Lars89 Skrevet Juli 8, 2021 Share Skrevet Juli 8, 2021 Hvordan skal man kjøre de greiene her??? https://www.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=145058183 Marius2002, Sjakalen og AlexHD reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 8, 2021 Share Skrevet Juli 8, 2021 Lurer på om Thomas, Fredrik og Anders har fått med seg at de har lagt ut samme bil to ganger, til forskjellig pris. 🤭 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=218260340 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=222300523 Daniel., TRF og Snagg30 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 9, 2021 Share Skrevet Juli 9, 2021 Noen har røyka sokkene sine iallfall... BMW 5-serie | FINN.no E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juli 9, 2021 Share Skrevet Juli 9, 2021 På 7.7.2021 den 23.08, Snagg30 skrev: Jeg snakket med Milan i dag faktisk, fantastisk bil den F11 der. Kan vell si den virkelig er individual Synes han har tatt inn enormt mye pent, han har en blå G31 530d med hvit interiør, ble litt forelsket i den Skal du ha den ? Vist ikke så går jeg inn i forhandlinger med selger prisen er litt stiv siden den har kun 1 sett hjul med sommerdekk... går fort 40k for dekk å felg når det mangler. Skulebollen, Sjakalen og HenrikSolberg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juli 9, 2021 Share Skrevet Juli 9, 2021 10 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Skal du ha den ? Vist ikke så går jeg inn i forhandlinger med selger prisen er litt stiv siden den har kun 1 sett hjul med sommerdekk... går fort 40k for dekk å felg når det mangler. Takker for heads up’n Jeg driver å selger en bil og har litt annet ymse som skal på plass så blir ikke noe her med det aller første. Så for min del må du bare kjøre på, nydelig bil! Gøy om den havner hos deg egentlig sveigis, Ingvaldsen og HenrikSolberg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 9, 2021 Share Skrevet Juli 9, 2021 43 minutes ago, Ingvaldsen said: Skal du ha den ? Vist ikke så går jeg inn i forhandlinger med selger Nå havner du på bilkjøret igjen, både X5en og F11. Har du e38en fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Juli 9, 2021 Share Skrevet Juli 9, 2021 5er til 600+ ? Da ville jeg heller sett på en 7er 🤩 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juli 9, 2021 Share Skrevet Juli 9, 2021 1 time siden, E.C. skrev: Nå havner du på bilkjøret igjen, både X5en og F11. Har du e38en fortsatt? X5’n blir nok værende såfremt du ikke legger inn noe overbevisende bud e38 henger nok i en tynn tråd, den kan jeg ta god fortjenest på også😁 49 minutter siden, Tony Soprano skrev: 5er til 600+ ? Da ville jeg heller sett på en 7er 🤩 finn en f01 750d med skinn, b&o, farge utvendig å innvendig farge så kjøper jeg den Tror ikke du finner den bilen🤥 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 9, 2021 Share Skrevet Juli 9, 2021 Du har jo gjort bra jobb med e38en, så bør kunne få litt igjen der ja. Skal ikke se vekk fra at jeg legger inn noe bud på den du Det har ligget en annen X5 SD med M-optikk fra han som driver Quickfix i Skreia, vet du noe om den @TRF? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juli 9, 2021 Share Skrevet Juli 9, 2021 Vet ikke noe om den annet enn at jeg tror den har fått montert TRF Steg 2 en gang i tiden. Bare å ringe Hans Marius å spørre om du er interesser i å kjøpe den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 9, 2021 Share Skrevet Juli 9, 2021 Den hadde steg 2 ja. Blir uansett aktuelt med en ny bil ganske snart, men ikke akkurat nå-NÅ. Greit å se ut noen potensielle kandidater. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juli 9, 2021 Share Skrevet Juli 9, 2021 1 time siden, E.C. skrev: Den hadde steg 2 ja. Blir uansett aktuelt med en ny bil ganske snart, men ikke akkurat nå-NÅ. Greit å se ut noen potensielle kandidater. Har du X5 link? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 9, 2021 Share Skrevet Juli 9, 2021 https://www.finn.no/208258775 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Juli 9, 2021 Share Skrevet Juli 9, 2021 3 timer siden, Ingvaldsen skrev: X5’n blir nok værende såfremt du ikke legger inn noe overbevisende bud e38 henger nok i en tynn tråd, den kan jeg ta god fortjenest på også😁 finn en f01 750d med skinn, b&o, farge utvendig å innvendig farge så kjøper jeg den Tror ikke du finner den bilen🤥 Om du vil ha noe flott fra Tyskland så ta gjerne en prat med denne karen : https://www.importerbil.no 750d er skreddersydd med tanke på alternativ beregning av avgifter. Han tar ett regnestykke for deg svært raskt. Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juli 9, 2021 Share Skrevet Juli 9, 2021 9 timer siden, Ingvaldsen skrev: Skal du ha den ? Vist ikke så går jeg inn i forhandlinger med selger prisen er litt stiv siden den har kun 1 sett hjul med sommerdekk... går fort 40k for dekk å felg når det mangler. Kanskje den flotteste F11 jeg har sett, stiv pris - men unik! Har sett BRG i RL, nydelig. Håper BMW kommer med mer grønnfarget, Oxfordgrønn f.eks, nydelig! Sjakalen, papertiger og Peak reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå