Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Postet for et par dager siden den. For så vidt artig med en slik sleeper, litt mer anonym uten M-sport. Begynt å lure på om det hadde vært et artig prosjekt å finne på selv. Motoren der er fra 525d med "bare" 197hk originalt, så trolig ganske rett frem å godkjenne all den tiden man kan kjøpe en 123d med 204hk 2L 4'er originalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Lysken skrev:

Her har noen satt en 3-liters diesel i en helt ordinær E81, 300 hk, skal kunne få ut 400. Kunne kostet på seg noen kroner på å style karosseriet i stil med ytelsen. Er denne kjent på bimmers, kanskje?

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=286592760

Tvilsomt.

I fjor var det en E82 Coupe til salgs på Finn med motor fra E9x 325d montert og godkjent.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=237282294

Er vel en eller to til av disse ombygde 1-seriene med 3 liter diesel her i landet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skulebollen skrev:

Du hendelse for en pris 

Den var jo svinedyr sist den lå ute også. En kompis kjøpte nylig en 2016 330d relativt likt utstyrt for 200k mindre. Som i tillegg hadde M Performance power and sound kit, så 286hk og 600nm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skulle hatt F31 med og penger ikke betydde noe hadde denne stått høyt på list med den fargekomboen og utstyrslista. Men 3-serie er og blir 3-serie, og jeg hadde hatt store problemer med å forsvare overfor meg selv å bruke såpass mye penger på en slik når en ser hvor mye annet snacks fra BMW en får for samme pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den oransje F31 335d er jo bare latterlig dyr.. Man kan legge til noen titalls tusen å få en G31 540d…med all respekt å melde så er det mer bil for pengene. 

Men dette er vi jo vant med, BMW med rekkesekser holder seg veldig høyt i pris. Særlig på de modellene hvor firer er mest vanlig, som 3er og 5er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig ikke den F31en var så halvgalt priset. Bilen har gått lite, er fullspekket med utstyr, Individual og den siste BMW-serien hvor det ikke er spart på skikkelig gode løsninger (f.eks. tjukk, polstret plate til panoramatak mot tynn uisolerende duk på rull på G-serie). Det skulle vært en rimelig potent G21/G31 før jeg hadde avfeid denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er en bil fullstappet med utstyr, skinn overalt. Men når jeg går fra F11 til F36’en merker jeg at dette er en klasse ned på sofistikert-skalaen. Både understell og støynivå, spesielt siste. Selv om G21 har sine ting synes jeg den fremstår som mye stillere og bedre inni enn F3x. Men hver sin smak. Men ja, rekkesekser i en slik bil er noe helt annet enn den fireren jeg har i fireren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig angående i8. Jeg mener at det er helt ok at det ble laget en versjon med 1,5L hybrid, men det kunne ha blitt en riktig så kul bil med en B58 i stedet, evt. B58 hybrid om de absolutt måtte ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...