ehaugsnes Skrevet Desember 5, 2024 Skrevet Desember 5, 2024 3 timer siden, Eystein Ose skrev: Fronten er bøs synes jeg. Trenger mer tid på bakenden😅 Er akkurat samme her og😅 mon tro hva folk tenkte når e39 m5 ble lansert og e34 enda var nytt
StigJ Skrevet Desember 5, 2024 Skrevet Desember 5, 2024 2 timer siden, Skulebollen skrev: Var ikke dette særdeles billig? Det var det det var. 2,2 literen er ikke nedi den prisen en gang med doblet kilometerstand. Marius2002 reagerte på dette 1
Kolstad Jr. Skrevet Desember 5, 2024 Skrevet Desember 5, 2024 https://www.finn.no/383702383 "Oppbrukt" G30 550i 😅💸🙈
Skulebollen Skrevet Desember 5, 2024 Skrevet Desember 5, 2024 3 timer siden, StigJ skrev: Det var det det var. 2,2 literen er ikke nedi den prisen en gang med doblet kilometerstand. Er vertfall solgt nå, hadde den ikke våre omlakkert hadde jeg nok kjøpt den tvert. Selv om det på ingen måte er en bil jeg ser etter. Men fremtidig klassiker uten tvil med 2,5l og så lav km
StigJ Skrevet Desember 5, 2024 Skrevet Desember 5, 2024 3 timer siden, Skulebollen skrev: Er vertfall solgt nå, hadde den ikke våre omlakkert hadde jeg nok kjøpt den tvert. Selv om det på ingen måte er en bil jeg ser etter. Men fremtidig klassiker uten tvil med 2,5l og så lav km Kommer nok snart på finn igjen med fikset servo og en prislapp på 200k. Skulebollen reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet Desember 6, 2024 Skrevet Desember 6, 2024 https://www.finn.no/mobility/item/383654474?ci=1 Vertfall på disse bildene, så synes jeg faceliften av i4 ser vel så bra ut som preface. Frontlyktene ser jo enda mer aggressive ut, mulig litt kjipere med lysene på Marius2002 reagerte på dette 1
Snagg30 Skrevet Desember 6, 2024 Skrevet Desember 6, 2024 7 minutter siden, Skulebollen skrev: https://www.finn.no/mobility/item/383654474?ci=1 Vertfall på disse bildene, så synes jeg faceliften av i4 ser vel så bra ut som preface. Frontlyktene ser jo enda mer aggressive ut, mulig litt kjipere med lysene på Må si meg enig! Facelift på i4 er lekkert Marius2002 reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet Desember 6, 2024 Skrevet Desember 6, 2024 1 time siden, Snagg30 skrev: Må si meg enig! Facelift på i4 er lekkert Han ønsker og bytte i x5en, men i4 blir nok i knappeste laget med 3 unger 😅 Marius2002 reagerte på dette 1
Ingvaldsen Skrevet Desember 6, 2024 Skrevet Desember 6, 2024 På 4.12.2024 den 0.05, Marius2002 skrev: Men trenger ny motor å være negativt? Jeg skjønner det betyr at den originale ikke holdt mål, men er det en gjenganger eller betyr det bare "engangstilfelle"? Jeg vet ikke, derfor jeg spør. Vanligvis ville jeg jo sett på ny motor som positivt? Eller? X5’n min fikk ny motor på garanti, snart har den plutslig motor nr3😂 Marius2002 reagerte på dette 1
E.C. Skrevet Desember 6, 2024 Skrevet Desember 6, 2024 Nytt er fint, men det er i så fall ønskelig at det blir montert en ny og revidert/forbedret utgave. Hvis det monteres akkurat samme delenr. som har gått i stykker og som er kjent for problemer føles det mer ut som at produsenten skal ro seg i land fram til reklamasjonsperioden er over og "good luck have fun" etter det. Saltkjelen, uglefossen, Werther og 1 annen reagerte på dette 4
BMW E93, nå E63:-) Skrevet Desember 7, 2024 Skrevet Desember 7, 2024 16 timer siden, Skulebollen skrev: https://www.finn.no/mobility/item/383654474?ci=1 Vertfall på disse bildene, så synes jeg faceliften av i4 ser vel så bra ut som preface. Frontlyktene ser jo enda mer aggressive ut, mulig litt kjipere med lysene på Velger helt klart facelift over pre-face ja. Fy flate denne faceliften var vellykket. Nå tipper jeg pre-face får et lite prisfall.
Olaandref Skrevet Desember 7, 2024 Skrevet Desember 7, 2024 https://www.finn.no/mobility/item/367899180?ci=28 Pen sak, men kunne kanskje kostet på seg noen litt grommere seter foran.
Fredrik 90 Skrevet Desember 7, 2024 Skrevet Desember 7, 2024 12 minutter siden, Olaandref skrev: https://www.finn.no/mobility/item/367899180?ci=28 Pen sak, men kunne kanskje kostet på seg noen litt grommere seter foran. Hvis man kjøper den og setter den på lager i 10 år så kan man nok sikre seg en fin investering 😀 Jeg tror E60 er det neste store i klassisk sammenheng, men vi er ikke der ennå.
Olaandref Skrevet Desember 7, 2024 Skrevet Desember 7, 2024 4 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Hvis man kjøper den og setter den på lager i 10 år så kan man nok sikre seg en fin investering 😀 Jeg tror E60 er det neste store i klassisk sammenheng, men vi er ikke der ennå. Støtter den, spesielt en slik bil med slik km stand, så er nok dette et samlerobjekt for bruk for de fine dagene.
E.C. Skrevet Desember 7, 2024 Skrevet Desember 7, 2024 Vil tro at 200 løk i indeksfond er en bedre investering enn den bilen der over en 10-års periode. Hva skulle regnestykket ha vært her egentlig? Hvorfor sier man sånt? Har man en gratis lagerplass og gratis forsikring for lagring? Skal bilen få skift av olje og bremsevæske innimellom eller bare stå seg i hjel i 10 år og behøve en solid gjennomgang når den ruller ut igjen etterpå? Kjører man lite vil ting fortsatt ryke på en gammel bil og da koster det å bytte, en type påkost man ikke får igjen for. Klart V8-er er kult, men en preface bil uten M-sport og bestefar farge på interiøret, samt ikke all verden til utstyr er ikke spesielt appelerende til så mange, derfor har den sittet usolgt såpass lenge, tross lav km-stand. Tror ikke det blir noe top-dollar på den i fremtiden heller. Skal du sette inn noe finere interiør, rette bulker og få på M-Sport må du fort punge ut 50k+ og da mister man originaliteten. Beholder man status quo på interiør/eksteriør/utstyr er den sikkert like tungsolgt som i dag. Jeg skjønner at enkelte biler er potensielt mindre tapsprosjekter enn andre, men en bil som har ligget usolgt i månedsvis er etter alle solemerker for dyr og det skal holde hardt for at det skal være en investering i ordets rette forstand som ingen har fått med seg. Werther, uglefossen, HenrikSolberg og 8 andre reagerte på dette 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå