Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Nå var det jo flere BMW entusiaster lenger opp som skrev at denne modellen hadde lang km...

 

 

Er vel samme bilen du drar frem alltid f90....gratulerer. La oss alle være enige i at BMW er verdens lengstkjørende bilmerke...

 

oki? :)

 

Ahh, så det er sånn jeg skal bli millionær, kjøre min E39 over en mill :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det jo flere BMW entusiaster lenger opp som skrev at denne modellen hadde lang km...

Er vel samme bilen du drar frem alltid f90....gratulerer. La oss alle være enige i at BMW er verdens lengstkjørende bilmerke...

oki? :)

Vet om flere E39 som har gått lengere enn 500 000 km, alt handler om vedlikehold. Jeg vet at i ditt univers så er det kun MB som kan gå langt da disse bilene er enestående, men sannheten er nok heller at hvilken som helst bil kan gå så lang man bare vil så lenge man vedlikeholder bilen deretter.

Så de stadige tilstikkene dine mot at BMW er dritt, MB er best og at det tullet der begynner iallfall jeg å bli lei av å se her inne på Bimmers. Jeg liker mange MB modeller og jeg har respekt for MB som bilprodusent, men den tidvise dyrkingen du driver mer her er provoserende... Du driter ut deg og andre MB eiere slik du turer frem her på BMW forumet Bimmers.no

Back on topic:

Billig 525IX i god stand og med skinn :)

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=56835914&model=1.749.2131&sort=5&make=0.749&ref=fas

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Denne 525 TDSen har gått 1 000 000 km....

attachicon.gifimage.jpg

 

992.000km hvis man skal være mer presis.

Men har jo han som kjørte 1,6 millioner kilometer med en eldre Honda Accord, også var det jo den P1800 som nesten har nådd 5 millioner kilometer. Så kan vel egentlig klare det med hvilken som helst bil (nesten). :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjøres oppmerksom på at dette er en finn-tråd og at det er irrelevant om en Mercedes går lenger enn en BMW, Audi, Toyota og you name it. Ønsker dere fortsatt å diskutere Mercedes i tide og utide oppfordres dere til å benytte dere av et egnet forum til den slags. Strikken er strukket langt nok nå..

 

992.000km hvis man skal være mer presis. 

 

[...]

 

For noe flisespikkeri. For å være helt nøyaktig så hadde bilen gått 991.986km før den ble plukket fra hverandre. Dette er uansett uten betydning og om bilen har gått 992.000km eller 1.000.000km er så og si det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og BMWE39turbo spør igjen Fredrik, hvordan ser den E39n ungdomskjørt ut?? eller sier du det kun pga utseende :)

 

Dette er nok den første nye c-klassen som eg syns har sett bra ut

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=56734089&searchclickthrough=true&ecType=AD&ecCategory=LOG_POLE_POSITION_CLICK&adSelectionClick=galleryMotor+-+carUsed+-+resultPolePosition+-+click

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser i utgangspunktet "bra nok ut" til å være velholdt. Til du ser på ting som "TA Technix" understell... det billigste av det billigste omtrent. Det sier faktisk litt om hvor man prioriterer pengene, og for denne karen er det nok utseende. Og der har Fredrik90 et poeng, bruker en person med begrenset økonomi uhorvelig mye penger på "dill", så har det gått mindre til vedlikehold. Ungdomskjørt eller ikke, jeg ser for meg smørbrødlista etter 10 min under den bilen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og BMWE39turbo spør igjen Fredrik, hvordan ser den E39n ungdomskjørt ut?? eller sier du det kun pga utseende :)

 

Dette er nok den første nye c-klassen som eg syns har sett bra ut

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=56734089&searchclickthrough=true&ecType=AD&ecCategory=LOG_POLE_POSITION_CLICK&adSelectionClick=galleryMotor+-+carUsed+-+resultPolePosition+-+click

 

 

Ja med den der er det nesten som jeg kan konvertere men bare nesten, kommer nok til å være Bmw for meg resten av livet :)

Endret av Haug523
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TRF, trenger man bedre enn ta-technix for daglig bruk? Man trenger ikke kjøpe bilstein til en kjedlig og usportslig motor som 525. Noe særlig banekjøring eller ekstremkjøring blir det ikke uansett. Det at han har brukt litt mindre penger på senkesett kan jo og bety at han valgte sette av de pengene til foreksempel litt dyrere olje.. skal ikke si sikkert, men man trenger ikke slå spaden i hodet på han før man vet... :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp på en hverdags bil du trenger noe bedre ;) Og dyrere olje er noe alle forumtrolla som liker å tro de bruker penger på bilene sine får til. Men hva med alt av deksler under bilen? Foringer, kuler, bremsrør, håndbrems etc. Alle de kjedelige utgitene neglisjeres ofte. At det finnes unntak, ja. Men det er normalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han mente vel det at er du litt voksen så veit du å legge penger i litt bedre understell sjøl tel vanlig bruk.

Som nevnt tidligere så er ta noe av det billigste rælet man får tak i. Så han hadde nok spart en mnd lengre å heller gått for ss evo foreksempel. Det er et billig sett det også men kvaliteten er jo som Natt og dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

Endret av Freakshow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, på en brukis ta eksempel min gamle 520, så kjøpte eg kun supersport black evo, for min del har det ikke noe å si om det er stivt, billig og OK sett. trenger ikke et sett til 15 000 + med mindre man er sår i ræva å er nøyen på komforten.. det holder også omtrent like lenge som et sett fra bilstein, et dyrere sett blir mere komplett iforhold til dagligdagskjøring og banekjøring og presterer nok bedre, å div deler vil falme mindre med tiden, men på en kjedlig bruksbil? meeeh... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...