Gå til innhold

Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt


Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

19 timer siden, Walkabout skrev:

Det er når man ser sånt som dette at man innser at det ikke er noe poeng med merkostnaden for å kjøpe G31.

Og da har vi ikke nevnt interiøret engang.

Det er jo ikke til å legge skjul på at vi er enige her, selv om jeg liker utseendet på G3x også. Synd interiøret er langt under pari for hva jeg anser som premium.

19 timer siden, ogee1 skrev:

Og please ikke folier refleksene bak!

Blir ingen foliering av disse, men det skyldes først og fremst at man ikke får folie i Champagne Quartz (?). Blir det å gjøre noe med refleksene, så blir det å plastsveise igjen åpningene og gjøre det helt slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Chris A skrev:

Flotte bilder, fantastiske sideshots! Veldig pen F11! Jeg og er enig i å ikke foliere refleksene. Men jeg er kanskje litt gammeldags ;-)

Jeg synes bare de røde feltene gir litt ekstra liv til designet bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

For en nydelig bil du har Saltkjelen!
Jeg er ny her på forumet så jeg sliter litt med å finne vettuge treff på et spørsmål som jeg føler burde være diskutert opp og ned i mente.. Jeg synes jeg så noen bilder av noe avtagbar solskjerming for siderutene et sted her i denne tråden men finner dem ikke igjen nå. Kunne du vært så grei å dele litt detaljer om hva du valgte og hvorfor?

Dattera mi på 5 måneder mener sterkt at vi trenger bedre solskjerming til min F11 2016 modell. Helst noe som er avtagbart og forhåpentligvis ikke krever demontering av masse paneler og slikt. 

Endret av trondthi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, @trondthi! Solskjermingssettet er fra Sonniboy og inkluderer for bakdører, bakre sideruter og bakruten. Ettersom jeg har originale rullgardiner i sidedørene, benytter jeg kun bakre sideruter og bakrute. Det er verdt å merke seg at ved bruk av solskjerming i bakrute (og om man har mørke ruter), så kan sensitiviteten til dimmingen av speilet lures (dvs. at den aldri eller sjeldent dimmer speilene). Solskjermingen tas av og på i løpet av et par sekunder, så her er det ikke tale om noen fast montasje av noe slag. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det er akkurat noe slikt jeg er ute etter!
Så på en liknende type produsert i England, men er ikke helt fan av at skjermingen i bakluka er todelt som fører til en (stygg) stripe på midten av ruta.
Handlet du fra den tyske siden? Ser at man kan velge mellom å sende til EU, Tyskland eller Østerrike 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, todelt baklukeskjerming var ikke jeg fan av heller, så derfor falt valget på Sonniboy. Vi har hytte i Sverige, så jeg fikk det tilsendt dit. Mener imidlertid at @ahj bestilte fra de samme (eller var det en annen butikk?) og fikk de tilsendt Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...