Teigland Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 Verste er at hadde bmw lagd den hadde det solgt. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 Så sant. Folk kjøper jo Active Tourer.. Popza reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 11, 2015 Share Skrevet Oktober 11, 2015 Heh.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Verste er at hadde bmw lagd den hadde det solgt.Fiat laga bilen fra 1998 til 2010. Så den har nok solgt en del. Selv uten BMW fronten som faktisk gjore bilen finere enn orginalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Multipla er faktisk en ganske bra bil. Seks seter, enormt med plass og mange smarte løsninger. R4F431 RAFAEL og Fredrik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Men! Den er stygg! Reef89, Alpejohn, HenrikSolberg og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Ja er vel også grunnen til at den bilen sjeldent blir spottet her til lands. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Ser den mye sydover i Europa hvertfal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Synes den er innovativ og nyskapende jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Og stygg Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Liker james rover versjonen best jeg https://m.youtube.com/watch?v=d6AnXi2N_do BmwDieselPower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 Ser jo ut som noen har kastet et spann med rødmaling inn her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 Ja er vel også grunnen til at den bilen sjeldent blir spottet her til lands. Den ble aldri solgt i Norge, så mye av grunnen ligger nok der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 (endret) Interiøret i Fiat Multipla er omtrent like spesielt som eksteriøret. 6 like store separate seter der de to midterste i hver rekke kan legges ned å bli til et bord. Dette minner mer om en stor SUV, men det er Fiat Multipla ikke. Den er på størrelse med 2-serie Active Tourer... bare med en mye bedre plassutnyttelse. Multipla er langt fra elegant, men den er veldig praktisk. Jeg liker best den sære pre-facelift modellen... Endret Oktober 14, 2015 av Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 Skulle logge inn på bimmers.no, men passordet funka ikke, prøvde flere ganger..Men så oppdaget jeg at jeg brukte brukernavnet som jeg logger på med på jobb.......... Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå