Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, TRF skrev:

Din?

Lav km, men høy pris og mangler M sport (ikke alle som vil ha det, men det pleier å påvirke prisen betydelig)

Nei nei, ikke min :)  Ja det var en stiv pris, helt klart! Men skiller seg ut med lav km og ganske god utstyrsliste sett bort i fra non M-sport. 

Skulle hatt en E70 en gang, strålende design som holder seg godt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E70 er vel (dessverre) den eneste halvveis fornuftige bilen fra BMW som kan dra 3,5t (om man skulle ha bilhenger). 

Absolutt fin bil den over, men begynner å komme farlig nærme X5M: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=241231117 som må sies å være en kulere bil (selv når man høyde for drivstoffutgifter og rådelager).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror i4 40 er en fin total pakke og, betydelig lavere vekt samt en rekkevidde på 590km WLTP. Og med sine 340hk går den helt sikkert mer en nok, samtidig som man slipper at forhjulene lever litt sitt eget liv på hardt pådrag

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=260283014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snagg30 skrev:

Tror i4 40 er en fin total pakke og, betydelig lavere vekt samt en rekkevidde på 590km WLTP. Og med sine 340hk går den helt sikkert mer en nok, samtidig som man slipper at forhjulene lever litt sitt eget liv på hardt pådrag

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=260283014

Men var ikke den litt dyr? 🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, HenrikSolberg skrev:

Men var ikke den litt dyr? 🤨

Det er vell alle i4 for salg. Jeg bygget meg en i4 40 med alt utstyr og kommer på 690.000,- ca så ikke så stor pris forskjell kontra ny pris på i4 M50 og på brukt markedet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Snagg30 skrev:

Det er vell alle i4 for salg. Jeg bygget meg en i4 40 med alt utstyr og kommer på 690.000,- ca så ikke så stor pris forskjell kontra ny pris på i4 M50 og på brukt markedet 

Denne er en fully charged og ikke supercharged, hvor mye dette slår ut i pris vet jeg ikke..I tillegg er det vel ikke like lang ventetid på vanlig i40 som på m50? Dette har jo mye å si på prisene til m50 iaf..

Endret av mspec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Snagg30 skrev:

Det er vell alle i4 for salg. Jeg bygget meg en i4 40 med alt utstyr og kommer på 690.000,- ca så ikke så stor pris forskjell kontra ny pris på i4 M50 og på brukt markedet 

Hva er leveringstiden på I4 40 nå da? Disse hadde vel en periode ganske kort leveringstid, men det har kanskje endret seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Andreas_R skrev:

Nydelig bil og for min del er ikke denne overpriset ifht veldig mye annet på markedet.

E70 X5 vil nok gå inn i historiebøkene som en markant model fra BMW, moderne nok - med fin kvalitet og samtidig solid og driftsikker drivlinje ifht dagens fossile løsninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mspec skrev:

Denne er en fully charged og ikke supercharged, hvor mye dette slår ut i pris vet jeg ikke..I tillegg er det vel ikke like lang ventetid på vanlig i40 som på m50? Dette har jo mye å si på prisene til m50 iaf..

Men du kan jo for så vidt bygge en bil med fully charged som har mer utstyr en supercharged så dette har vell ingenting å si sann sett. De to er jo bare ferdig lagde pakker, så kan man velge videre på de.

47 minutter siden, laffe skrev:

Hva er leveringstiden på I4 40 nå da? Disse hadde vel en periode ganske kort leveringstid, men det har kanskje endret seg. 

Jeg husker ikke i farta, men tror det var ganske lang leverings tid. Men pris differansen ble så liten at M50 virker til å vær et mye bedre valg, spesielt med videresalg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Snagg30 skrev:

Tøff X5 med V8 og mye deilig skinn 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=260333312

Men nok en 8’er som har fått motorbytte.

BMW har ingen strålende historikk med V8’ere, synd!

Men bilen var flott, ville imidlertid valgt en diesel motorisert løsning på denne modellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...