mslello Skrevet Desember 16, 2021 Share Skrevet Desember 16, 2021 Dette bildet dukket opp på Facebook i går. Hjulbloggen.se, veldig usikker på hvordan jeg har funnet den siden 😂 Men dette så veldig kledelig ut syne jeg. Står dessverre ikke hva slags felger det er. fupsaker, papertiger og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 16, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2021 @StigJ jeg vet! Er veldig usikker på om de går eller om de stikker utenfor. Muligens med 225 dekk rund baut? @mslello de såg utrolig bra ut. men sikkert svintunge. Og krever sin senk. Her blir det M sport understell mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 28, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2021 På juleferie og endelig snø! Passet perfekt med et ærend kl 07 på den lokale Montér, med lite biler og nysnø på veiene 😬 Rumpa fikk svingt seg litt også gitt! Lekenheten til xDrive viser seg fra sin beste side fupsaker, Marius2002, ahj og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusAG99 Skrevet Januar 11, 2022 Share Skrevet Januar 11, 2022 Jeg har et spørsmål, du har de adaptive LED lyktene som kom på 4-serien, M3 og M4 som har 5 reflektorer i hver lykt og ikke 4 i hver lykt som F30 sine LED lys har. Hvor den helt innerste i lykta apparently skrur seg på når man svinger og virker som "cornering light", men så har du jo også tåkelys. Er det sånn med din at hver gang du svinger en vei, så skrur begge disse lyktene seg på og er "cornering light"? Er bare litt forvirra over hvorfor de LCI1 LED lyktene har den ekstra reflektoren i lykta når LCI2 lyktene (de ikon lysene som kom litt senere på 4-serien, M3 og M4) og ingen andre BMW LED lykter av hva jeg vet om har den ekstra reflektoren haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 11, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2022 Godt spørsmål. Det har jeg ikke peiling på, ei heller studert noe nøye. Eneste jeg vet at jeg aldri har hatt bil med bedre lys, de er ekstremt gode på mørke veier mtp lysmengde og den adaptive delen. Eneste litt treige å slå seg på inn i tuneller fra dagslys kanskje. En del av lykta fungerer som cornering light når det svinges ja - den lyser veldig opp til venstre om du svinger til venstre i et kryss f.eks. Men LED-tåkelysene har jeg ikke aktivert som cornering light (tror dette kan gjøres i Bimmercode appen), syns det ser litt rart ut når tåkelysene går på og av i svinger sånn generelt sett. MagnusAG99 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 11, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2022 (endret) Da var nye brukte felger med nye sommerdekk til 1-serien på vei fra en superhyggelig selger som tilfeldigvis jobba på GS og ordna nye dekk i samme slengen: Endret Januar 11, 2022 av papertiger sveigis, BimmerFan!, Snagg30 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 11, 2022 Share Skrevet Januar 11, 2022 Får vi se hva du har kjøpt, eller må vi vente til påske? 😛 mslello, Saltkjelen, papertiger og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 11, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2022 (endret) 2 hours ago, awt said: Får vi se hva du har kjøpt, eller må vi vente til påske? 😛 Jeg er ganske så spent selv faktisk! For å stagge eventuell sitring; verdien på felgene står i stil med verdien på bilen de skal på. I tillegg er de et av de mest brukte felgdesignene fra BMW; på tvers av 3 modeller, i 4 varianter. Så kan du begynne å gruble. Endret Januar 11, 2022 av papertiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 11, 2022 Share Skrevet Januar 11, 2022 JEG VET, JEG VET!! papertiger, fupsaker, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 12, 2022 Share Skrevet Januar 12, 2022 (endret) Ser ut som det blir til påske @awt 🤓 Endret Januar 12, 2022 av Marius2002 papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 12, 2022 Share Skrevet Januar 12, 2022 Synes du må vise oss hva du har kjøpt (i hvertfall meg, jeg som ikke har sommerfelger pr nå. Je træng inspirasjon! 🤨) Marius2002 og papertiger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 12, 2022 Share Skrevet Januar 12, 2022 Får prøve oss på litt detektivarbeid / eliminering. Litt usikker på hva en "variant" er i denne sammenhengen, da det kan bety så mangt. - Style 313. En personlig favoritt og leveres i tre varianter (ihvertfall i tre "par"), men utgår grunnet pris og at den kun leveres til tre modeller. - Style 269. Enda et bra design, men fem varianter til fem modeller eliminerer denne. Nei, min stemme går nok til Style 12. Eller kanskje 228. Marius2002, papertiger og ahj reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 12, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2022 (endret) Style 313: med E87 specs kunne absolutt disse gått, men da med spacere, som jeg helst vil unngå. Style 269: ser disse kom til E87, E46 og E85 også, så alle disse kunne egentlig passet, men mesteparten av de jeg har sett ute til en "ok" pris har irringer ut av en annen verden pga maskinert overflate. Style 228: absolutt en fin felg, men innpressmessig passer de ikke Style 12: eeh... Nei, ble faktisk disse: Style 135 fra E60 xdrive, da med innpress 43, 8x18 rund baut. Det blir mye mer moderat enn jeg hadde i Style 401-felgene, men disse skal etter sigende veie 11,23kg/felgen i motsetning til 14,5kg/felg i Style 401 - noe jeg faktisk følte hemmet bilen. Disse kom også til E46 og E85 med litt annet innpress (8x18 ET47 + 8,5x18 ET50), samt E60 sDrive i ET20 og xDrive ET43. En rimelig grei felgmodell som passet overraskende bra designmessig mot F20-designet. Sikkert noe kjedelig for mange, men jeg likte den Her er et sett fra en E46/E85 montert på en F21: Endret Januar 12, 2022 av papertiger StigJ, Marius2002, ///M-ini95 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 12, 2022 Share Skrevet Januar 12, 2022 Jeg var innom de, men tenkte ikke at det var noe vits å foreslå de. 😛 …men ja, passet mye bedre enn jeg hadde trodd. Designet på disse er jo en del eldre enn F20. papertiger og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 12, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2022 Hadde faktisk kjøpt et sett Style 216 fra en E90 320si, men så trakk selger seg. Disse har et veldig aggressivt innpress for F20 116i, såpass mye at jeg tror de hadde poket akkurat utenfor skjerm, så selv om jeg har sett flere bilder med disse tror jeg det hadde vært ulovlig i Norge. Men på @ahj's M140 (som har mer negativ camber foran) kan det gå såvidt jeg har skjønt, men bak er også heeelt på grensa, mulig senk med noe mer negativ camber bak og foran hadde gjort det mulig. Marius2002 og ahj reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå