Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
10 timer siden, liffi skrev:

Den blir solgt, kappa fjærer rakrør å basskasse baki 

( er min teori ) 

Det tror jeg ikke, til det er den for dyr. Den kommer helt sikkert til å havne i hendene på en annen Mercedes nisse som pusser på denne og lufter den på tørre søndager. Husk at BMW entusiaster og Mercedes entusiaster er to helt forskjellige arter 😅

Skrevet
3 timer siden, Ranger1000 skrev:

Har fått mye interesse fra forhandlere som vil ha inn min.

Min har ikke blitt revet bort til 849, så tror 890 blir vanskelig. Om ikke betalingsviljen er mye større via forhandler evt

Hvem av «dem» er din? Jeg skal ha meg en sånn eller RS4 i nærmeste fremtid. PM meg gjerne

Skrevet
4 timer siden, Ranger1000 skrev:

Har fått mye interesse fra forhandlere som vil ha inn min.

Min har ikke blitt revet bort til 849, så tror 890 blir vanskelig. Om ikke betalingsviljen er mye større via forhandler evt

Ønsker forhandlerne å kjøpe den av deg eller selge for deg?

Skrevet
12 minutes ago, GtiGtr said:

Tipper det er denne med tanke på brukernavn her og navn på Finn :D https://www.finn.no/mobility/item/401365014

Hvis dette er bilen som primært forhandlere ønsker å kjøpe/annonsere videre, så er det fort et tegn på at bilen er bra, mens presentasjonen er under par. Hadde nok hjulpet på med en god runde innvedig vask og bilder på en mer nøytrall bakgrunn og ikke midt i gata. Det er vel det forhandlere tenker å gjøre her, komplett vask + nye bilder, opp i pris og satse på noen titusener inn i kassa.

Skrevet (endret)
50 minutter siden, Makky123 skrev:

Ønsker forhandlerne å kjøpe den av deg eller selge for deg?

Formidling. Stort sett forhandlere i Hamar regionen. Takket nei til alle. 

Endret av Ranger1000
Skrevet
32 minutter siden, E.C. skrev:

Hvis dette er bilen som primært forhandlere ønsker å kjøpe/annonsere videre, så er det fort et tegn på at bilen er bra, mens presentasjonen er under par. Hadde nok hjulpet på med en god runde innvedig vask og bilder på en mer nøytrall bakgrunn og ikke midt i gata. Det er vel det forhandlere tenker å gjøre her, komplett vask + nye bilder, opp i pris og satse på noen titusener inn i kassa.

Enig i det du sier. Har brukket kragebeinet, så fikk ikke gjort så mye med én arm 😅 Men det er ikke viktig for meg å selge heller, er kona som mener den er litt for liten. Og hvis det ble salg kunne jeg gått for en billigere familiebil + en M2 eller noe slikt hvis jeg følte for det

Skrevet
28 minutter siden, Ranger1000 skrev:

Formidling. Stort sett forhandlere i Hamar regionen. Takket nei til alle. 

Hehe, like greit.

Utrolig hvor mange som mener de kan fikse salget enkelt for deg 😅

Skrevet
1 minutt siden, Makky123 skrev:

Hehe, like greit.

Utrolig hvor mange som mener de kan fikse salget enkelt for deg 😅

Sant. Hvis de har så trua kunne de kjøpt den og solgt den senere, men det ville de ikke

Skrevet

Dette er en bil som typisk står ved en skillevei i livet. Den er relativt bra, men ikke så bra at den er tullete dyr. Så her ender det enten opp med at noen kjøper den og rydder litt opp i det kosmetiske og forbarmer seg over bilen. Da har man en nydelig norsksolgt E39 530i med manuell kasse som sikkert ville kommet på Finn.no igjen om noen år til 119 000,-. 

Det andre utfallet er at noen kjøper den fordi det er en kul bil til en relativt rimelig penge. Forsetter å kjøre den sånn som den er nå, den forfaller mer og dukker opp som repobjekt eller delebil på Facebook gruppa til 20 000 kr innen to år

Bruktbil til salgs: BMW 5-serie - 2001 - Grå - 231 hk - Stasjonsvogn | FINN.no

Skrevet (endret)
12 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Dette er en bil som typisk står ved en skillevei i livet. Den er relativt bra, men ikke så bra at den er tullete dyr. Så her ender det enten opp med at noen kjøper den og rydder litt opp i det kosmetiske og forbarmer seg over bilen. Da har man en nydelig norsksolgt E39 530i med manuell kasse som sikkert ville kommet på Finn.no igjen om noen år til 119 000,-. 

Det andre utfallet er at noen kjøper den fordi det er en kul bil til en relativt rimelig penge. Forsetter å kjøre den sånn som den er nå, den forfaller mer og dukker opp som repobjekt eller delebil på Facebook gruppa til 20 000 kr innen to år

eneste jeg ser her er en halvdyr donorbil, her er det ivertfall 80-100k i lakk og karossideler/sveising.  det er nok ingen med litt fornuft som bruker så mye penger på en standard e39, men hadde den kostet halvparten hadde det vært en fin donorbil om du feks har en pen 520i som trenger litt mer power.

husk det at bare glassluke og bakluke er 30 000kr med ccn rabatt på gs, så med lakk og montering så er det fort 40-50k bare der.

men imponerende at den har m-fanger ettermontert sammen med den originale plasten under ! 

Endret av Ingvaldsen
Skrevet
17 minutes ago, Fredrik 90 said:

Kunne tatt den for kanskje 30k, ordnet sveising og lakk svart, så solgt med noe gevinst. Ellers ikke noe spesielt med denne her. 

Skrevet
1 time siden, Ingvaldsen skrev:

eneste jeg ser her er en halvdyr donorbil, her er det ivertfall 80-100k i lakk og karossideler/sveising.  det er nok ingen med litt fornuft som bruker så mye penger på en standard e39, men hadde den kostet halvparten hadde det vært en fin donorbil om du feks har en pen 520i som trenger litt mer power.

husk det at bare glassluke og bakluke er 30 000kr med ccn rabatt på gs, så med lakk og montering så er det fort 40-50k bare der.

men imponerende at den har m-fanger ettermontert sammen med den originale plasten under ! 

Her må man se muligheter og ikke problemer, for en som kan sveise og lakke så er dette ett veldig greit prosjekt. Det er klart at skal man sette dette bort så er det ikke lønnsomt. Men som sagt for en som kan sveise og lakke, eller kjenner noen som kan hjelpe så er dette ett fint og lett prosjekt for å få en bra bil igjen. Alt må ikke kjøpes nytt, går an å søke opp rustfrie brukte deler.

1 time siden, LP760 skrev:

Kunne tatt den for kanskje 30k, ordnet sveising og lakk svart, så solgt med noe gevinst. Ellers ikke noe spesielt med denne her. 

E39 530i med manuell og Norsk historikk mener du at ikke er noe spesielt? Du om det i såfall.

Var mange som i 2005 mente at en helt plain E30 325i også ikke var noe spesielt heller 😉

Skrevet
43 minutes ago, Fredrik 90 said:

Her må man se muligheter og ikke problemer, for en som kan sveise og lakke så er dette ett veldig greit prosjekt. Det er klart at skal man sette dette bort så er det ikke lønnsomt. Men som sagt for en som kan sveise og lakke, eller kjenner noen som kan hjelpe så er dette ett fint og lett prosjekt for å få en bra bil igjen. Alt må ikke kjøpes nytt, går an å søke opp rustfrie brukte deler.

E39 530i med manuell og Norsk historikk mener du at ikke er noe spesielt? Du om det i såfall.

Var mange som i 2005 mente at en helt plain E30 325i også ikke var noe spesielt heller 😉

Er jo ingenting spesielt med det. 

Er fortsatt ikke det i mine øyne 😉 kan strekke meg til e30 M3. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...