Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Satt på med en gammel bil som så like todelt ut, en gang. Da lå føreren for tett bilen foran, bilen foran skulle ta avkjøringen som kom, uten blinklys eller noe. Så da ble det brems, bråbrems og hjul som låser seg. Bilen traff et skilt der jeg satt og trøkte meg inn i dashen, mens setet mitt forsvant (brukte ikke belte). I kraften av velten, ble armen min slått gjennom sideruten og slept bortover asfalten, med bilen oppå den, og føreren av bilen oppå meg.

Dette var i en 50-sone :P Stor varebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar jeg påskeferie. Har vært helt sjef å kjøre rundt i Oslo denne uka - ikke kø og plenty av gratis parkeringsplasser.

Selv om jeg ikke er noen Heavy Metal-fan er det en kar som jeg har sansen for - avdøde Ronnie James Dio. Så påsken rulles i gang med tidløs rock fra best of-samlingen på flatt jern i stua.

 

 

post-47117-0-37873700-1427902344_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi kjører opp foran hotellet vi skal være på i Gøteborg så står der en temmelig ny MB C63 AMG på utsiden, Norskregistrert selvfølgelig. Inni resepsjonen blir det fort klart at vi møter på eiern av bilen da det står en superglatt type der i slutten av 20 åra og snakker høyt norsk og vifter med en MB nøkkel. Så gir han nøklene til en kamerat som åpenbart skal hente noe i bilen, hvorpå han snur seg etter kompisen og roper utover hele lokalet "Det ligger en bunke med tusenlapper i midtkonsollen, tar du med dem". Så maser han videre om å få tak i noe Champagne "og ikke noe billig sølevann"

Jeg blir så ekstremt flau over å være Norsk i utlandet i slike situasjoner, men for å utlikne så snudde jeg meg mot madammen og spurte "Har du husket alle kredittkortene som lå i midtkonsollen" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som dere fortjener hverandre, Fredrik. Blodharry, materialistiske, champagnedrikkende høylytte bønder...

Fasade er viktig - man skal kjøre fin bil, men må bruke kredittkort for mat og overnatting....

To av samme klasse her ja, åpenbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...