morkan Skrevet Fredag kl. 23:01 Skrevet Fredag kl. 23:01 (endret) 1 time siden, Ingvaldsen skrev: foreslo denne til mitt søskenbarn, men når han skulle ringe om historikk på bilen så kunne han ikke si noe fordi det var så voldsomt mange interiserte.... greit å vite litt på forhånd når den står så langt unna. bilen har ligget ute leeenge, så kan ikke være så mange. Kjenner til historikken på denne fra den kom inn til norge i 2007 og frem til den ble solg i 2021. Endret Fredag kl. 23:03 av morkan
Ingvaldsen Skrevet Fredag kl. 23:11 Skrevet Fredag kl. 23:11 9 minutter siden, morkan skrev: Kjenner til historikken på denne fra den kom inn til norge i 2007 og frem til den ble solg i 2021. har du lyst til å dele hva som er gjort med den ? regner ikke med det har vært mye annet en service på den kilometeren. men likevel så er det best å gi faan i å kjøpe av folk som oppfører seg slik når man ringer å spør om informasjon, da kan de like gjerne bare ha bilen.
morkan Skrevet Fredag kl. 23:48 Skrevet Fredag kl. 23:48 (endret) Har vært vanlig service og byttet slitedeler som krevdes,var en voksen kar som jeg kjenner som fikk den importert,ble brukt som bil nr 2 frem til 2013. Er en kollega av meg som også hadde den som bil nr2 fra 2013 til han solgte den i 2021,han en supernøye fyr,bilen sto forøverig på orginale Alpina når han solgte den. Det som står i annonsen om samme mekaniker i 8-9 år er bare vas, alt som ble gjort frem til 2021 ble riktig nok gjort på verksted. Endret Fredag kl. 23:51 av morkan
ehaugsnes Skrevet Lørdag kl. 00:18 Skrevet Lørdag kl. 00:18 27 minutter siden, morkan skrev: Har vært vanlig service og byttet slitedeler som krevdes,var en voksen kar som jeg kjenner som fikk den importert,ble brukt som bil nr 2 frem til 2013. Er en kollega av meg som også hadde den som bil nr2 fra 2013 til han solgte den i 2021,han en supernøye fyr,bilen sto forøverig på orginale Alpina når han solgte den. Det som står i annonsen om samme mekaniker i 8-9 år er bare vas, alt som ble gjort frem til 2021 ble riktig nok gjort på verksted. Faan så fine disse er i titansilber😍 enig i at markedet for e65 er tungt. Det er kanskje ca 2 år siden første gang jeg sa til @Ingvaldsen at jeg ville prøve e65 facelift, og har siden da linket diverse biler på finn. Veldig glad jeg prøvde en! Etter og ha blitt glad i disse bilene og meldt meg inni forsjellige grupper, virker det som mange skryter av byggekvalitet og komfort i disse Kolstad Jr. og Saltkjelen reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet Lørdag kl. 06:26 Skrevet Lørdag kl. 06:26 9 timer siden, Daniel. skrev: E39 530d som ser hel og fin ut https://www.finn.no/mobility/item/387851879 Stiv pris, lurer på hva ekspertpanelet mener denne er verd 😅 Ref den 530i Touringen til 50 000,- som i følge folket her var verd 15 000,- så er vel denne verd 35 000,- 😂 Saltkjelen og Werther reagerte på dette 1 1
papertiger Skrevet Lørdag kl. 07:20 Skrevet Lørdag kl. 07:20 6 hours ago, ehaugsnes said: Faan så fine disse er i titansilber😍 enig i at markedet for e65 er tungt. Det er kanskje ca 2 år siden første gang jeg sa til @Ingvaldsen at jeg ville prøve e65 facelift, og har siden da linket diverse biler på finn. Veldig glad jeg prøvde en! Etter og ha blitt glad i disse bilene og meldt meg inni forsjellige grupper, virker det som mange skryter av byggekvalitet og komfort i disse Helt enig, 7er i sølv er generelt utrolig fint. Men er ikke E65 viden kjent for relativt dårlig byggekvalitet (ikke til forveksling med god opplevd kvalitet) og mange problemer med sensorer, elektronikk osv, gitt hvor teknisk avansert den var når den kom? Mulig jeg tar feil men. Motor og drivverk derimot er vel velkjent og således god kvalitet på. sveigis reagerte på dette 1
Daniel. Skrevet Lørdag kl. 13:25 Skrevet Lørdag kl. 13:25 😍 https://www.finn.no/mobility/item/387232203 Gustav C., ///M-ini95, Ingen og 1 annen reagerte på dette 3 1
Ingvaldsen Skrevet Lørdag kl. 14:21 Skrevet Lørdag kl. 14:21 7 timer siden, Fredrik 90 skrev: Stiv pris, lurer på hva ekspertpanelet mener denne er verd 😅 Ref den 530i Touringen til 50 000,- som i følge folket her var verd 15 000,- så er vel denne verd 35 000,- 😂 høy pris ja men han skal vell ha igjen den høye prisen han selv betalte hos forhandler, forhandler kjøpte den opp for 90k og solgte vell den for 120 elle 130 om jeg ikke husker feil. men at den er værdt rundt 100k er det ikke tvil om, uhyre sjeldent utstyrt og sliter ikke med rust. gått hos samme eier i telemark i mange år før den kom på markedet. men trist å se til uten msport, egentlig overrasket over at de klarte å omsette den så raskt til den prisen. det som er synd er at den ble solgt videre uten m-parallell hjulene med michelindekk den sto på, idag står den jo på kina hartge fra gs-bildeler. opprinnelig eier i mange år: https://www.finn.no/mobility/item/250911922 også var den vell i eie hos en på Jæren i mellomtiden og ble solgt til forhandler for rundt 90k annonse hos forhandler sist: https://www.finn.no/mobility/item/302469971 Werther og Ingen reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet Lørdag kl. 14:44 Skrevet Lørdag kl. 14:44 17 minutter siden, Ingvaldsen skrev: høy pris ja men han skal vell ha igjen den høye prisen han selv betalte hos forhandler, forhandler kjøpte den opp for 90k og solgte vell den for 120 elle 130 om jeg ikke husker feil. men at den er værdt rundt 100k er det ikke tvil om, uhyre sjeldent utstyrt og sliter ikke med rust. gått hos samme eier i telemark i mange år før den kom på markedet. men trist å se til uten msport, egentlig overrasket over at de klarte å omsette den så raskt til den prisen. det som er synd er at den ble solgt videre uten m-parallell hjulene med michelindekk den sto på, idag står den jo på kina hartge fra gs-bildeler. En ting er iallfall helt sikkert, jeg hadde tatt en E39 530i med M54B30 og manuell any day over en 530d med M57B30 og automat. 530d er kult for all del, og motoren er jo kjempebra. Men M54B30 er en nydelig motor 👍 Hadde helt klart vært kult om det var en M-sport bil, men jeg tror faktisk ikke det er ett must for så mange når det kommer til E39. Jeg tror lite rust og godt teknisk stand trumfer M-sport 😅 ehaugsnes, Ron Jeremy, Werther og 1 annen reagerte på dette 1 3
Fredrik 90 Skrevet Lørdag kl. 22:22 Skrevet Lørdag kl. 22:22 Hva i allverden er greia med dasspapiret i dørhåndtaka og grillen? 😂😂 https://www.finn.no/mobility/item/388459187?ci=1
Haug530D Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden 9 timer siden, Fredrik 90 skrev: Hva i allverden er greia med dasspapiret i dørhåndtaka og grillen? 😂😂 https://www.finn.no/mobility/item/388459187?ci=1 utifra hvor bildet ser ut til og være tatt vil jeg tippe det er noe "ablegøyer" i forhold til bryllup Fredrik 90 reagerte på dette 1
BMW E93, nå E63:-) Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden 3 timer siden, Haug530D skrev: utifra hvor bildet ser ut til og være tatt vil jeg tippe det er noe "ablegøyer" i forhold til bryllup Må være russisk rullet å kjøpe BMW med V8 uten garanti😅 Gustav C. og Reef89 reagerte på dette 1 1
Fredrik 90 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 1 time siden, BMW E93, nå E63:-) skrev: Må være russisk rullet å kjøpe BMW med V8 uten garanti😅 Man har jo forsikring så det hadde jeg ikke vært så veldig redd for 😀
Snagg30 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden 12 år gammel! Kunne like gjerne rullet ut av en fabrikk nå og med slikt interiør hadde den knust hver eneste som er for salg for meg personlig. Selv Porsche som har holdt seg trofast til sitt design har ødelagt sine biler innvendig totalt https://www.finn.no/mobility/item/405813961?ci=1 Olaandref, Orjan, Ingvaldsen og 7 andre reagerte på dette 10
Tony Soprano Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden BMW F01 F06 G11/G12 er noen av BMW's fineste design. Har hatt Bang & Olufsen i begge mine tidligere F01 og det spiller helt fantastisk. Mener tillegg på B&O var rundt kr 55.000.- BimmerFan! reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå