Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Dusy skrev:

Bare jeg som hadde vært flau om jeg hadde lagt ut annonsebilder som åpenbart beviser at serviceprogrammet ikke er fulgt, eller?  Og det i en bil av dette kalibret og i denne prisklassen. 

Hadde jeg vært forhandler så kunne jeg tatt inn en slik bil, med forbehold om at jeg fikk den inn mye billigere og i tillegg fikk skrive i annonsen at bilen selges billig pga dårlig vedlikehold. Har man ikke råda til service så er bilen for dyr, man vet jo og i lang tid når servicen er og man har da god tid til å planlegge det. 
 

@Fredrik 90 Mulig det skal vær følgebil innen bygg og anlegg :P

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Mangler bare "Bred last" skilt på taket 👍 

Og fullsize Scania-skvettlapper...

 

Føler denne annonsen er symptomatisk for mange annonser for tida. 3 bilder av eksteriør og 21 bilder av div knapper og skjermer inni bilen. Bilene blir bare mer og mer som en stor gadget. Fin bil da...

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=231093599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Lars89 said:

Føler denne annonsen er symptomatisk for mange annonser for tida. 3 bilder av eksteriør og 21 bilder av div knapper og skjermer inni bilen. Bilene blir bare mer og mer som en stor gadget. Fin bil da...

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=231093599

Dette gjelder også en del boligannonser for tiden, spesielt for små leiligheter i Oslo. Da er det 7 bilder av selve leiligheten, hvorav en av dem inneholder en croissant på et skjærebrett, mens de resterende 30 bildene er av nærområdet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, BrokeBoi skrev:

Dette gjelder også en del boligannonser for tiden, spesielt for små leiligheter i Oslo. Da er det 7 bilder av selve leiligheten, hvorav en av dem inneholder en croissant på et skjærebrett, mens de resterende 30 bildene er av nærområdet. 

Hahaha, dette er 100% sant :D Har lagt merke til akkurat det samme selv :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...