wicky124 Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Vel..folk kjører jo rundt med E30er også så.... e30_joakim og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Vel..folk kjører jo rundt med E30er også så.... ...for ikke å snakke om de som kjører rundt i Merce også.. mropedal, hsd, Vegard welle og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popza Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Personen som kjører rundt i denne bilen, gjør det for å gjøre den kul, eller som han selv kaller det: "Tuner den på lovlig vis". I følge en venn av meg som bor der(som må slå ihjel noen ord med han av og til da de møtes på parkeringsplassen) omtaler han seg selv som bil entusiast, og ønsker å gjøre trimming og tuning av bilen sin. Han fortale at han hadde satt på eksosen og fått masse HK. I tillegg hadde han fortalt at han fjernet veivhusventilasjonen og fått over 10hk ekstra. I vinter fortalte han gledelig om hvordan man driftet med forhjulstrekk, og skulle lære oss teknikker(ikke at vi spurte om det). Bilen så jalla ut i vinter også, men dette vi så i dag var jævlig. Interiøret var også et kapittel for seg selv. Laget av stæææsj fra Ebay sitt billigste Kina-jall. Jaja... Folk. Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 E92 Popza nå troller du, det kan ikke være sant. Hehe Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Tja, jeg fikk jo 90hk ekstra, når jeg fjernet veivhusventilasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Tja, jeg fikk jo 90hk ekstra, når jeg fjernet veivhusventilasjonen Amen to that Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 ...for ikke å snakke om de som kjører rundt i Merce også.. Eller er fra arendal Freakshow, e30_joakim og Shattered reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Så var det tilbake til topic. fish reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 datt over dennehttp://travel.aol.co.uk/2014/11/16/worst-parking-attempt-ever-video/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 Dette så ikke bra ut i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 Synes den var kul jeg! wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 Den var kul ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 635 CSI. Jeg likte den. Kunne hatt en annen farge på intreør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 Så ikke så værst ut egentlig! Hadde vært fint å cruise rundt i den en varm sommerdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 Så denne på Facebook nå.. Gud.. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå