Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ventet på en god hybrid fra BMW eller Mercedes. Jeg ferdes ofte spontant og kan ikke være avhengig av en "kort" kjørelengde. Det virker som BMW har et veldig godt utgangspunkt til å skape en skikkelig god hybrid etter hva man kan se av i8. Dette er jo selvfølgelig veldig individuelt, men jeg synes ikke noen av dagens El-biler kan erstatte bilen jeg har. Får man hengerfeste på en el-bil?

Du er klar over at Bmw har tre hybrid modeller allerede? Bare å gå i butikken å handle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ventet på en god hybrid fra BMW eller Mercedes. Jeg ferdes ofte spontant og kan ikke være avhengig av en "kort" kjørelengde. Det virker som BMW har et veldig godt utgangspunkt til å skape en skikkelig god hybrid etter hva man kan se av i8. Dette er jo selvfølgelig veldig individuelt, men jeg synes ikke noen av dagens El-biler kan erstatte bilen jeg har. Får man hengerfeste på en el-bil?

http://www.finn.no/53016345

Få i hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit jeg skal gi meg. Hybrider kan dra hengere nå (det var likevel ikke så veldig vanlig for kort tid siden, og det er fortsatt mange "vanlige" modeller som ikke kan dette). :D

@Fredrik; ingen biler kan trekke henger på over 750kg uten bremser, så det blir ikke særlig relevant. :) 3500kg er derimot ganske imponerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er at BMW har hybridbiler, men det er et slags tillegg! Det jeg ønsker meg er et tversigjennom hybridbygg ala i8, bare med en folkelig innpakning! Aerodynamikk, utstrakt bruk av lettvektsmaterialer og rundt 180-200hk. En i 5serie størrelse, som kan dra en henger med totalvekt på 4-600kg er bra nok for meg :)

Først da ville jeg kunnet erstatte nåværende bil. Totaløkonomien er viktig i denne sammenheng, og billigbiler er så billig som det får blitt. Kan det totale regnskapet(drivstoff, service, gen. Kost. Osv) forsvares over en 5 års periode så er det absolutt en perfekt kombinasjon!

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbruket på purka mi er lavt nok til at det ikke blir de største kostnadene på drivstoff uansett :) ikke har den vært dyr å vedlikeholde heller.

Edit: ser ut til at det er rett under ti kroner mila totalt.

Endret av Robkill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...