Gabz Skrevet Juli 13, 2017 Skrevet Juli 13, 2017 Deg og Ida jeg spotta på Statoil i Ski i stad? Begge bilene så veldig bra ut iallefall
Gorg Skrevet Juli 13, 2017 Skrevet Juli 13, 2017 On 6.7.2017 at 1.02, Saltkjelen skrev: Og etter rundt 20-30 timers iherdig innsats med god hjelp fra blant annet @ahj ble resultatet som vist nedenfor. Jeg fryktet maset med sort bil, men nå er den så medgjørlig at det nesten er for kjedelig.. Syk sheeting!! 😍
Saltkjelen Skrevet Juli 13, 2017 Forfatter Skrevet Juli 13, 2017 4 timer siden, Gabz skrev: Deg og Ida jeg spotta på Statoil i Ski i stad? Begge bilene så veldig bra ut iallefall Ja, det stemmer det. Du skulle hilst på når du så oss! 2 timer siden, Gorg skrev: Syk sheeting!! 😍 Ja, virkelig moro!
Gabz Skrevet Juli 13, 2017 Skrevet Juli 13, 2017 Satt på med dama og så dere litt i siste liten, dessverre. Ellers hadde jeg svinget innom Saltkjelen reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet Juli 21, 2017 Forfatter Skrevet Juli 21, 2017 Hpi, Marius2002, lagunilla og 6 andre reagerte på dette 9
Knoett Skrevet Juli 21, 2017 Skrevet Juli 21, 2017 Byttet fra 677 til B&O? 😊 Bytter du i så fall alle element og forsterker?
Saltkjelen Skrevet Juli 21, 2017 Forfatter Skrevet Juli 21, 2017 6 minutter siden, Knoett skrev: Byttet fra 677 til B&O? 😊 Bytter du i så fall alle element og forsterker? I første omgang blir det et "semi Logic7 og B&O system", hvor jeg benytter diskanter fra B&O og resten fra Logic7. Venter på litt flere B&O deler, men ting må tas i tur og orden ettersom jeg kjøper litt her og litt der, avhengig av hva som er tilgjengelig. På sikt blir nok alt byttet ut med B&O. Kjennern, Knoett, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4
BimmerFan! Skrevet Juli 21, 2017 Skrevet Juli 21, 2017 Helt rått! Denne bilen her kommer nok til å bli Norges best utstyrte F01, om den allerede ikke er det
Saltkjelen Skrevet Juli 21, 2017 Forfatter Skrevet Juli 21, 2017 1 time siden, BimmerFan! skrev: Helt rått! Denne bilen her kommer nok til å bli Norges best utstyrte F01, om den allerede ikke er det 1 time siden, Tony Soprano skrev: 🙌🙌🙌 32 minutter siden, ahj skrev: Spent på side view og B&O blir i denne Mange takk! Ser at kjøpelysten har vært større enn arbeidslysten nå, så jeg får lade opp til å gå på i et jafs her. Akkurat side view er noe jeg virkelig ser frem til å få på plass. Har en litt knotete utkjøring hjemme som medfører en vanvittig blindsone i B-stolpen og nakkestøtten på passasjersiden. I tillegg kommer det godt med i arbeidssammenheng ved litt knotete bygårder i Oslo. BimmerFan!, ahj og Marius2002 reagerte på dette 3
Kjennern Skrevet Juli 21, 2017 Skrevet Juli 21, 2017 B&O oppgraderinger er jeg spent på. Må si det frister på min også. Savner B&O fra 6ern Mulig jeg må prate med deg når du er ferdig for noen tips 👍 Saltkjelen reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet August 11, 2017 Forfatter Skrevet August 11, 2017 Da fikk jeg omsider på plass B&O senterhøyttaleren i velfungerende tilstand og Combox Telematics med fungerende SOS og BMW Apps. Dessverre har BMW sluttet med den gamle Connected-appen (den brune) og erstattet den med den nye (blåe) som i mine øyne ikke helt fungerer optimalt. Spesielt ikke for biler eldre enn 2014/2015. Webradio har de fjernet og erstattet med en betalingstjeneste på rett i overkant av 1.000kr per år. Flere av appene bugger, men det har sannsynligvis noe med at jeg har både brun og blå Connected-app installert på telefonen. Det som derimot er helt fantastisk med den nye appen er at man kan forhåndsdefinere destinasjon, og så fort man er på plass i bilen dukker adressen opp i iDrive. awt, ///M-ini95, Thundercoil og 10 andre reagerte på dette 13
Kjennern Skrevet August 12, 2017 Skrevet August 12, 2017 Må du trekke kabler osv til B&O? Eller kan du bruke det som er der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå