Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Orjan skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=265988249

+73000kr på 11 måneder - optimistisk?

Montert dyre felger på den vet du 🤓 Ser den kan selges billigere med originale hjul.

Nydelig bil med rett antall dører da 👌

5 minutter siden, Kolstad Jr. skrev:

Typisk bil for 25-åringer 😋

Er vel mest F8x M3/M4 som er den store tingen nå for tiden 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Clarity skrev:

Det er jo påkost på over 100k siden den ble kjøpt? Skal ikke se bortifra at den blir solgt for 600++

Ser ikke bort fra det nei. Nydelig interiør, og felger 👌👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2022 den 11.54, Tony Soprano skrev:

Er svært svak for Maserati og dette design har tålt tidens tann svært godt

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=265177054

Flotte biler, men har en kjenning som har hadd ett par av disse, de har vert vanskelig å selge i etterkant.

Han eier ett stort bil selskap som han selger de gjennom, så selv om det er forhandler som selger dem har de ikke vert enkle og omsette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snagg30 skrev:

Hjelper lite når alt annet er helt jævlig :P

Nei var ikke akkurat noe topputstyrt bil, men det er jo enkelte folk som foretrekker det slikt.

Helt basic bil, men med litt grom motor. 🤷‍♂️

Men prisen derimot, burde vært noe lavere syns jeg. 335i holder seg veldig godt i pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg vet jeg har postet https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=265943435 før, men føler det er verdt et gjensyn

Den er 1 av 5 i verden mtp EDM, LHD, M3 3.2 cab.. med fargen Byzanz, og muligens 1 av 1 med de specsene den har (manuelt gir, farge på interiør osv), det er da helt vilt at en slik M3 har vært tilgjengelig såpass lenge..

Hadde jeg hatt mulighet (feks vunnet den milliarden en danske nylig vant i Eurojackpot) hadde jeg kjøpt den for summen de ønsker uten å prute :P

 

435_128793891.jpg

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Daniel. skrev:

Nei var ikke akkurat noe topputstyrt bil, men det er jo enkelte folk som foretrekker det slikt.

Helt basic bil, men med litt grom motor. 🤷‍♂️

Men prisen derimot, burde vært noe lavere syns jeg. 335i holder seg veldig godt i pris.

Jeg hadde fint kunne hatt den der, uten problem. Her kjøper man seg en kjøremaskin 😀

Ang pris så følte jeg dette var en god pris, men jeg har ikke fulgt med på dette markedet så nøye. Man klarer iallfall ikke å ta inn en tilsvarene bil for noe mindre. Jeg har regnet litt på E90/91 335i og det lønner seg svært sjelden å importere, synd da jeg virkelig kunne tenkt meg noe sånt. Men dette er biler som står høyt i pris både Sverige og Tyskland, kontra f eks en 5-serie med stor motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Jeg hadde fint kunne hatt den der, uten problem. Her kjøper man seg en kjøremaskin 😀

Ang pris så følte jeg dette var en god pris, men jeg har ikke fulgt med på dette markedet så nøye. Man klarer iallfall ikke å ta inn en tilsvarene bil for noe mindre. Jeg har regnet litt på E90/91 335i og det lønner seg svært sjelden å importere, synd da jeg virkelig kunne tenkt meg noe sånt. Men dette er biler som står høyt i pris både Sverige og Tyskland, kontra f eks en 5-serie med stor motor.

Kunne hatt den jeg også, men hadde nok blitt noen endringer på den :)

I og med at det er en 12 modell, og at utstyrsnivået ikke er spesielt høyt så syns jeg den er noe høyt priset.

Men som du sier, 335i, både E9x og F3x står rimelig høyt i pris selv i dag. Er jo relativt ettertraktede biler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Daniel. skrev:

Kunne hatt den jeg også, men hadde nok blitt noen endringer på den :)

I og med at det er en 12 modell, og at utstyrsnivået ikke er spesielt høyt så syns jeg den er noe høyt priset.

Men som du sier, 335i, både E9x og F3x står rimelig høyt i pris selv i dag. Er jo relativt ettertraktede biler :)

Bilen er ikke så ille sann sett, jeg synes interiøret er fælt i de sport Line versjonene. Her hadde jeg heller kunne tenkt meg Alcantara interiør også hadde det gjort seg med M-sport :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg fikk akutt lyst på litt mindre BMW med tre liter bensin sekser og manuell. Har liksom gått litt i en sånn V8er tilværelse de siste åra nå med 545i, Camaro SS og nå Alpina B10. Kunne egentlig hatt en E46 330i sedan eller Touring, men E46 har liksom aldri tikka mine bokser. E39 er liksom "The boss" fra denne perioden med BMW (og biler generelt fra denne tiden). Drømmer om en E87 130i, hadde vært så enormt kult å hatt en sånn 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...