Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

På bimmers har vi god takhøyde, men som du allerede har påpekt, så er ikke dette noen barneskole, og innlegg av svært lave og/eller barneskolepregede karakterer fjernes derfor uten varsel.

 

Jeg forbeholder meg dessuten retten til å ikke varsle rette vedkommende når et "barneskoleinnlegg" fjernes og delta i påfølgende diskusjon. Skulle vi gjort dette på samtlige innlegg, så hadde ikke dagen vår bestått av noe annet enn diskusjon på PM.

 

Jeg har selv opplevd å fått slettet, å ikke minst sett andre fått slettet innlegg som faktisk er relevante.

Så her tar jeg det du sier med en klype salt faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når det blir fjernet seriøse innlegg som har med saken å gjøre, hvorfor har jeg da opplevd å ikke få vite grunnen? Og når man sender PM og spør hvorfor så bare ignorerer man det. 

 

Jeg har igrunn ikke noe fornuftig svar å gi, ettersom jeg ikke kjenner til hvilket innlegg det er snakk om, når det skjedde og i hvilken tråd - ei heller er jeg ikke mottaker av den aktuelle PM'en. Vi er dog enige om at du bør/skal få svar på PM'en om du har sendt de, og det kan for alt jeg vet, kun være snakk om en forglemmelse eller en misforståelse. 

 

Fordi de gir blanke.

Hvis de mener de har rett ( som de såklart alltid har, de er jo moderatorer) så er det bare sånn, så da skal du gjøre som unga å det er nemlig å holde kjeft når de vokne prater, for de har alltid rett.

 

Om vi hadde gitt "blanke", som du så fint nevner det, så ville vi vel strengt tatt ikke tatt oss bryderiet med å moderere forumet slik vi gjør. Mennesker er ikke feilfrie, og gjør vi en åpenbar feil er vi naturligvis ydmyke over det.

 

Jeg har selv opplevd å fått slettet, å ikke minst sett andre fått slettet innlegg som faktisk er relevante.

Så her tar jeg det du sier med en klype salt faktisk.

 

Jeg vet ikke hva du tar med en klype salt, men at vi fjerner innlegg som er håpløst meningsløse (les: "fet bil ass", "+1", "d r ik klt m e30" og tilsvarende) forbeholder vi oss retten til. Det burde være unødvendig å sende en forklaring på dette til voksne mennesker.

 

I hete og mindre hete diskusjoner hender det at vi må sette en strek, og reflekterte og konstruktive innlegg, forsøk på å fyre opp ilden igjen og så videre blir derfor slettet. Også her, synes jeg det bør være unødvendig å sende en forklaring til de det gjelder.

 

Vi kommer sikkert ikke til å bli enige, men det får så være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kort fartstid her på forumet, og har enda ikke hatt noe ublidt møte med moderatorene, bank i bordet! Eller, siden jeg ikke har gått gjennom alle mine innlegg og sjekket at de fremdels finnes, så vet jeg faktisk ikke. Sånn sett hadde det vært greit om det alltid ble sendt en melding når innlegg modereres vekk. De fleste vil gjøre sitt beste for å innordne seg etter takhøyden på forumet, selv om det er kjipt. Men da må vi få vite når vi stanger hodet i taket. Det er ikke utenkelig at det på sikt vil medføre mindre jobb med modereringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mye verre før. Spesielt R. Andersen var direkte ufin på å slette innlegg som det lå arbeid bak. Ble ordentlig provosert til tider, men det skjer heldigvis ikke nå. Faktisk er det en del tulletråd-materiale (type innlegg med 2-3 ord) i andre tråder som med fordel kunne blitt ryddet opp i iblant, men moderatorene må jo balansere på den lina der man ikke blir upopulær og dreper aktiviteten på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Hvor ble det av "Merk forumet som lest"? Dette er en funksjon som blir MYE brukt.

 

 

som han over..

dette savnet jeg i går og. få den tilbake snarest..

 

Jeg kan ikke se at dette mangler(Chrome). Gjør dere alltid det? Noen andre?

 

post-75918-0-33392300-1450191680_thumb.j

Endret av MKJ
Screenshot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...