Vingerei Skrevet September 9, 2022 Share Skrevet September 9, 2022 2 timer siden, KireS skrev: Nydelig e39! https://www.finn.no/272375167 Den burde BMW kjøpe tilbake og sette på museum 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 9, 2022 Share Skrevet September 9, 2022 3 timer siden, Vingerei skrev: Rød E39 Alpina😍 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=272162523 Mener å huske at jeg har sett denne her inne før 🤔 Om ikke det var en annen rød en. Uansett, kul bil som jeg lett kunne eid om jeg hadde hatt lagringsplass 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 9, 2022 Share Skrevet September 9, 2022 40 minutter siden, Vingerei skrev: Den burde BMW kjøpe tilbake og sette på museum 😍 Så den på Vålerbanen for to helger siden. Til og med loddene på felgene stod det Bmw på! Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet September 9, 2022 Share Skrevet September 9, 2022 (endret) 30 minutter siden, Daniel. skrev: Mener å huske at jeg har sett denne her inne før 🤔 Om ikke det var en annen rød en. Lurer på om ikke det var Indrehus som hadde en rød Alpina en gang i tiden? Men det var vel isåfall en sedan? Endret September 9, 2022 av Bruspulvergutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 9, 2022 Share Skrevet September 9, 2022 29 minutter siden, Daniel. skrev: Mener å huske at jeg har sett denne her inne før 🤔 Om ikke det var en annen rød en. Uansett, kul bil som jeg lett kunne eid om jeg hadde hatt lagringsplass 😅 fupsaker, Blinklys og Daniel. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 9, 2022 Share Skrevet September 9, 2022 3 hours ago, KireS said: Nydelig e39! https://www.finn.no/272375167 Trodde først at det var denne: https://www.finn.no/261617164 Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 9, 2022 Share Skrevet September 9, 2022 21 minutter siden, E.C. skrev: Trodde først at det var denne: https://www.finn.no/261617164 Jøss, jeg var sikker på at det var samme bil 😅 Hva er oddsen for at det går 2 stk grønne 523i med beige interiør og latterlig lav km stand…i Norge? Virkelig samlerobjekter dette 😎 Blinklys og Kolstad Jr. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet September 9, 2022 Share Skrevet September 9, 2022 Den e39’en er fra samlingen til Nils Tronrud som startet Tronrud bil i sin tid. Er nok godt sett etter Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet September 9, 2022 Share Skrevet September 9, 2022 3 timer siden, KireS skrev: Nydelig e39! https://www.finn.no/272375167 Var i kjøpsmodus helt til det ble oppdaget att denne ikke har varme i rattkrans. Dette blir en dealbreaker for mange. Blinklys, Daniel., AlexHD og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 9, 2022 Share Skrevet September 9, 2022 2 minutter siden, Tony Soprano skrev: Var i kjøpsmodus helt til det ble oppdaget att denne ikke har varme i rattkrans. Dette blir en dealbreaker for mange. Ja dette er en import bil, ser ut som den kommer fra Frankrike. Den andre grønne 523en som ble solgt tidligere i år var jo en Norsk solgt bil. I mine øyne så gjør det bilen mer verd da den er mer unik med norsk historikk. Men ikke til forkleinelse for den 523en som står til salgs nå. Hvis man ser på kvaliteten man her får for pengene så vil jeg mene at dette er ett kupp. En av BMW sine beste modeller med en av de beste motorene, bare så synd det ville vært vandalisme å bruke denne som dailydriver. PatrickB reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet September 9, 2022 Share Skrevet September 9, 2022 Skulle bare teste pulsen her inne…. Jepp forumet lever 👊 Selvsagt en fleip dette med rattvarme på en E39 altså 😅 hemperen, AlexHD og Olaandref reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 9, 2022 Share Skrevet September 9, 2022 24 minutter siden, Tony Soprano skrev: Skulle bare teste pulsen her inne…. Jepp forumet lever 👊 Selvsagt en fleip dette med rattvarme på en E39 altså 😅 Hvis det var en fleip så synes jeg du bomma bra 😂 Var jo ingen som "reagerte" nevneverdig på dette utsagnet om rattvarme 😅 Tony Soprano og Blinklys reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet September 9, 2022 Share Skrevet September 9, 2022 11 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Hvis det var en fleip så synes jeg du bomma bra 😂 Var jo ingen som "reagerte" nevneverdig på dette utsagnet om rattvarme 😅 Jeg tenkte at her er det en som er redd for kalde fingre og forkjølelse, en som har tatt mor sine ord om å huske vanter på alvor 🤭😇 Tony Soprano og Daniel. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 9, 2022 Share Skrevet September 9, 2022 Hadde nettopp en slik Oxfordgrønn 97’ med nøyaktig slikt beige skinninteriør, dessverre bare en 520ia. Importerte denne av en eldre dame på noenogsøtti, som var eneste (tyske) eier. Eneste som var å bemerke på bilen var riper etter ringene rundt dørhåndtaket, en kjent problem på den tid. Fantastisk bil, eneste jeg savnet var en noe større motor, 530ia ville vært perfekt. E39 er virkelig et høydepunkt blant 5 seriene, den har alt - stil, eleganse, komfort og klasse. PatrickB og Blinklys reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet September 9, 2022 Share Skrevet September 9, 2022 Akkurat nå, Ron Jeremy skrev: Hadde nettopp en slik Oxfordgrønn 97’ med nøyaktig slikt beige skinninteriør, dessverre bare en 520ia. Selvom den ikke er så veldig sprek så er det da ikke bare bare det, Ron Mørkegrønn med beige interiør er en kjempeflott kombinasjon Olaandref reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå