Sjøbuse Skrevet Januar 28, 2016 Share Skrevet Januar 28, 2016 De som driver med hunder slår faktisk hunden med stokk for å vise hunden hvem som er sjefen. Mener man kan se et eksempel på dette i "TopGear nordpolen spesialepisode" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 28, 2016 Share Skrevet Januar 28, 2016 Det er forskjell på hunder. Huskier og tilsvarende store trekkhunder skal ha en helt annen oppdragelse og disiplin enn f.eks små dachser. Miljøet hundene befinner seg i betyr også mye i denne sammenhengen. Man slår ikke dyr med mindre dette er helt nødvendig i forhold til egen og andres sikkerhet. Jeg mener også at man så langt man kan bør behandle dyr like respektfullt som et menneske, men selvfølgelig må dette tilpasses hva slags dyr vi snakker om og hvor dyret befinner seg. Ville dyr er f.eks noe helt annet enn tamme dyr. Poenget er at vi har et kollektivt ansvar overfor dyrene som den suverent mest intelligente arten (vel... det finnes uten tvil enkelte unntak). Kennethe34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 28, 2016 Share Skrevet Januar 28, 2016 7 timer siden, E.C. skrev: Hardykobling, foringer til diffen. Da tror jeg at det er hardykoblingen, får sjekke opp i dette! Takk for hjelp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 28, 2016 Share Skrevet Januar 28, 2016 (endret) http://www.bmwblog.com/2016/01/27/bmw-1-series-sedan-spied-testing-in-snow/ 1-serie sedan, det blir kult Vet ikke helt hvorvidt denne blir en slager, skal man ha en liten bil i klassen så er det gjerne 2-serie coupe man velger og er det sedan man vil ha er det gjerne 3-serie... Uansett godt å se Audi A3 sedan får en konkurrent til, A3 sedan er forresten kjempetøff! Ryktes at denne blir FWD, det vet jeg ikke helt om jeg er enig i at det skal være Den er vel kanskje ikke så dyr heller så det kan bli aktuelt for unge bilister (kjøp og/eller leasing), trygt, tøft og rimelig(?).. Tenker bare høyt, uansett blir spennende å se! Endret Januar 28, 2016 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 28, 2016 Share Skrevet Januar 28, 2016 Da ble jeg plutselig med som tidtaker på en kveldsetappe i det nederlandske løpet wintertrial. Skulle vært med en 3.0 csl alpina men den dukka ikke opp. Det gjorde heller ikke en nordmann med BMW 2002 med m3 motor, han hadde fått en sladdende Volvo Amazon i fronten og herpa bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 28, 2016 Share Skrevet Januar 28, 2016 Jakthunder må også settes på plass og de liker ikke akkurat liker å bli avbrutt når de har los. Strupebåndet jeg bruker er heller ikke behagelig og fremkaller brekningsreflekser om jeg strammer lenge nok. Det er imidlertid er en vesens forskjell om man bruker fysisk straff mot hunden i en treningssammenheng på en måte som er konstruktiv og hensiktsmessig og uten å agere eller angripe hunden som følge av egne følelser. Å sparke en hund er et overgrep og er ikke greit. Det er også forskjell på brukshunder og kjeledyr og hvilken psyke man vil de skal ha. En god jakthund er skjelden særlig barnevennlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Januar 28, 2016 Share Skrevet Januar 28, 2016 Hvordan finner jeg "Mine innlegg" etter oppdateringa av forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 28, 2016 Share Skrevet Januar 28, 2016 Når man mister ett lite lokk som sitter på vindusvisker armen på sin 22 år gamle BMW, da er det greit å kunne dra rett til merkeforhandler å kjøpe nytt. Det er virkelig en av fordelene med å kjøre BMW, selv ubetydelige små deler til gamle modeller er fortsatt å få tak ifra produsenten. Og prisen var 51,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 28, 2016 Share Skrevet Januar 28, 2016 (endret) Som dere ser mente E.C. at det er hardykoblingen min som er gåen. Når jeg først bytter denne, er det noe jeg bør bytte i samme slengen? Som er tilgjengelig på samme plass Endret Januar 28, 2016 av Einarsson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 28, 2016 Share Skrevet Januar 28, 2016 On 26.1.2016 at 10.35, mkj skrev: Det har kommet en haug med nye innstillinger på den nye softwaren. Du skal kunne kontrollere akkurat hva du skal få varsel om online og på e-post her: http://bimmers.no/notifications/options/ Fortsatt varsel på hvert eeeneste innlegg i tulletråden! And-reas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 29, 2016 Share Skrevet Januar 29, 2016 7 timer siden, Skare1 skrev: Hvordan finner jeg "Mine innlegg" etter oppdateringa av forumet? Det må du "lage selv". Se min post i oppdateringstråden. Den er på side 2 eller 3 der. 6 timer siden, Einarsson skrev: Som dere ser mente E.C. at det er hardykoblingen min som er gåen. Når jeg først bytter denne, er det noe jeg bør bytte i samme slengen? Som er tilgjengelig på samme plass Det var blant forslag til hva som kan være gåent, jeg vil sterkt anbefale å sjekke en tur under bilen før man bestiller noe. Kan være foringer eller noe annet også Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Januar 29, 2016 Share Skrevet Januar 29, 2016 8 timer siden, Shattered skrev: Fortsatt varsel på hvert eeeneste innlegg i tulletråden! For å unngå e-post på hvert innlegg, prøv å endre på disse innstillingene her: http://bimmers.no/notifications/options/ Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 29, 2016 Share Skrevet Januar 29, 2016 Det er også varsel for nytt innhold i feltet over der som skaper mange e-poster. Den er som standard satt på høyeste frekvens. Man må sette den på "en gang per uke", som pdd er lavest varslingsfrekvens. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 29, 2016 Share Skrevet Januar 29, 2016 Ble kort dag på skolen i dag Vi ble sendt hjem pga orkanen som skal komme. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 29, 2016 Share Skrevet Januar 29, 2016 Noen bilder fra wintertrial i går, før de satte i gang med etappen vi var tidtakere på. Var litt spenstig opplegg, da vi skulle ut på kontrollposten hadde vi tydeligvis ekstremt dårlig tid, og fikk beskjed om å henge på en nederlandske rallysjåfør i Lexus 300 et eller annet leiebil. Han sa "we have to go fast" og det kan man trygt si stemte. Hawkon88, Fredrik, sandersander og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg