Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Snagg30 skrev:

Dette var jo veldig billig. Om bilen er i ok stand så må jo dette være gull. Potensielt 25000,- for 2 år på veien er ingenting å klage på. Med det sagt(derfor jeg skrev potensielt) er jo motorene der ikke noe særlig og en bør og må påregne noe påkost og i verste fall påkost over bilens verdi. Nesten så en skulle kjøpt og bare hatt til rallbil til den tar kveld og så kjørt/fraktet den på skrot 🤷🏼‍♂️
 

Edit: Og ja, m-power…. Samtidig kan folk kutte ut innv. og utv. m-sport. Det er Audigreier.

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Andreas_R said:

Med N63 motor med 109k km på telleren er det ikke lenge til motoren må byttes ut på denne (med mindre den allerede har blitt byttet ut). Det følger riktignok med nybilgaranti frem til 18. mai i år, men rekker motoren å dø innen den tid? 

Ellers stusser jeg litt på hvorfor denne ikke engang har HiFi-anlegg, for den har ikke høyttalere i dørlommen. Greit nok at lyden av V8eren er fin nok til at man ikke trenger å høre på musikk når man kjører, men det er sært at en M550i ikke har HiFi når 99% av alle G30 i Norge har det, og det er uavhengig av modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BrokeBoi skrev:

Med N63 motor med 109k km på telleren er det ikke lenge til motoren må byttes ut på denne (med mindre den allerede har blitt byttet ut). Det følger riktignok med nybilgaranti frem til 18. mai i år, men rekker motoren å dø innen den tid? 

Ellers stusser jeg litt på hvorfor denne ikke engang har HiFi-anlegg, for den har ikke høyttalere i dørlommen. Greit nok at lyden av V8eren er fin nok til at man ikke trenger å høre på musikk når man kjører, men det er sært at en M550i ikke har HiFi når 99% av alle G30 i Norge har det, og det er uavhengig av modell.

Når garantien går ut tegner man maskinskadeforsikring. Da er man vel rimelig safe? 

Jeg synes den var greit utstyrt, det eneste den mangler er vel full skinnpakke og som du nevner et litt bedre stereoanlegg. Her er ellers utstyr som Adaptive Led, Adaptivt M-understell, Ekslusive skinn, Tilhengerfeste, 6WB cluster, rattvarme og massasje i setene+++  

Tja det kan se ut som den mangler comfort access? Det er jo en strek i regninga da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutes ago, Andreas_R said:

Når garantien går ut tegner man maskinskadeforsikring. Da er man vel rimelig safe? 

Jeg synes den var greit utstyrt, det eneste den mangler er vel full skinnpakke og som du nevner et litt bedre stereoanlegg. Her er ellers utstyr som Adaptive Led, Adaptivt M-understell, Ekslusive skinn, Tilhengerfeste, 6WB cluster, rattvarme og massasje i setene+++  

Tja det kan se ut som den mangler comfort access? Det er jo en strek i regninga da.

 

Maskinskadeforsikringen dekker en god del, men man jo aldri hva det er forsikringsselskapet kan finne på å mene om hva som dekkes av maskinskadeforsikringen eller ikke. Nybilgarantien dekker absolutt alt som måtte skje under panseret. Maskinskadeforsikringen dekker derimot kun spesifikke deler, så man må fort ut med en del fra egen lomme. 

Til den prisen er det egentlig bare mangel på H/K-anlegg eller bedre som trekker ned for min del. Full skinnpakke hadde vært fint, men er egentlig ikke så viktig i den prisklassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Daniel. skrev:

Litt av noen felger på denne F11n 🥸

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=253739656

Snakk om å ødelegge en bil. Heldigvis skal det ikke mye til får å finne et sett med originalfelger på Finn til en rimelig penge som vil heve helhetsinntrykket betraktelig - f.eks slik som disse jeg plukket opp til skarve to tusen kroner i dag (illustrasjonsbilde av et noe mer strøkent eksemplar). Greie som reservevinterfelger :) 

bmwstyle367.jpg

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Walkabout skrev:

Snakk om å ødelegge en bil. Heldigvis skal det ikke mye til får å finne et sett med originalfelger på Finn til en rimelig penge som vil heve helhetsinntrykket betraktelig - f.eks slik som disse jeg plukket opp til skarve to tusen kroner i dag (illustrasjonsbilde av et noe mer strøkent eksemplar). Greie som reservevinterfelger :)

Absolutt :) Selv de kjipeste originalfelgene ville vært bedre enn de som stod på den 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...