Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

11 timer siden, OveN skrev:

Noen som har noe innside-info på når 2018 2-serie coupe slippes i Norge? Det ryktes juli på nettet, men jeg finner ingen offisiell info fra BMW på nett.
2018-modellen har kommet i konfiguratoren på bmw.de så da må det vel være rett rundt hjørnet her til lands også. Ikke de store endringene fra 2017-modellen, men noen nye godbiter er det. Veldig keen på å bestille meg en 230i :)

2018 M2 får såvidt jeg vet produksjonsstart i juli om det hjelper deg noe. Ta en telefon til en BMW-forhandler så kan de helt sikkert svare deg mer eksakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sluquet skrev:

2018 M2 får såvidt jeg vet produksjonsstart i juli om det hjelper deg noe. Ta en telefon til en BMW-forhandler så kan de helt sikkert svare deg mer eksakt.

LCI M2 er allerede under produksjon, levering like etter sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ron Jeremy skrev:

LCI M2 er allerede under produksjon, levering like etter sommeren.

Skal du ha levert en M2 LCI til like etter sommeren må man ha bestilt i 2016 eller noe sånt. Jeg valgte å vente på 2018-modellen (bestilte i februar i år) og den kommer ikke før til vinteren. BMW har nå i hvert fall fortalt meg at M2 LCI starter produksjon i juli, men det er mye mulig det er feil.

Endret av sluquet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, sluquet skrev:

Skal du ha levert en M2 LCI til like etter sommeren må man ha bestilt i 2016 eller noe sånt. Jeg valgte å vente på 2018-modellen (bestilte i februar i år) og den kommer ikke før til vinteren. BMW har nå i hvert fall fortalt meg at M2 LCI starter produksjon i juli, men det er mye mulig det er feil.

Jeg vet at det er en som hadde en bestilling inne, men så dukket det opp en M4. Så hans M2 ble dyttet frem til nettopp en LCI M2. Bestillingen ble ikke lagt inn iår. Jeg vet han har fått beskjed om at hans er i produksjon. Mener den ble startet i forrige uke.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Diesel-summit 2.august:

https://www.bloomberg.com/news/articles/2017-08-02/vw-daimler-bmw-to-upgrade-5-million-diesels-in-rescue-pact

http://www.bmwblog.com/2017/08/02/bmw-emphasizes-importance-diesel-engine/

Noen som vet om dette vil påvirke norske biler av noe slag? Ifølge Bloomberg-artikkelen er det snakk om 300.000 Euro5- og 6 BMW'er, det kan vel kun være biler som går på tyske veier?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Fredrik skrev:

Jeg tror at det er en elektrisk X3 (med det gamle karosseriet - F25). Man ser at den er elektrisk ved at alle luftinntak er blendet. Dette gir god mening for den nye G01 kommer som et elektrisk alternativ.

Med tanke på hva vi ser bak detaljene nede her tror jeg ikke det er elektrisk. Selv om det du sier gir mening :)

IMG_20170810_211151.thumb.png.bfe5e06745b11c6b4c8341ac10faaed3.png

Edit:

Det er nok 2019 X6

http://carsandocthane.com/2017/03/28/2019-bmw-x6-luxury-car-with-features-highly-classy/

2019-BMW-X6-Luxury-Car-With-Features-Highly-Classy.thumb.png.30e6436ed314e0c1190a4d345ffa52a4.png

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Fredrik skrev:

Jeg tror at det er en elektrisk X3 (med det gamle karosseriet - F25). Man ser at den er elektrisk ved at alle luftinntak er blendet. Dette gir god mening for den nye G01 kommer som et elektrisk alternativ.

Det der er ikke et F25 karosseri. Bilen er identisk med en F15 X5/F16 X6 M50d (ref. speilene). Den eneste forskjellen er chrome-detaljene i midten av grillen. Den ser ut til å være ny. Jeg vil heller tro dette er en liten LCI av F15/F16, som jo ikke vil få en vanlig LCI. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...