Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Gjør ikkje nokke meir enn loverket sei ser du. Om du ikkje får varen innen rimlig tid (aka i dette tilfelet før jul) så SKAL du ha full refound og kompensasjon/erstattning.

Så det er ikkje nokke god service om du trur det, det er det loverket sei ;)

Rart dei ikkje fikset dette med egen rigget transport og bedre produkt til samme pris. her legger du skjebnen til julegaven i deira hender, da må dei for søren klare å levere!

Tror ikke det er god service nei, synes det er helt ræva service. I dette tilfelle synes jeg de burde ha tilbudt meg en tilsvarende mobil (Måtte da ha blitt s6 edge+) til samme pris som S6 Edge og sendt den med expressfrakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er god service nei, synes det er helt ræva service. I dette tilfelle synes jeg de burde ha tilbudt meg en tilsvarende mobil (Måtte da ha blitt s6 edge+) til samme pris som S6 Edge og sendt den med expressfrakt

Jupp. Hadde eg gjort som selger....

Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig ble jeg mye mer positiv til det kommende TopGear (UK).

Chris Evans skal ifølge The Sun få med seg Chris Harris, Sabine Schmitz og David Coulthard. Blir spennende å se om disse klarer å lage et bra program sammen.

 

Jeg krysser fingrene for at Chris Harris fortsetter med Youtube på siden dersom han ikke får kjørt sin informative stil  i TopGear.

 

Utover det ser jeg selvsagt veldig frem til å se Jeremy, Richard og James med eget program. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90% av grunnen til at jeg så på TG UK var på grunn av Clarkson, May og Hammond. Ellers hadde jeg sett på Fifth Gear. Gleder meg til det nye programmet deres, men skeptisk til TG framover. Til tross for at jeg også har litt sansen for Harris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk med god greie på data / gamere osv.

 

Jeg har jo tidligere henvendt meg her med ymse data sprøsmål. Første gang for en stund siden angående anbefalte arbeids laptoper. Løsnigen ble til slutt en topp specet Dell M6800. Planen er å ha denne i dock med 2 eller 3 skjermer på kontoret. Dataen har jeg hatt snart et års tid og godt fornøyd. Anbefales for de som skal ha noe til arbeid.

Har tidligere brukt denne sammen med Logitech MX mus, og måtte nå ha ny, også denne veldig bra. MX master denne gangner og er veldig fornøyd med alt fra ergonomi til hvor bra den leser ymse overflater.

 

Jeg spurte også om numpad til venstre hånd, igjen, for å fylle et behov når jeg sitter og mapper. Jeg gikk nylig til anskaffelse av en Razer Orbweaver til dette formålet, og håper at det med litt øving blir bra. Bra ergonomi osv.

Da har dere et inntrykk av oppsettet jeg kjører. Det jeg nå er ute etter er en måte å få både mus og orbweaver på kontorstolen. Har sett på bla denne: http://www.ebay.co.uk/itm/Home-Office-Computer-Arm-Rest-Chair-Armrest-Mouse-Pad-Mat-Wrist-Support-Long-NEW-/161886888657?hash=item25b135e2d1:g:yM8AAOSwrklVeL9h

Men kunne gjerne tenkt meg noe tilsvarende fra en annerkjent produsent og i god kvalitet. Noen anbefalinger?

 

Ellers takk til de som har gitt råd og anbefalinger tidlgere (MKJ, Fredrik og et par flere, awt kanskje?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig ble jeg mye mer positiv til det kommende TopGear (UK).

Chris Evans skal ifølge The Sun få med seg Chris Harris, Sabine Schmitz og David Coulthard. Blir spennende å se om disse klarer å lage et bra program sammen.

 

Jeg krysser fingrene for at Chris Harris fortsetter med Youtube på siden dersom han ikke får kjørt sin informative stil  i TopGear.

 

Utover det ser jeg selvsagt veldig frem til å se Jeremy, Richard og James med eget program. :)

Jeg har ikke troa på dette! Top Gear var unikt med den trioen som var, dette klarer de aldri å gjenskape. Jeg skal gi de en sjanse, skal se ett program og sitter jeg igjen med samme følelse som Fifth Gear så er det slutt.

Jeg ser veldig frem til Clarkson, May og Hammond er tilbake med sitt nye program, med større budsjett enn noen sinne kan det ikke bli annet enn bra tror jeg. De har en kjemi og ett samhold som er helt utrolig bra for TV seere og som underholdningsprogram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...