Lifeasiknowit_bmw Skrevet Juni 1, 2017 Share Skrevet Juni 1, 2017 4 minutter siden, 316 skrev: Jepp, det stemmer... Bor du i nærheten? 😊 Vært rekrutt på Terningmoen + at samboer er fra Vestad og har vært en del oppe på Trysil høyfjellssenter så er kjent der oppe! Stilig bil du har! Skulle ønske jeg selv hadde kompetansen til å ivareta en bil som du gjør ! 316 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 1, 2017 Share Skrevet Juni 1, 2017 4 minutter siden, Lifeasiknowit_bmw skrev: Vært rekrutt på Terningmoen + at samboer er fra Vestad og har vært en del oppe på Trysil høyfjellssenter så er kjent der oppe! Stilig bil du har! Skulle ønske jeg selv hadde kompetansen til å ivareta en bil som du gjør ! Ah, gøy! 😊 Sykla på Terningmoen i går, så mange grønninger oppi skogen på Ytre Ringveg!🤣 Jeg har heldigvis kjennskaper innen de fleste fag, skrur ikke selv! Bilen min er meget godt holdt, så jeg skal ivareta det fremover. 😁 Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet Juni 1, 2017 Share Skrevet Juni 1, 2017 3 minutter siden, 316 skrev: Ah, gøy! 😊 Sykla på Terningmoen i går, så mange grønninger oppi skogen på Ytre Ringveg!🤣 Jeg har heldigvis kjennskaper innen de fleste fag, skrur ikke selv! Bilen min er meget godt holdt, så jeg skal ivareta det fremover. 😁 De får virkelig gjennomgå... ene sersjanten min var Marinejeger og andre var Jeger fra GSV.. og løyntnanten hadde vært noen turer i Midtøsten som lagleder blant annet.... det var bein i nesa på de gutta der ass! Men du har byttet slitedeler osv selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 1, 2017 Share Skrevet Juni 1, 2017 danskiii, Walkabout, Lifeasiknowit_bmw og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 1, 2017 Share Skrevet Juni 1, 2017 Ikke min bil, men jeg så en temmelig strøken E85 i Tokyo her om dagen awt, Gorg, fxslin og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 1, 2017 Share Skrevet Juni 1, 2017 Vasket og klar til korrigering av lakk! Marius2002, BimmerFan!, Runey og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juni 1, 2017 Share Skrevet Juni 1, 2017 (endret) Fikk dette bildet av @Havers fra dagens kjøretur med Norsk Sportsvogn klubb. Endret Juni 1, 2017 av fxslin Gorg, Marius2002, Fahad og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 2, 2017 Share Skrevet Juni 2, 2017 En liten morgenvask før klokken bikket 06:00 idag... Hvis jeg orker GS-treffet i morgen er det greit den er nogen lunde ren. Selv om det ikke er en utstillerbil. Gorg, Runey, Walkabout og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juni 2, 2017 Share Skrevet Juni 2, 2017 fxslin, danskiii, Gorg og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 2, 2017 Share Skrevet Juni 2, 2017 Tok litt tid, men nå skjer det! Lifeasiknowit_bmw, BimmerFan!, awt og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet Juni 2, 2017 Share Skrevet Juni 2, 2017 39 minutter siden, Gorg skrev: Tok litt tid, men nå skjer det! Misliker du å ha M på skjermen på bilen?? 😝 Har faktisk vurdert å kjøpe meg 2 stk jeg... fordi min bil ble bestilt 2 uker før det ble innført at alle med M pakke får sånne badges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 2, 2017 Share Skrevet Juni 2, 2017 40 minutter siden, Lifeasiknowit_bmw skrev: Misliker du å ha M på skjermen på bilen?? 😝 Har faktisk vurdert å kjøpe meg 2 stk jeg... fordi min bil ble bestilt 2 uker før det ble innført at alle med M pakke får sånne badges Haha 😁 Liker clean look for det første. Har aldri 320d, 550 omdet måtte så være på bakluka. Og assosierer ikke min bil med M på noe måte. I tillegg er de bittesmå, så de ser litt morsomme ut 😂 Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet Juni 2, 2017 Share Skrevet Juni 2, 2017 (endret) 1 time siden, Gorg skrev: Haha 😁 Liker clean look for det første. Har aldri 320d, 550 omdet måtte så være på bakluka. Og assosierer ikke min bil med M på noe måte. I tillegg er de bittesmå, så de ser litt morsomme ut 😂 Har aldri hatt modellbetegnelse på noen av de "normale" bilene... har hatt på M bil da. enig at disse 320i xDrive etc er litt i veien... spesielt på tesla! Blir jo aldri rent. Må jo vaske emblemet/betegnelsen med tannbørste for å komme til i alle kriker og kroker 😑 Endret Juni 2, 2017 av Lifeasiknowit_bmw Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 2, 2017 Share Skrevet Juni 2, 2017 HenrikSolberg, fupsaker, Reef89 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Juni 2, 2017 Share Skrevet Juni 2, 2017 2 timer siden, Lifeasiknowit_bmw skrev: Misliker du å ha M på skjermen på bilen?? 😝 Har faktisk vurdert å kjøpe meg 2 stk jeg... fordi min bil ble bestilt 2 uker før det ble innført at alle med M pakke får sånne badges Du kan få mine om jeg fjerner de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå