Saltkjelen Skrevet Tirsdag kl. 21:52 Skrevet Tirsdag kl. 21:52 2 minutter siden, KMT skrev: "i"en er fremdeles med, men er skalert ned ift øvrige øvrige tegn. Tenkte i-logoen. Den ser ut til å være erstattet av vanlig tradisjonell i.
KMT Skrevet i går, 10:10 Skrevet i går, 10:10 Det er sant, må sei eg likar akkurat det grepet BMW har gjort her, eg likte ikkje den i-logoen
Fredrik 90 Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Ja jeg synes også at akkurat dette var en fin endring. Har aldri likt i-logoen.. Men M logoen kødder de faen ikke med…
Marius2002 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) Nye Alpinalogoen er ute. https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0455537EN/bmw-alpina:-standalone-automobiles-with-a-new-brand-emblem Endret 6 timer siden av Marius2002 Endret bilde til mer ryddig
Saltkjelen Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Dette er i aller høyeste grad svært positive nyheter. BMW viser åpenbart respekt for Alpina som merkevare. Marius2002 reagerte på dette 1
*MrB* Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Mer G60. Med forbehold om at det kan ha vært diskutert før... Det virker som det har vært panikk på designkontoret samtidig som testing har pågått. Det er tydelige forskjeller på disse to frontene, og den øverste er vel den nyeste? Den nederste virker mest NK, og i såfall har de valgt å tone dette ned for G60 LCI.
Saltkjelen Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Det ble sist diskutert på side. 536. Du har rett, den øverste er den nyeste prototypen, mens den nederste er gammel prototype fra tiden da bilen skulle bli en NK rip-off. Den nye prototypen fremstår som mye mer harmonisk (og gir faktisk litt E39 vibes) enn tidligere.
*MrB* Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 1 hour ago, Saltkjelen said: Det ble sist diskutert på side. 536. Du har rett, den øverste er den nyeste prototypen, mens den nederste er gammel prototype fra tiden da bilen skulle bli en NK rip-off. Den nye prototypen fremstår som mye mer harmonisk (og gir faktisk litt E39 vibes) enn tidligere. 6 sider siden. Det er jo en eeeeevighet siden. (bladde tilbake og fant det nå). Jeg er også positiv til dette. Lukter mer BMW-identitet av denne fronten.
Fredrik 90 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 3 timer siden, Marius2002 skrev: Nye Alpinalogoen er ute. https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0455537EN/bmw-alpina:-standalone-automobiles-with-a-new-brand-emblem Dette er meget positivt og gir meg signaler om at BMW mener alvor med Alpina navnet. Særlig når det står i pressemeldingen at bilene under Alpina navnet skal ha fokus på luksus, gode høyhastighets egenskaper og langdistanse kjøring. De to siste er lite egnet for elbiler så la oss håpe at biler som bærer denne logoen fortsetter å lukte bensin (og diesel). Marius2002 reagerte på dette 1
Fredrik Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden For meg ser det ut som om alt substansielt BMW har gjort med det gamle Alpina emblemet er å fjerne det underliggende heraldiske skjoldet som bandt sammen de to delene med hhv. forgassere og veivaksel + en litt mer stilistisk fremtoning. Jeg liker det gamle emblemet bedre, men noe skal jo BMW gjøre for å markere at ting er annerledes nå. Marius2002 reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 10 minutter siden, Fredrik skrev: Alpina… Ja, den gamle var litt mer klassisk. Likevel var endringene små og de fleste ble positivt overasket. Jeg tror og håper nye Alpina blir bra. Ron Jeremy og Fredrik reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå