Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

36 minutter siden, Solberg93 skrev:

Litt tåpelig spørsmål men har F1x lci blinklys på speil og forskjerm?

Kun på speil, men de lot de greiene på sideskjermen bli, bare at de nå ikke har et blinklys i seg.

F1x LCI med Luxury Line har vel et lite emblem der som det står "Luxury" på om jeg husker rett.

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Daniel. skrev:

Kun på speil, men de lot de greiene på sideskjermen bli, bare at de nå ikke har et blinklys i seg.

Jeg forstår, men vet du noe hvorfor de lot de bli igjen?

Kunne vel like gjerne vært blinklys i seg hvis det kun er pynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Solberg93 skrev:

Jeg forstår, men vet du noe hvorfor de lot de bli igjen?

Kunne vel like gjerne vært blinklys i seg hvis det kun er pynt.

Tror det hadde sett rart ut med blinklys i speil og skjerm.

Blinklys i speilet kom vel som følge av at BMW hadde begynt med dette i F3x og F01 LCI (og sikkert fler) og da var det vel bare spørsmål om tid før F10 fikk det. Nå er det jo sånn på alle nyere BMW. 

BMW sparte vel noen kroner på å bruke samme framskjermer på pre lci og lci, og derav dekket de bare åpningen tidligere brukt til blinklys, med et deksel. 

Det skal dog sies at sensorene for parking assistant (S5DPA) sitter i disse dekslene. Biler uten denne funksjonen derimot har deksler for "pynt". 

F3x bruker annen løsning på park assistant med sensorer i framfanger, men mulig det ikke ga mening å endre hele oppsettet på F10 LCI til noe tilsvarende. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Marius2002 skrev:

Interiøret på denne W202en er så stygt at jeg synes det er skikkelig kult :D  

https://www.finn.no/191959096

Haha husker den dukket opp som forslag på Finn og syns den så uvanlig strøken ut i forhold til andre W202, fikk litt sjokk når jeg kom til første interiørbilde 😂

Helrødt interiør var vel "in" på 80 og 90 tallet. Vet Nissan hadde dette som alternativ på noen av sine biler den gang, 300ZX blant annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...