Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?

Share

Anbefalte innlegg

Har skjedd litt igår å Idag :) Fått vasket og støvsugd, renset og smurt inn seter med swissvax leathercleaner og leathermilk, polert og vokset bilen med diverse scholl, rupes å vokset med shield, fjernet spredere helt-må få taki luftekanaler, nye gulvmatter fra Koed, polert opp frontlamper-skal ta di litt nøyere når jeg skal bytte Xenonpærer og bytte til led i angeleyes. Åååå fikk kjøpt nye sommerhjul av en kompis Idag. 9,5x19 med 235.35.19 rundt hele. ET er jeg usikker på men er GS hjul... Samme som jeg hadde på E60 M5 min. Med 15mm spacer forran og 20mm bak... MEN... Denne Mååå vel være høyere enn original Msport? Den er levert med m sport understell originalt men begynner å lure på om noen har byttet til original fjærer. Nye fjærer skal iallefall på etter vinteren :) altfor høy nå. Skal ikke ha den lav heller men orker ikke kjøre monstertruck. Var dessverre for mørkt for bilder når nye hjula var på. Di kledde fargen på bilen sinnsykt bra!

image.jpeg

image.jpeg

image.png

image.png

IMG_0980.mp4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et dårlig snapchat Bilde av "allroaden" 😂😂 Ikke faen om det er Msport fjærer på den nå az! Haha noen må ha bytta siden den var ny engang... Så nye fjærer skal på fort som faen i slutten av vinteren 

image.png

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   2 medlemmer

• Opprett ny...