrevet Juni 1, 2017 3 minutter siden, 316 skrev: Ah, gøy! 😊 Sykla på Terningmoen i går, så mange grønninger oppi skogen på Ytre Ringveg!🤣 Jeg har heldigvis kjennskaper innen de fleste fag, skrur ikke selv! Bilen min er meget godt holdt, så jeg skal ivareta det fremover. 😁 De får virkelig gjennomgå... ene sersjanten min var Marinejeger og andre var Jeger fra GSV.. og løyntnanten hadde vært noen turer i Midtøsten som lagleder blant annet.... det var bein i nesa på de gutta der ass! Men du har byttet slitedeler osv selv?
Fahad Skrevet Juni 1, 2017 Skrevet Juni 1, 2017 Lifeasiknowit_bmw, danskiii, Walkabout og 7 andre reagerte på dette 10
magneten Skrevet Juni 1, 2017 Skrevet Juni 1, 2017 Ikke min bil, men jeg så en temmelig strøken E85 i Tokyo her om dagen danskiii, fxslin, awt og 4 andre reagerte på dette 7
Gorg Skrevet Juni 1, 2017 Skrevet Juni 1, 2017 Vasket og klar til korrigering av lakk! HenrikSolberg, BimmerFan!, Walkabout og 5 andre reagerte på dette 8
fxslin Skrevet Juni 1, 2017 Skrevet Juni 1, 2017 (endret) Fikk dette bildet av @Havers fra dagens kjøretur med Norsk Sportsvogn klubb. Endret Juni 1, 2017 av fxslin magneten, Marius2002, Gorg og 1 annen reagerte på dette 4
Marius2002 Skrevet Juni 2, 2017 Skrevet Juni 2, 2017 En liten morgenvask før klokken bikket 06:00 idag... Hvis jeg orker GS-treffet i morgen er det greit den er nogen lunde ren. Selv om det ikke er en utstillerbil. fupsaker, papertiger, Runey og 6 andre reagerte på dette 9
williamwiers Skrevet Juni 2, 2017 Skrevet Juni 2, 2017 fxslin, Gorg, danskiii og 1 annen reagerte på dette 4
Gorg Skrevet Juni 2, 2017 Skrevet Juni 2, 2017 Tok litt tid, men nå skjer det! awt, fupsaker, danskiii og 5 andre reagerte på dette 8
Lifeasiknowit_bmw Skrevet Juni 2, 2017 Skrevet Juni 2, 2017 39 minutter siden, Gorg skrev: Tok litt tid, men nå skjer det! Misliker du å ha M på skjermen på bilen?? 😝 Har faktisk vurdert å kjøpe meg 2 stk jeg... fordi min bil ble bestilt 2 uker før det ble innført at alle med M pakke får sånne badges
Gorg Skrevet Juni 2, 2017 Skrevet Juni 2, 2017 40 minutter siden, Lifeasiknowit_bmw skrev: Misliker du å ha M på skjermen på bilen?? 😝 Har faktisk vurdert å kjøpe meg 2 stk jeg... fordi min bil ble bestilt 2 uker før det ble innført at alle med M pakke får sånne badges Haha 😁 Liker clean look for det første. Har aldri 320d, 550 omdet måtte så være på bakluka. Og assosierer ikke min bil med M på noe måte. I tillegg er de bittesmå, så de ser litt morsomme ut 😂 Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1
Lifeasiknowit_bmw Skrevet Juni 2, 2017 Skrevet Juni 2, 2017 (endret) 1 time siden, Gorg skrev: Haha 😁 Liker clean look for det første. Har aldri 320d, 550 omdet måtte så være på bakluka. Og assosierer ikke min bil med M på noe måte. I tillegg er de bittesmå, så de ser litt morsomme ut 😂 Har aldri hatt modellbetegnelse på noen av de "normale" bilene... har hatt på M bil da. enig at disse 320i xDrive etc er litt i veien... spesielt på tesla! Blir jo aldri rent. Må jo vaske emblemet/betegnelsen med tannbørste for å komme til i alle kriker og kroker 😑 Endret Juni 2, 2017 av Lifeasiknowit_bmw Gorg reagerte på dette 1
Walkabout Skrevet Juni 2, 2017 Skrevet Juni 2, 2017 BimmerFan!, HenrikSolberg, Fahad og 6 andre reagerte på dette 9
fupsaker Skrevet Juni 2, 2017 Skrevet Juni 2, 2017 2 timer siden, Lifeasiknowit_bmw skrev: Misliker du å ha M på skjermen på bilen?? 😝 Har faktisk vurdert å kjøpe meg 2 stk jeg... fordi min bil ble bestilt 2 uker før det ble innført at alle med M pakke får sånne badges Du kan få mine om jeg fjerner de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå