Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Daniel. skrev:

British Racing Green M550d F11 🤔

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=224407067

Meget pen. Noen litt flottere felger, som en slik bil fortjener, så ser den virkelig rå ut (Hamann/Alpina). B&O hadde også satt prikken over i’en på det interiøret der, synd det mangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FransEirik skrev:

Den var rå. Lett peneste F11 eg har sett

Veldig pen ja :) Men syns @Saltkjelen sin er hakket penere.

Bilen hans med interiøret fra denne hadde vært perfekt for min del :D

1 time siden, Snagg30 skrev:

Jeg snakket med Milan i dag faktisk, fantastisk bil den F11 der. Kan vell si den virkelig er individual :D  Synes han har tatt inn enormt mye pent, han har en blå G31 530d med hvit interiør, ble litt forelsket i den ;) 

Ja, de har tatt inn en del tøft den siste tiden. Litt med motor også i stedenfor kun triste 2 litere.

17 minutter siden, Walkabout skrev:

Meget pen. Noen litt flottere felger, som en slik bil fortjener, så ser den virkelig rå ut (Hamann/Alpina). B&O hadde også satt prikken over i’en på det interiøret der, synd det mangler.

Enig :) 351M er fine de, men kanskje litt for "tam" for en slik bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, HenrikSolberg skrev:

Har det ikke vært mye negativ omtale rundt MB Auto eller er det en annen butikk?

Helt rå F11 forøvrig :D 

Dette ble tatt opp for ikke så lenge siden så jeg sier det igjen. Milan Kløve har nå tatt over plassen for sin onkel og siden han kom inn i bilde har alle som jobbet der blitt byttet ut, får F31 ble ordnet der og han tok vår G21.

 

Jeg er 100% sikker på jeg kommer til å handle med Milan igjen, det hadde jeg ikke tenkt meg to ganger om for å gjør :) mitt inntrykk er utelukket positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, HenrikSolberg skrev:

Har det ikke vært mye negativ omtale rundt MB Auto eller er det en annen butikk?

Helt rå F11 forøvrig :D 

Jo, var nylig en del snakk rundt de igjen i BA (Bergensavisen).
Var pluss sak så aner ikke konkret hva det gjaldt, men var noe med tidligere eiere/sjefer osv.

Men så det ikke var alle som var spesielt enig med den artikkelen også, så ikke godt å vite hva greien er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Snagg30 skrev:

Dette ble tatt opp for ikke så lenge siden så jeg sier det igjen. Milan Kløve har nå tatt over plassen for sin onkel og siden han kom inn i bilde har alle som jobbet der blitt byttet ut, får F31 ble ordnet der og han tok vår G21.

 

Jeg er 100% sikker på jeg kommer til å handle med Milan igjen, det hadde jeg ikke tenkt meg to ganger om for å gjør :) mitt inntrykk er utelukket positivt.

Hehe, ikke videre imponert over Milan og MB auto akkurat 😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også prøvd å pressa opp markedet hvis jeg hadde 50 overprisa Hiace til salgs.

Teknisk sett utrolig solide biler, men verden har gått videre. Er vel kun de som betaler bilen selv som har interesse av disse nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...