Kjennern Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 http://mobile.reuters.com/article/idUSL6N0TD0HX20141123?irpc=932 Tesla + BMW = ? Noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 Lexus RX kan trekke 2000 kilo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 Ble nettopp annonsert at Tesla Model X skal komme med hengerfeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 Jeg hadde ventet på en god hybrid fra BMW eller Mercedes. Jeg ferdes ofte spontant og kan ikke være avhengig av en "kort" kjørelengde. Det virker som BMW har et veldig godt utgangspunkt til å skape en skikkelig god hybrid etter hva man kan se av i8. Dette er jo selvfølgelig veldig individuelt, men jeg synes ikke noen av dagens El-biler kan erstatte bilen jeg har. Får man hengerfeste på en el-bil? Du er klar over at Bmw har tre hybrid modeller allerede? Bare å gå i butikken å handle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 Jeg hadde ventet på en god hybrid fra BMW eller Mercedes. Jeg ferdes ofte spontant og kan ikke være avhengig av en "kort" kjørelengde. Det virker som BMW har et veldig godt utgangspunkt til å skape en skikkelig god hybrid etter hva man kan se av i8. Dette er jo selvfølgelig veldig individuelt, men jeg synes ikke noen av dagens El-biler kan erstatte bilen jeg har. Får man hengerfeste på en el-bil? http://www.finn.no/53016345 Få i hus. FredrikE24 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 Nei, men det får man vel så og si ikke på hybrider heller(?) De få som har dette kan dra minimalt mener jeg på. Outlander Hybrid kan dra 1500kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 Porsche Cayenne S E-Hybrid kan trekke 3500 Kg med bremser og 750 Kg uten bremser. Ådne95: Hva i alle dager har skjedd med den turboen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 http://www.finn.no/53016345 Få i hus. Hadde den kosta 640 000 kr mindre, så kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 Greit jeg skal gi meg. Hybrider kan dra hengere nå (det var likevel ikke så veldig vanlig for kort tid siden, og det er fortsatt mange "vanlige" modeller som ikke kan dette). @Fredrik; ingen biler kan trekke henger på over 750kg uten bremser, så det blir ikke særlig relevant. 3500kg er derimot ganske imponerende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 Ingen av BMWs hybridbiler kan dra tilhenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 ...heller ingen av Toyota sine hybridbiler kan dra henger. Nei det får bli diesel og bensin på meg, det er så si kun fordeler med fossilmotorer for min del. Kun en stor svakhet og det er prisen på drivstoffet, men det kan jeg leve med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 26, 2014 Share Skrevet November 26, 2014 Apopos drivstoff, kan ikke huske sist jeg betalte så mye som 13kr pr liter. Gir forsåvdt f i pumpepris og oljebrenneren bruker jo ikke så mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 26, 2014 Share Skrevet November 26, 2014 (endret) En ting er at BMW har hybridbiler, men det er et slags tillegg! Det jeg ønsker meg er et tversigjennom hybridbygg ala i8, bare med en folkelig innpakning! Aerodynamikk, utstrakt bruk av lettvektsmaterialer og rundt 180-200hk. En i 5serie størrelse, som kan dra en henger med totalvekt på 4-600kg er bra nok for meg Først da ville jeg kunnet erstatte nåværende bil. Totaløkonomien er viktig i denne sammenheng, og billigbiler er så billig som det får blitt. Kan det totale regnskapet(drivstoff, service, gen. Kost. Osv) forsvares over en 5 års periode så er det absolutt en perfekt kombinasjon! Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Endret November 26, 2014 av FredrikE24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet November 26, 2014 Share Skrevet November 26, 2014 (endret) Forbruket på purka mi er lavt nok til at det ikke blir de største kostnadene på drivstoff uansett ikke har den vært dyr å vedlikeholde heller. Edit: ser ut til at det er rett under ti kroner mila totalt. Endret November 26, 2014 av Robkill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg