fupsaker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 2 timer siden, Lars89 skrev: Helt sjukt lekker G23 440i https://www.finn.no/438254167 Her må vi si tusen takk til første eier som bestilte den ny! Deilig kombo! Men han glemte at cab burde hatt kontrastfarge som kanskje heller matchet interiøret, om mulig? Deilig at noen tok ut en M440i cab i alle fall. Antakelig alene om det også. 😛 Marius2002 reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 3 timer siden, Ingvaldsen skrev: Svensk 745d «Fått avslag på din kreditansökan - Inga problem - Vi säger ja när andra säger nej – även med betalningsanmärkningar och utan fast inkomst kan du finansiera ditt bilköp hos oss mot tillägg» Denne annonsen tiltrekker nok ymse klientell Men til den prisen var den fristende da. Kjøpe denne, kjøre den i vinter og selge til våren. Til denne prisen kan man sikkert sitte igjen med en liten fortjeneste også. Men er det ikke mer enn 299 hester i disse?
Slavearbeider'n Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 2 timer siden, fupsaker skrev: Her må vi si tusen takk til første eier som bestilte den ny! Deilig kombo! Men han glemte at cab burde hatt kontrastfarge som kanskje heller matchet interiøret, om mulig? Deilig at noen tok ut en M440i cab i alle fall. Antakelig alene om det også. 😛 Nei, forrige eier glemte å bestille med aluminiumstak. Altså coupe
E.C. Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 17 minutes ago, Fredrik 90 said: Men er det ikke mer enn 299 hester i disse? 326hk i faceliften. Fredrik 90 reagerte på dette 1
E.C. Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ser forresten ut som at blocket har fått samme design som finn nå: Snagg30 og Lars89 reagerte på dette 1 1
Saltkjelen Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden 19 timer siden, Skulebollen skrev: @Saltkjelen Da har jo bilen din allerede hatt en 150k kost. Allerede før garantien gikk ut. Prevantivt eller ei.. Tipper du kan legge til kr. 100 000,- til på den. Selv om dette er byttet, så ble de øvrige delene ikke byttet ut fordi de var defekte, men fordi BMW og tidligere eier ville bytte når ting likevel var fraskrudd og demontert. Hadde ikke tidligere eier (som tok noe av kostnaden) og BMW gått inn for å bytte "for sikkerhets skyld", var det jo kun snakk om èn turbo med lekkasje. Ellers har det ikke vært noe annet mekanisk som er "N57S" relatert med denne bilen, og ikke er jeg spesielt bekymret heller i grunn. sveigis reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet 50 minutter siden Skrevet 50 minutter siden 22 minutter siden, E.C. skrev: Ser forresten ut som at blocket har fått samme design som finn nå: Endelig sier jeg 👍 Nå kan man sende melding til selger også igjen uten at de ber om innlogging med svensk bank ID.
Saltkjelen Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden 3 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Endelig sier jeg 👍 Nå kan man sende melding til selger også igjen uten at de ber om innlogging med svensk bank ID. Jeg får beskjed om å bekrefte meg med BankID, men nå får man i det minste sett telefonnummeret når man er logget inn. Det hjelper jo en del, selv om det er fryktelig irriterende at Vend ikke greier samkjøre BankID på tvers av landegrensene.
Fredrik 90 Skrevet 18 minutter siden Skrevet 18 minutter siden 21 minutter siden, Saltkjelen skrev: Jeg får beskjed om å bekrefte meg med BankID, men nå får man i det minste sett telefonnummeret når man er logget inn. Det hjelper jo en del, selv om det er fryktelig irriterende at Vend ikke greier samkjøre BankID på tvers av landegrensene. Sier du det? Jeg hadde ikke noe problem med dette for litt siden. Har de kanskje gått tilbake på det igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå