Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg synes bare det er kjempefint at jenter også er aktive her inne. For noen år siden ble de stort sett ganske dårlig mottatt med ukvemsord og generell mannssjåvinisme. Gutta har forbedret seg... :)

Jeg mener også det er positivt med litt jenter her inne. Er bare litt morsomt at en tråd med nye felger får mere kommentarer og oppmerksomhet enn en tråd om en totalrestaurering av en gammel klassiker. Satt litt på spissen så klart. [emoji6]
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den TV'en har nok ikke ARC-utgang nei. Pleier å være HDMI 1 og stå ved utgangen. I såfall på min LG-TV.

Du må bruke digital-lyd utgangen på TV'en å koble denne til reciever for å få lyd fra TV'en. Ikke andre enheter selvfølgelig som blir koblet direkte mot reciever.

Nå skal det sies at jeg har glemt hva du skulle, så må nett bla litt tilbake å lese.. :P

Ja, du må bruke den optiske-utgangen (digital) på Uppleva'en og koble denne til TV'en. :)

Tusen takk, nå virker det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt komisk hvor mye aktivitet det er i projekt/show off trådene til jentene her inne, i forhold til hos de fleste gutta[emoji14]

Men are dogs.

And its "running season" :P

Jeg synes bare det er kjempefint at jenter også er aktive her inne. For noen år siden ble de stort sett ganske dårlig mottatt med ukvemsord og generell mannssjåvinisme. Gutta har forbedret seg... :)

Kan ikke helt huske at jenter NOENSINNE ble mottatt dårlig etc her på forumet?Eller andre forum for den saks skyld? Gutter sikler og synes alt jentene gjør er verdt å kommentere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt noen jenter innom opp igjennom årene, men de har aldri vært aktive i lengere tid (med et par unntak + de som evt. har et nick som ikke avslører at de er jenter). Kanskje det at gutta sikler og kommenterer i den sammenheng er en av årsakene til dette. Det er ikke alle jenter som synes at sikling er kult når det er bilen/e de kommer for. Det er ikke alle gutter som forstår når alminnelige kommentarer går over i mannssjåvinisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^Har heldigvis ei dame som synes det er bra jeg har mine aktiviteter. Om jeg shiner bil eller drar ut på skateboard er hun bare happy for at jeg koser meg! Slipper å sitte oppå hverandre 24/7. Lige så motsatt, jeg er ikke særlig interessert i å se Ryan Gosling-film, så da får hun finne noen venninner å se den med og jeg drar ut å skater, tar meg en øl, ser skatefilm eller noe... Selvfølgelig våre stunder sammen når det er behov osv osv, hah! Kjøpt hus ilag nå, større plass å boltre seg på.

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nei, er ikkje sann sitte oppå kvarandre, men at eg er å skrur bil å tar ikkje telefonen for ej har handa på en skru og skralla i andre handa og holder på plass tingen med kroppen.

Skulle ha fått jobba litt med bil så veit ho ka eg snakker om.

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

R4F...

Jeg har utrolig nok aldri kjørt over katter, men jeg har drept 3 rådyr. Dog var det mest minneverdige da jeg på E6 i 125 km/t traff en voksen rev midt på frontfangeren. Støtfangeren tok faktisk ikke skade, men det smalt godt! Jeg var usikker på om reven var helt død, så slo den et par ganger med hjulvinna for å være sikker.  

Har holdt på å kollidere med elg 10-12 ganger (bor et sted hvor de er aktive på morgenkvisten), men nærmest var faktisk nå i februar - da sto 4 kjøtthuer midt i en sving, så jeg kom på 4 stive og endte halvveis nedi grøfta 0,7-1m fra en av de som bare så dumt på meg. 

Forresten, jeg prøvde å erte på meg en BMW I8 i natt. Jeg dundret forbi med 1.6TDCien i 200 km/t på nåla, men han var ikke interessert i å flexe muskler. Sånn har det blitt etter hvert som BMW har blitt allemannseie - ofte ligger de først i køen med kvinnfolk bak rattet. Før var BMW synonymt med en oppegående og leken sjåfør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...