Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Win7 var jo flott å bruke det. Verre med de som ble tvunget til Win8 og aldri likte det :P 

Noen her som har erfaring med nye vindusviskere som lar være å viske et lite område på ruten?

Skikkelig irriterende å ha en våt flekk på 5x5cm, midt i synsfeltetet til fører. Det er flate viskere, fra Bosch. 

Har også prøvd flate fra Tyske Ebay, et merke som heter Aero Twin e.l., og noen fra BMW gruppen. Viskerblad på passasjersiden funker som det skal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har erfaring med nye vindusviskere som lar være å viske et lite område på ruten?

Skikkelig irriterende å ha en våt flekk på 5x5cm, midt i synsfeltetet til fører. Det er flate viskere, fra Bosch.

Har også prøvd flate fra Tyske Ebay, et merke som heter Aero Twin e.l., og noen fra BMW gruppen. Viskerblad på passasjersiden funker som det skal.

Jeg byttet nettopp til Bosch AeroTwin flatblade, testvinner fra NAF og ADAC. Jeg er kjempefornøyd hittil. Har hatt de i ei uke nå, men det har regnet like lenge. Jeg vasket frontruten skikkelig først før jeg byttet, da jeg har en teori om at nye blad på ren rute er mer effektiv enn på skitten rute til den får visket seg litt nedpå, men jeg har ikke peiling. Etterlater ingenting og er de beste jeg har prøvd noengang(om man kan si det etter en uke?). Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan jeg får aktivert Java i FF? Har vært noen her og spunnet sund plena i natt og jeg kommer ikke inn på IP-kameraet og sett hvem det var pga Java er blokkert.

Kamera er en nettverksenhet jeg går inn på via IP-adresse og får opp hovedsiden men noen funksjoner er altså blokkert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Win7 var jo flott å bruke det. Verre med de som ble tvunget til Win8 og aldri likte det :P

Funket det før eller har det alltid vært sånn siden du fikk ruten inn? 

Kan det være at ruten er feilprodusert og går litt inn i det området? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva bruker du PC til da? Kun skrivebord, nettleser-app på oppgavelinjem, word, åpne 1 mappe om gangen osv?

Sånn helt alminnelig bruk :P

Da skjønner jeg at du ikke merker så mye til forskjell. Hehe. For min del var oppgraderingen en åpenbaring :P

Mye mer logisk å finne frem. Mindre rot. Føles som det er laget for desktop og ikke mobil/nettbrett/touch. De ekle flisene har blitt flyttet til en liten seksjon på startmenyen. Det er raskere, det er lettere å multitaske, lettere å åpne mange mapper og navigere i disse, quick acces og favoritter fungerer faktisk (sparer mye tid med mappene,) kommer lettere til windows-funksjoner, enhetsbehandling, system osv. Enkelte ting var mareritt å finne på Win8. Måtte sette deg skikkelig inn i alt og pugge det til neste gang. Også mye som endret navn, så ikke alltid like lett å søke seg frem. F.eks. Kjør/run/cmd.

Synes også det var fint av dem å gi gratis win10 til "alle," selv de med pirat OS :) Var sikker på det kun var home som var gratis, men hadde man f.eks. 8.1 Pro, fikk man oppgradere til 10 Pro osv.

brukes til nettsurf :P

merka forskjell på at det var litt mer vanlig startmeny nå, ellers ikke brukt den så mye da det er pc'n på soverommet,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen har prøvd eller vet om noen som har prøvde å sette understellet til en kontorstol på en bøttestol eller vader stol? :P 

har lyst på ordentlig stol å sitte i når jeg kjører gt6 og Forza :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...