Lifeasiknowit_bmw Skrevet Juni 22, 2018 Share Skrevet Juni 22, 2018 2 timer siden, And-reas skrev: Nydelig! Interiøret i disse holder jo evig, klarer man å unngå å slite istykker sidestøtten på førersetet. Har vært uten bil en stund, men begynner å gå litt lei det. Sendte nettopp henvendelse på en E46 touring, dog gått 130 000 kilometer mer enn denne. Den ser fin ut på bildene, og ikke minst har den de samme "fornuftige" (kjedelige) felgene montert. 😀 Flotte biler. Kjørt den en del, til tross for at jeg også hadde en F30. E46’en har noe eget med styringen. Man kjenner hull og ujevnheter i veien... både på godt og vondt skulle bare ønske den hadde liiitt mer motor. Litt løgent med 105 hk uten turbo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bytterga Skrevet Juni 22, 2018 Share Skrevet Juni 22, 2018 Tok en "debadging" Var litt i tvil om jeg skulle la GT merket få bli men etter litt synsing fjernet jeg alt av merker. nå mangler bare nye skiltrammer uten skrift. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 22, 2018 Share Skrevet Juni 22, 2018 18 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Du får ordne deg Magneter på skiltet, hehe Selvfølgelig skal jeg det De på lakk skal få fangeren flush ved skiltfestene først Noen som ser en ny og frekk liten detalj her? (Jeg er ganske kvalmende fornøyd) lagunilla, Gorg, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juni 22, 2018 Share Skrevet Juni 22, 2018 59 minutter siden, magneten skrev: Selvfølgelig skal jeg det De på lakk skal få fangeren flush ved skiltfestene først Noen som ser en ny og frekk liten detalj her? (Jeg er ganske kvalmende fornøyd) Ser noe jeg har lyst på i hvertfall Fin detalj det der @magneten, bra kvalitet? magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 22, 2018 Share Skrevet Juni 22, 2018 10 minutter siden, Designer skrev: Ser noe jeg har lyst på i hvertfall Fin detalj det der @magneten, bra kvalitet? Ja, helt perfekt! Kjøpt hos Tainik på Ebay Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 22, 2018 Share Skrevet Juni 22, 2018 Marius2002, lagunilla, ///M-ini95 og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 23, 2018 Share Skrevet Juni 23, 2018 Lillesøster sin E91 fikk seg litt stell i dag! Synes de originalfelgene der er undervurderte, skikkelig flotte. Mr. F11 står misunnelig i bakgrunnen, han får vente til i morgen Chris A, Marius2002, magneten og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juni 23, 2018 Share Skrevet Juni 23, 2018 Bilder i litt grått jonsokvær:) Gorg, Walkabout, Tony Soprano og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 24, 2018 Share Skrevet Juni 24, 2018 Dagens prosjekt fupsaker, BimmerFan!, Saltkjelen og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juni 24, 2018 Share Skrevet Juni 24, 2018 (endret) Ha en flott søndagskveld folks! Endret Juni 24, 2018 av Designer Walkabout, BimmerFan!, Chris A og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 25, 2018 Share Skrevet Juni 25, 2018 Vasket bilen igår, klar over at regnet skulle komme men deilig når regnet ligger på en ren og nyvokset bil 😃 Designer, Fahad, ///M-ini95 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 25, 2018 Share Skrevet Juni 25, 2018 Enda et lite prosjekt i finværet Chris A, Fahad, Marius2002 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 25, 2018 Share Skrevet Juni 25, 2018 Lite BMW-kjøring for tiden, men den står jo i allefall her 😁 magneten og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 25, 2018 Share Skrevet Juni 25, 2018 Endeliiig!! 😃 Marius2002, Walkabout og Fahad reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 26, 2018 Share Skrevet Juni 26, 2018 Ut å teste nydekka 😃 Fahad, Marius2002 og Orjan reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå