Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grattis med finslig sakseløfter.

Hvor handlet du denne? Har akkurat bestilt meg en galvanisert med like slike kjøreramper som du har der. Har du festet den til gulvet eller ligger den bare løst? Er ikke sugen på å lage hull i gulvet til bolter, så håper den blir stabil nok. Pluss jeg vil ha muligheten til enkelt å flytte den.  

Skrevet
10 timer siden, StigJ skrev:

Grattis med finslig sakseløfter.

Hvor handlet du denne? Har akkurat bestilt meg en galvanisert med like slike kjøreramper som du har der. Har du festet den til gulvet eller ligger den bare løst? Er ikke sugen på å lage hull i gulvet til bolter, så håper den blir stabil nok. Pluss jeg vil ha muligheten til enkelt å flytte den.  

Eg handlet den av Garasje teknikk i Stavanger , den veier 645kg så den er veldig stødig som den er, einaste er kjørerampene , må ha bilen litt i rulle fart når èin kjører på  viss èin ikkje bolter rampene, eller så sklir di av gårde(rygger innpå). Går greit men var heller ikkje så lysten på og bolte dem siden eg tenkte å skreie kjørerampene til siden når ein jobber under. 

Skrevet

Takker for info @Syvert Jeg har også bestilt derfra, så da er det samme løfter bare jeg bestilte versjonen som er galvanisert. Tenkte å kjøpe disse gulvbeskytterne fra Jula og legge under for å se om de kan fungere som antisklibelegg. 

Skrevet
12 hours ago, Syvert said:

Eg handlet den av Garasje teknikk i Stavanger , den veier 645kg så den er veldig stødig som den er, einaste er kjørerampene , må ha bilen litt i rulle fart når èin kjører på  viss èin ikkje bolter rampene, eller så sklir di av gårde(rygger innpå). Går greit men var heller ikkje så lysten på og bolte dem siden eg tenkte å skreie kjørerampene til siden når ein jobber under. 

Går det ikke an med tynt gummimatte under for skape litt ekstra friksjon?

Skrevet
5 timer siden, StigJ skrev:

Takker for info @Syvert Jeg har også bestilt derfra, så da er det samme løfter bare jeg bestilte versjonen som er galvanisert. Tenkte å kjøpe disse gulvbeskytterne fra Jula og legge under for å se om de kan fungere som antisklibelegg. 

Ja det skal eg også få kjøpt ,tenker det hjelper ja med litt gummi matter.

Skrevet

Riggen løfter dette her 😊

Ting blir liksom så mye enklere når man skal skru .

Likte hengeren du har og på utsiden 😊

Skrevet (endret)
19 minutter siden, mossing 92 skrev:

Din ?

IMG_1169.jpeg

Den er ikkje min nei. Trudde først fargen her er lysere enn silver grey som cslen er men ser det er csl stoler i også så er vel bare lyset som gjer den så lys

Endret av Syvert
Skrivefeil
  • 2 months later...
Skrevet (endret)

Oppdatering her, RACP (forsterke karosseri i innfestingen til Subframe) og rådelager bytte utført hos Redish Motorsport i Bristol  i sommer på cslen, kombinerte ferie med verksted opphold i år☺️veldig dyktige folk så det var vel verdt turen. Eier av verkstedet måtte også ha det norske flagget hengt opp ved henting av bilen 🤩kult. 

ellers har eg også satt på eit Supersprint lettvekts eksos, faktisk hele 13-14kg lettere enn orginal potta.

IMG_0814.thumb.jpeg.dea5e89e8b48314e8d71f2d6a8a4e210.jpeg

IMG_0823.thumb.jpeg.e1238508574f3c0088874c007e0893dd.jpeg

IMG_1395.thumb.jpeg.da7c4cbbad878440b7c4f473708852c2.jpeg

IMG_1394.thumb.jpeg.ba3864571f1d801655878dc67f71d8c2.jpeg

Endret av Syvert
Skrevet (endret)
39 minutter siden, RF91 skrev:

Korleis blei lyden med Supersprint? Blei da youtube-eksos, eller e da fin lyd? 😄

det er overraskende stille ved vanlig kjøring.Ved kaldstart brummer den mer. Innsug lyden er omtrent akkurat slik den var når ein gjer på, var litt redd for eksos overdøver den fine innsugs lyden men det gjorde det ikkje. Fekk litt meir vekk den bie i ein tinnboks lyden frå orginal eksosen , fornøgd egentlig. 

Endret av Syvert
Skrevet

Supersprint er en kjempe oppgradering på disse bilene, jeg har ikke noe i mot tinnboks lyden originalt men hadde selv både eisenmann og supersprint og lyden er mye penere! lyden av karbon innsuget klarer man aldri å overdøve 8) 10/10 bil.

jeg fikk aldri noe svar på adopsjons ønsket jeg kom med i fjor, du har sikkert vært opptatt så det er helt ok! Du må hvert fall bare skrike ut om du trenger en sønn, jeg passer godt på både garasjen og bilene. Arven din er heller ingen problem for meg å ta 

Skrevet
13 minutter siden, Snagg30 skrev:

Supersprint er en kjempe oppgradering på disse bilene, jeg har ikke noe i mot tinnboks lyden originalt men hadde selv både eisenmann og supersprint og lyden er mye penere! lyden av karbon innsuget klarer man aldri å overdøve 8) 10/10 bil.

jeg fikk aldri noe svar på adopsjons ønsket jeg kom med i fjor, du har sikkert vært opptatt så det er helt ok! Du må hvert fall bare skrike ut om du trenger en sønn, jeg passer godt på både garasjen og bilene. Arven din er heller ingen problem for meg å ta 

Hahha får gjere  sønnen min arveløs først da🤪

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...