Fredrik 90 Skrevet Juli 16, 2016 Share Skrevet Juli 16, 2016 3 timer siden, sveigis skrev: Derfor er det gøy å ha kjente som har litt grom Opel. Tenker nok der dukker opp en Lotus i samlingen hans og etterhvert Mener du Lotus Omega? Da må du få Øistein til å komme med B10en, B10 Biturbo og Lotus Omega er to gamle rivaliserende alfahanner i supersedan segmentet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 16, 2016 Share Skrevet Juli 16, 2016 32 minutter siden, Fredrik 90 skrev: B10 Biturbo og Lotus Omega er to gamle rivaliserende alfahanner i supersedan segmentet Jess og dette er ganske kult. Her på bimmers har dette vært tatt opp mange ganger før, blant annet her. Er ikke så veeldig stødig i tysk, men synes ihvertfall bildene var kul nok i seg selv. Nå synes jeg E34 og MB ser estetisk best ut, men Lotus Omega er kult likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 16, 2016 Share Skrevet Juli 16, 2016 Hvilken som er raskest av Biturboen og Omegaen er en evig diskusjon, men Omegaen er raskere til både 100 km/t og 200 km/t med en ørliten margin. Omegaen stopper derimot på 272 km/t, mens B10en fortsetter til over 290 km/t. Alpina valgte å skrive "over" da noen biler gikk 295 km/t, andre gikk 305 km/t og rekorden er vel så mye som 317 km/t. Det med en helt original B10 Biturbo og målt med GPS Så Opelentusiaster kan med rette si at Omegaen er kjappest, men Alpinaen er raskest med god margin. Alpina sitt fokus har jo alltid vært på toppfart fremfor akselerasjon, dagens B5 Biturbo gir seg jo ikke før 330 km/t (testet av AMS på Nadro) Det er det samme som nye Ferrari 488 GTB, Porsche 918 Spyder er kun 10 km/t raskere. Vi snakker om en F10 familiebil med stort bagasjerom og plass til fem personer.....og ja den levers også som F11. Da går den "kun" 325 km/t, verdens raskeste serieproduserte stasjonsvogn når det gjelder toppfart Se for deg du ligger på toppfart i 305 km/t med din M5 30 Jahre edition, eller i en Carrera S og denne kommer susende forbi Freakshow og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 16, 2016 Share Skrevet Juli 16, 2016 4 timer siden, Fredrik 90 skrev: Mener du Lotus Omega? Da må du få Øistein til å komme med B10en, B10 Biturbo og Lotus Omega er to gamle rivaliserende alfahanner i supersedan segmentet Ja ,Stemmer det. Han har alltid sagt at Lotus kommer i tunet og tror det skjer snart Hehe ja ,det hadde vært noe med en b10turbo og Lotus her hjemme ja. Det med hva som er raskest av hva ,vil alltid forbli en evig diskusjon som det nevnes. En ting er sikkert ,at dette er to deilige klassikere som jeg nyter synet av. Elsker dem begge.♥♥ Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 16, 2016 Share Skrevet Juli 16, 2016 4 timer siden, Fredrik 90 skrev: Mener du Lotus Omega? Da må du få Øistein til å komme med B10en, B10 Biturbo og Lotus Omega er to gamle rivaliserende alfahanner i supersedan segmentet Ja ,Stemmer det. Han har alltid sagt at Lotus kommer i tunet og tror det skjer snart Hehe ja ,det hadde vært noe med en b10turbo og Lotus her hjemme ja. Det med hva som er raskest av hva ,vil alltid forbli en evig diskusjon som det nevnes. En ting er sikkert ,at dette er to deilige klassikere som jeg nyter synet av. Elsker dem begge.♥♥ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 17, 2016 Share Skrevet Juli 17, 2016 Dette pokemon go-greiene går jo bare lenger og lenger Daniel80, liffi, janerik171187 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juli 18, 2016 Share Skrevet Juli 18, 2016 (endret) Hell i hell....Ble målt til 105,71 km/t i en 70-sone over 2 km. Lappen ryker på 106 km/t, 0,29 km/t unna Ulempen er 3 prikker slik at jeg nå har 6 stykk. Så må kjøre som en prest frem til neste høst siden alt av lovbrudd gjør at lappen ryker i 6 mnd. Også gjør jo 7800 kr i bot et bra innhogg i feriepengene Endret Juli 18, 2016 av Werther uglefossen og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 18, 2016 Share Skrevet Juli 18, 2016 *Venter på at en Mr. Perfekt skal komme å gi Werther en lekse om at det ikke er noe å skryte av/jeg jobber med å rydde opp etter slike som deg/har sett eller hørt litt av hvert om sånne som deg osv* sandersander og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Juli 18, 2016 Share Skrevet Juli 18, 2016 Tja, hva er galt med å kommentere slikt? 50% over fartsgrensen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 18, 2016 Share Skrevet Juli 18, 2016 8 timer siden, Werther skrev: Hell i hell....Ble målt til 105,71 km/t i en 70-sone over 2 km. Lappen ryker på 106 km/t, 0,29 km/t unna Ulempen er 3 prikker slik at jeg nå har 6 stykk. Så må kjøre som en prest frem til neste høst siden alt av lovbrudd gjør at lappen ryker i 6 mnd. Også gjør jo 7800 kr i bot et bra innhogg i feriepengene Det er det jeg kaller flaks, selv om det er sure penger. Men, jeg gidder ikke å løfte en pekefinger og si "fyfy"...jeg er ikke noen engel bak rattet selv. Kun griseflaks har gjort at jeg ikke har fått flere bøter enn de to jeg har fått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 18, 2016 Share Skrevet Juli 18, 2016 Imponerende lyspærer jeg kjøpte til bilen min for 3 mnd siden.. Allerede en som har gått.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 18, 2016 Share Skrevet Juli 18, 2016 Du kan jo sjekke hvilken spenning du har ute ved pærene. På E39n til foreldrene mine går det pærer i hytt og gevær, spenningen er litt vel høy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 19, 2016 Share Skrevet Juli 19, 2016 7 timer siden, FredrikE24 skrev: Du kan jo sjekke hvilken spenning du har ute ved pærene. På E39n til foreldrene mine går det pærer i hytt og gevær, spenningen er litt vel høy Kanskje det. Er så kjekt når alt skal gå til helvete når jeg vil selge bilen.. Ikke det at en lyspære er verdens undergang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 19, 2016 Share Skrevet Juli 19, 2016 Dette med elektroniske fotspor har sine fordeler også. At det er mye overvåkning som kan brukes til uærlige hensikter deler jeg skepsisen mot, men i noen tilfeller kan det være greit å bevise at man ikke var på feil plass til feil tid. Nå bor også jeg 2km fra svenskegrensen, og etter at det kom opp tollerkamera på alle grusveiene her, har også trafikken nattestid blitt drastisk mindre på grusveiene til/fra sverige. En kan jo lure på hvorfor.. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 19, 2016 Share Skrevet Juli 19, 2016 Syns alle burde hatt slikt horn i bilen sin Daniel80 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg