Ron Jeremy Skrevet Mars 21, 2016 Share Skrevet Mars 21, 2016 On 20. mars 2016 at 16.00, Fredrik 90 skrev: Ville ikke vært første gangen BMW har drevet med juks og fanteri... Er nok ikke usannsynlig at BMW har photoshopa en X1 under en duk kun for anledningen. Noe annet ville vært for avslørende Hehe, det er totalt meningsløst å tenke i den retningen Fredrik. X7 er nær en lansering, så dette er ekte vare, eller i "verste fall", et X7 Concept, som i det store og det hele er en faktisk X7! Er meget spent på de kommende lanseringene, både X3 og 5 serie kommer jo også snart, svært viktige modeller som vil legge grunnlaget videre. X7 håper jeg vil ha en silkemyk V12 summende under panseret, spennende tider. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 21, 2016 Share Skrevet Mars 21, 2016 10 minutter siden, Ron Jeremy skrev: Hehe, det er totalt meningsløst å tenke i den retningen Fredrik. X7 er nær en lansering, så dette er ekte vare, eller i "verste fall", et X7 Concept, som i det store og det hele er en faktisk X7! Er meget spent på de kommende lanseringene, både X3 og 5 serie kommer jo også snart, svært viktige modeller som vil legge grunnlaget videre. X7 håper jeg vil ha en silkemyk V12 summende under panseret, spennende tider. Er X7 nær lansering? Planlagt lansering av denne er ikke før 2018, vi har ennå ikke sett hverken konseptbil eller spionbilder av forkledd bil. Sier ikke at det er X1 under den duken men den kan til forveksling se veldig ut som en. http://www.bmwblog.com/2015/03/19/bmw-x7-engines-price-and-launch-date/ Forøvig så tror jeg både neste X3 og 5-serie blir top of the line slik dagens modeller har vært. F25 X3 begynner å bli synlig gammel og utdatert nå, særlig i interiøret. Nye MB GLC er en svært attraktiv bil i dag, dog selger X3 fortsatt best og det har med pris å gjøre. F10/11 holder seg bedre, men kommer til å se gammel ut ved siden av nye E-klasse som er på trappene. Men fjær i hatten til BMW at det skulle ta hele 6 år før en annen produsent klarte å slå dem i denne klassen. Blir nye 5-serie noe i nærheten av G11 7-serie så blir det en fantastisk rå bil, ryktene vil ha det til at G30 som den heter faktisk kommer til å bli enda råere. Hadde det bare ikke vært for den iPad liknende skjermen i dasjbordet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 24, 2016 Share Skrevet Mars 24, 2016 G30 M-sport. Ser ut som vi slipper kromstripen mellom baklyktene som på G11. Og ingen hockeystick som på G11, kun åpning i skjermen bak forhjulene. Fahad og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 24, 2016 Share Skrevet Mars 24, 2016 Venter spent på G30 ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 4, 2016 Share Skrevet April 4, 2016 Nyeste bilder av G30 med M-sport. Må si det ligner mye på nye 7-serien. Lurer på om alle motoralternativene får denne typen eksos, eller om det er bare de med størst motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 4, 2016 Share Skrevet April 4, 2016 Så synd de tar ett stort skritt tilbake fra F10 når det kommer til interiør design...vet det er kamuflert og alt det der men jeg liker ikke konturene av hva jeg ser. BimmerFan! og uglefossen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 4, 2016 Share Skrevet April 4, 2016 Jeg er helt enig med Fredrik i forhold til interiørets utforming. Her vil jo tro Mercedes fortsatt vil sette standarden med sin svært lekre E-klasse. Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 Ikke overrasket hvis den nye E-klassen sørger for at BMW gjør endringer før lansering, eller fort kommer med en oppdatering etter den er lansert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 Støtter meg totalt til det over her, interiøret ser ut til å være mange steg tilbake. Forøvrig synes jeg de eksospottene der ser vel "japse" ut. Ser ut som noe Kia eller Suzuki kunne funnet på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 (endret) Jeg føler meg ganske sikker på at dashboardet og instrumentpanelet blir en god del mer moderne enn hva vi ser på det ene bildet her. Som et minimum vil jeg anta at instrumentpanelet blir heldigitalt på linje med hva vi ser i Audi (altså at instrumentpanelet egentlig er en stor skjerm). Jeg tror heller ikke at den store skjermen får dette designet og den vil uten tvil være rammeløs for å se mest mulig moderne ut. Jeg har forøvrig aldri likt fake endestusser. Eksosrør er runde for best mulig flow og det skal endestussene også helst være (eller i det minste ekte ved at endestussene er fastsveiset i eksospotten/e)... Endret April 6, 2016 av Fredrik q1337, ogee1 og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 Synes ikke noe om den trenden som har kommet med å trøkke svære skjermer inn i interiøret. Ifølge bildene og den nye 7-serien så synes jeg interiøret er veldig likt F10 og F01. Repeterende og kjedelig Ser det ut som iværtfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 (endret) 1 time siden, Fredrik skrev: Jeg har forøvrig aldri likt fake endestusser. Eksosrør er runde for best mulig flow og det skal endestussene også helst være (eller i det minste ekte ved at endestussene er fastsveiset i eksospotten/e)... Dette eksosjåleriet har jo tatt helt av! Det ene er fake endestusser. Det andre er at du skal ha minst to enderør, helst fire. Jeg ville ikke trives med å kjøre rundt med to svære ovale enderør hvis jeg hadde en 1.6 liter på 90 hester under panseret. Endret April 6, 2016 av ogee1 Fredrik og q1337 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 Synes nå denne eksosen er bedre enn det ene rette tynne røret som er på F30. Selve skjermen tror jeg ikke blir endret fra dette. På bildet er den tildekket ser jeg. Ser litt skuffende ut med justeringshjul under luftdysene og ikke touch felt som på g11. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 Det jeg er mest skeptisk til er overgangen mellom dasjbord og midkonsoll. De flyter ikke i hverandre slik det gjør på F10 men er to adskilte elementer slik som på F30. Det synes jeg er rotete og lite pent. Ikke det jeg synes interiøret i nye E-klasse er så veldig pent, men det virker så mye mer elegant og riktig utformet for en slik bil. E39 interiør og F10 interiør går nok inn i historien som de beste interiør designene i 5-serien. Jeg kan bare si det men en gang, liker jeg ikke interiøret på G30 så kjøper jeg ikke bilen når det blir aktuelt. Jeg liker 5-serie så godt at det faller meg naturlig å bytte til denne nye modellen når F10en blir moden for utskifting. Men om jeg ikke liker interiøret eller det ikke vokser på meg så blir det plan B, erstatte 530en med en nyere F10....M5 Eksosen har jeg egentlig ikke noen formening om, så lenge man ikke ser det runde røret inni den firkantede stussen. Her er det stor fy til Mercedes, hvor stussen er ett firkantet hull i støtfangeren med ett kjipt rundt rør inni. Er iallfall slik på en ganske ny E220 med AMG pakke som en kamerat har. uglefossen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet April 8, 2016 Share Skrevet April 8, 2016 Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå