Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jess, jeg skjønner ikke hvorfor vi(folk,aviser..) skal henge oss opp i hvilken bil de velger. Jeg synes såklart det er kult Politiet velger BMW, men om de hadde valgt f.eks. VW Passat Alltrack hadde jeg ikke deppa av den grunn. Det er arbeidsplassen deres, skulle bare mangle at de velger bil av subjektive kjøreopplevelser. De kunne kjørt Porsche Panamera for min del! 

porsche-police-w1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at politiet bruker et dårlig anskaffelsessystem. De fleste her føler at det er litt stas med BMW som patruljebil, meg inkludert, men når det offentlige skal bruke skattepenger til innkjøp bør de ha et skikkelig opplegg. Tenk dere tilsvarende situasjon med noe helt annet enn BMW. F.eks at alle statlige kontoransatte skal ha Macbooks for å skrive i Word og scrolle internettet. Basert på en gruppe "eksperter på å skrive i Word og scrolle internett".

Når alt dette er sagt så er ikke jeg helt imponert over framgangsmåten til VG heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, E.C. skrev:

F.eks at alle statlige kontoransatte skal ha Macbooks for å skrive i Word og scrolle internettet. Basert på en gruppe "eksperter på å skrive i Word og scrolle internett".

Macbook ER jo den beste maskinen til sånt, så ser ikke problemet.. Synes de ekspertene har gjort en god jobb, og kommet fram til akkurat det samme som jeg ville gjort :) Tror både Politiet og de statlige kontoransatte kommer til å være superfornøyd med Bmw og Macbooks :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Marius2002 skrev:

Chris Evans trekker seg fra Top Gear etter kun 6 episoder..

Flott! Jeg klarer ikke å like fyren i denne settingen. Er ikke helt begeistret for han skallede ungdommen heller :P Chris Harris er bra, Matt er grei, men mye feilslått humor og kan være litt irriterende (f.eks. drifteturen gjennom London.) Sabine var det kjekt å se. Sett mange filmer av henne på Nordsløyfen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den type holdning (som han utviser med sitt utsagn) får jo JC til å virke som en real gentleman. Problemet for BBC nå er vel at de har vist handlekraft ift JC og hans manglende sinnemestring, mens Saville (før) og CE (etter) med sine langt mer alvorlige problemer har sluppet under radaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...