Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Havna bak en gubbe i en C klasse som konsekvent kjørte 10-15 km under fartsgrensen, så jeg kjørte forbi ham. Da setter han på fjernlyset og legger seg helt opp i hekken på meg, ennå jeg nå kjører 15 kilometer i timen over fartsgrensen. Så jeg blir forbanna og svinger inn på en bussholdeplass, han passer og viser meg fingern. En annen bilist singnaliserer til meg at han også er oppgitt over fyren, for nå ligger han igjen 10-15 km/t UNDER fartsgrensen. Denne bilen kjører forbi ham og jeg gjør på nytt det samme, da er det på med fjernlysene igjen og opp i hekken på meg. Nå skal jeg innrømme at jeg er passe pissed, så når han kjører etter meg inn på en sidevei så stopper jeg midt i veien. Jeg ut av bilen i en grisefart og han det samme, ser nå at det er en gubbe på ca 70-75 år. Men han var full av attitude for han kom helt opp i trynet på meg, vifta med fingeren og var fly forbanna. Jeg fortalte selv hva jeg synes om slik oppførsel og at vi hadde han på film (dama filma), da løfter han armen og skal til å slå....jeg instinktivt opp med to knyttnever men klarer å avverge ett slag. Etter som fyren er så gammel som han er så må jeg besinne meg, han vet tydligvis ikke sitt eget beste. Jeg kan ikke slå en gammel mann, men hadde han slått først så hadde han ligget nede ganske raskt. Det er jeg veldig glad for at ikke skjedde...

Måtte bare få det ut av systemet og da er Bimmers alltid godt å ha, forventer ikke noe sympati fordi jeg lar meg alt for lett hisse opp. Men noen er bevisst ute etter bråk, nestegang er det kanskje "feil person" han møter.

Sloss du mye? Har lest sikkert 10 innlegg av deg hvor det er liikefør noen får juling av deg, men du har alltid en unnskyldning på lur. Bare lurer alså :) Utav bilde jeg har sett av deg og inntrykket jeg har av deg så virker ikke du til og vere en slåsskjempe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært i en slåsskamp, jeg er for konfliktsky til det. De 10 innleggene du har sett tror jeg du må forveksle med noen andre, dette er første gangen jeg har vært i ett skikkelig "roadrage" tilfelle. Andre ganger har det liksom bare vært litt kjefting ut av vinduet eller en finger, aldri vært face to face med en annen billist før. Men jeg går ikke av veien for å si hva jeg synes andre fortjener til tider, det kan kanskje oppfattes av deg som om jeg er en bråkmaker. Som f eks når jeg har uttalt meg om denne sykkelisten som driver og terroriserer folk for så å legge ut på You Tube, jeg er vel ikke den eneste som har sagt at "han skulle bare møtt på meg så...." 

Jeg hadde egentelig tenkt å spørre i en grei tone hva denne fyren holdt på med, først kjører sent og så nesten presser folk av veien. Men han var så aggressiv når han kom mot meg at man instinktivt går i en slags forsvarsposisjon, det er helt naturlig. Noen hadde kanskje ikke brydd seg og bare kjørt videre, det kunne sikkert jeg også gjort men når han atpåtil følger etter meg inn i boligområdet hvor jeg bor da må jeg stoppe. Enten jeg er konfliktsky eller ikke.. Så bildet og inntrykket du har av meg er absolutt riktig, men vi har alle en grense ett eller annet sted.

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skulebollen skrev:

Sloss du mye? Har lest sikkert 10 innlegg av deg hvor det er liikefør noen får juling av deg, men du har alltid en unnskyldning på lur. Bare lurer alså :) Utav bilde jeg har sett av deg og inntrykket jeg har av deg så virker ikke du til og vere en slåsskjempe..

Må passe på hva du sier, så han ikke kommer å nesten slår deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være et mareritt å kjøre med den leppen I hverdagen. Personlig føler jeg det er ille nok med performanceleppen over fartshumper som har knekt og krevd 3 lepper på et år. Men faen for en bil på banen når den enda er sintere enn M4!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er to innstillinger på leppen foran, kan trekkes inn for normal kjøring på veien og trekkes ut når man er på bane ;) Kult at den faktisk skal brukes og ikke bare stues bort i en garasje :) 

EDIT: Kom på at jeg hadde lest et sted at det ryktes at det kun kommer en GTS til Norge, så inntill noen importerer en brukt vil den sannsynligvis være Norges eneste!

Endret av olenikolai
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Skulebollen skrev:

Tjaa, vet ikke om du husker Wicky? Pakistaneren med maglite under setet, tilfelle noen skulle prøve å banke han opp? Han var nok mer utsatt for "roadrage" enn noen andre her. Hadde sansen for han, synd han brått forlot forumet. 

Synes du gjorde det riktige Fredrik. Hadde det vært meg hadde jeg antakelig skutt en fot ut og opp i magen eller nesa hans, automatisk (vært litt borti kampsport, noen ting går av seg selv). Da hadde han, om ikke gått rett ned, i hvert fall fått seg en på tygga (hadde nok ikke vært den første til å slå!), og kanskje tenkt seg om? Er ikke redd for folk, men hadde nok aldri stoppa bilen og gått ut selv, uansett hva. Men klart, man vet aldri. 

Har sett mye dum kjøring, men det der høres ut til å ta kaka!

Møtte en fyllik i butikk en dag. Jeg var på jobb, holdt på med mine varer, så kom han høyrystet bort, begynte å prate dritt om alt og alle, mer og mer høyrystet, jeg ble mer og mer forbanna, plutselig skulle han ha meg med ut for å slåss. Jeg er ikke redd ofte, men når en alkis står og banner deg opp og ned, kaaaan det kanskje hende det kom en kniv opp av lomma og et "hold snavla, ellers....!"... I det han begynte med "hjeeelp, han har kniv", la jeg den bekk, dro opp en penn og fant en av butikksjefene (som jeg var på godfot med), som bare fulgte ham ut. Han var visstnok en bråkmaker som drakk mye og laga trøbbel. 

Jeg er selv 1.85, ganske bra bygget (får mye kraft ut av et spark, selv om det er litt sexylubb her), og hadde aldri trodd jeg kom til å oppleve noe sånt, husker enda jeg skjalv da jeg dro lenge etterpå. Tenk han der i trafikken, dritings og sinna som et uvær. Har aldri sett ham etterpå, ikke privat eller på jobb der. Han var direkte ekkel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 31.5.2016 at 16.05, Gabz skrev:

Er det noen steder i Norge (evt utlandet med rask leveringstid) som leverer noe billig alcantarastoff(look)? Tenkte å trekke om taktrekket mens jeg bytter takluke, men det blir ikke lenge til eventuelt. 

Jeg har bestilt fra ebay flere ganger når jeg skulle trekke om sal til motorsykkel i alcantara, god kvalitet, billig og kort leveringstid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Shattered skrev:

Tjaa, vet ikke om du husker Wicky? Pakistaneren med maglite under setet, tilfelle noen skulle prøve å banke han opp? Han var nok mer utsatt for "roadrage" enn noen andre her. Hadde sansen for han, synd han brått forlot forumet. 

Hadde du sansen for en som sier at alle nordmenn er innavlet og annet snakk om familiemedlemmer som får unger med hverandre? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...