Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

10 timer siden, HaaJeHaa skrev:

Dem får ikke solgt heller. Solgte akkurat min godt utstyrte og lav km F10 523i for 200k. Han må nok ned 100k før salg.

Nei den har lagt ute en god stund. Fin bil, men syns den blir for dyr mtp hva det er.

6 timer siden, lagunilla skrev:

Hahah, verste er at hun har en til annonse ute som er like gale

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=134630516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår fortsatt ikke dette her med skjermbilder.

Jeg har lurt på dette i flere år nå, og fenomenet er der stadig. Hvorfor legger man ut et skjermbilde av et bilde man allerede har på telefonen?

Disse bildene var vel riktignok fra Instagram/Messenger, men det går virkelig an å lagre bilder fra slike steder også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎29‎.‎01‎.‎2019 den 21.44, Daniel. skrev:

Hvorfor er egentlig disse priset så høyt fortsatt? Virker jo ikke som det er så ekstremt stor etterspørsel etter de?

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=137608033

Er særdeles få F1* med bensin, når det er sagt, det er vanskelig å rettferdiggjøre kunstige høye priser, da det vel mer fristende med en 530d?

Personlig syns jeg denne motoren er knallfin i F3* chassi, så gjør sikkert en kjempejobb i F1* også, men 530d er sekser og har mer moment, samtidig som den er mer gjerrig, vanskelig å slå det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutes ago, Ron Jeremy said:

Er særdeles få F1* med bensin, når det er sagt, det er vanskelig å rettferdiggjøre kunstige høye priser, da det vel mer fristende med en 530d?

Personlig syns jeg denne motoren er knallfin i F3* chassi, så gjør sikkert en kjempejobb i F1* også, men 530d er sekser og har mer moment, samtidig som den er mer gjerrig, vanskelig å slå det.

528i fra 2010 er også 6'er, N53B30. Samme i 523i og 525i. Fin motor og kler F1x godt. Denne finnes vel ikke til F3x. Men 530d får du rundt 250k, så denne må nok ned til det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HaaJeHaa skrev:

528i fra 2010 er også 6'er, N53B30. Samme i 523i og 525i. Fin motor og kler F1x godt. Denne finnes vel ikke til F3x. Men 530d får du rundt 250k, så denne må nok ned til det samme.

Siden jeg nevner denne motoren i F30, er det selvsagt I4 motoren jeg mente. Jeg er klar over at 528i kom som I6 i F1*, men disse er det særdeles få av og eksisterte bare første modelår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...