StigJ Skrevet Juli 1 Skrevet Juli 1 Grattis med finslig sakseløfter. Hvor handlet du denne? Har akkurat bestilt meg en galvanisert med like slike kjøreramper som du har der. Har du festet den til gulvet eller ligger den bare løst? Er ikke sugen på å lage hull i gulvet til bolter, så håper den blir stabil nok. Pluss jeg vil ha muligheten til enkelt å flytte den.
Syvert Skrevet Juli 1 Forfatter Skrevet Juli 1 10 timer siden, StigJ skrev: Grattis med finslig sakseløfter. Hvor handlet du denne? Har akkurat bestilt meg en galvanisert med like slike kjøreramper som du har der. Har du festet den til gulvet eller ligger den bare løst? Er ikke sugen på å lage hull i gulvet til bolter, så håper den blir stabil nok. Pluss jeg vil ha muligheten til enkelt å flytte den. Eg handlet den av Garasje teknikk i Stavanger , den veier 645kg så den er veldig stødig som den er, einaste er kjørerampene , må ha bilen litt i rulle fart når èin kjører på viss èin ikkje bolter rampene, eller så sklir di av gårde(rygger innpå). Går greit men var heller ikkje så lysten på og bolte dem siden eg tenkte å skreie kjørerampene til siden når ein jobber under.
StigJ Skrevet Juli 2 Skrevet Juli 2 Takker for info @Syvert Jeg har også bestilt derfra, så da er det samme løfter bare jeg bestilte versjonen som er galvanisert. Tenkte å kjøpe disse gulvbeskytterne fra Jula og legge under for å se om de kan fungere som antisklibelegg.
mr.pingu Skrevet Juli 2 Skrevet Juli 2 12 hours ago, Syvert said: Eg handlet den av Garasje teknikk i Stavanger , den veier 645kg så den er veldig stødig som den er, einaste er kjørerampene , må ha bilen litt i rulle fart når èin kjører på viss èin ikkje bolter rampene, eller så sklir di av gårde(rygger innpå). Går greit men var heller ikkje så lysten på og bolte dem siden eg tenkte å skreie kjørerampene til siden når ein jobber under. Går det ikke an med tynt gummimatte under for skape litt ekstra friksjon? Syvert reagerte på dette 1
Syvert Skrevet Juli 2 Forfatter Skrevet Juli 2 5 timer siden, StigJ skrev: Takker for info @Syvert Jeg har også bestilt derfra, så da er det samme løfter bare jeg bestilte versjonen som er galvanisert. Tenkte å kjøpe disse gulvbeskytterne fra Jula og legge under for å se om de kan fungere som antisklibelegg. Ja det skal eg også få kjøpt ,tenker det hjelper ja med litt gummi matter.
sveigis Skrevet Juli 2 Skrevet Juli 2 Riggen løfter dette her 😊 Ting blir liksom så mye enklere når man skal skru . Likte hengeren du har og på utsiden 😊 Syvert reagerte på dette 1
Syvert Skrevet Juli 5 Forfatter Skrevet Juli 5 (endret) 19 minutter siden, mossing 92 skrev: Din ? Den er ikkje min nei. Trudde først fargen her er lysere enn silver grey som cslen er men ser det er csl stoler i også så er vel bare lyset som gjer den så lys Endret Juli 5 av Syvert Skrivefeil mossing 92 reagerte på dette 1
Syvert Skrevet September 26 Forfatter Skrevet September 26 (endret) Oppdatering her, RACP (forsterke karosseri i innfestingen til Subframe) og rådelager bytte utført hos Redish Motorsport i Bristol i sommer på cslen, kombinerte ferie med verksted opphold i år☺️veldig dyktige folk så det var vel verdt turen. Eier av verkstedet måtte også ha det norske flagget hengt opp ved henting av bilen 🤩kult. ellers har eg også satt på eit Supersprint lettvekts eksos, faktisk hele 13-14kg lettere enn orginal potta. Endret September 26 av Syvert Orjan, Lars S, Saltkjelen og 17 andre reagerte på dette 17 3
RF91 Skrevet September 27 Skrevet September 27 Korleis blei lyden med Supersprint? Blei da youtube-eksos, eller e da fin lyd? 😄
Syvert Skrevet September 27 Forfatter Skrevet September 27 (endret) 39 minutter siden, RF91 skrev: Korleis blei lyden med Supersprint? Blei da youtube-eksos, eller e da fin lyd? 😄 det er overraskende stille ved vanlig kjøring.Ved kaldstart brummer den mer. Innsug lyden er omtrent akkurat slik den var når ein gjer på, var litt redd for eksos overdøver den fine innsugs lyden men det gjorde det ikkje. Fekk litt meir vekk den bie i ein tinnboks lyden frå orginal eksosen , fornøgd egentlig. Endret September 27 av Syvert
Snagg30 Skrevet September 27 Skrevet September 27 Supersprint er en kjempe oppgradering på disse bilene, jeg har ikke noe i mot tinnboks lyden originalt men hadde selv både eisenmann og supersprint og lyden er mye penere! lyden av karbon innsuget klarer man aldri å overdøve 10/10 bil. jeg fikk aldri noe svar på adopsjons ønsket jeg kom med i fjor, du har sikkert vært opptatt så det er helt ok! Du må hvert fall bare skrike ut om du trenger en sønn, jeg passer godt på både garasjen og bilene. Arven din er heller ingen problem for meg å ta GtiGtr og Syvert reagerte på dette 1 1
Syvert Skrevet September 27 Forfatter Skrevet September 27 13 minutter siden, Snagg30 skrev: Supersprint er en kjempe oppgradering på disse bilene, jeg har ikke noe i mot tinnboks lyden originalt men hadde selv både eisenmann og supersprint og lyden er mye penere! lyden av karbon innsuget klarer man aldri å overdøve 10/10 bil. jeg fikk aldri noe svar på adopsjons ønsket jeg kom med i fjor, du har sikkert vært opptatt så det er helt ok! Du må hvert fall bare skrike ut om du trenger en sønn, jeg passer godt på både garasjen og bilene. Arven din er heller ingen problem for meg å ta Hahha får gjere sønnen min arveløs først da🤪
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå