Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Min gamle E60 545i er for salg 😀

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=276789359

Endelig fikk den M-sporten og M rattet den fortjente. Og jeg blir glad når jeg ser at eieren har lagt en del penger i preventivt vedlikehold. Men de felgene kunne jeg styrt meg for 🤮

Men han tar seg godt betalt synes jeg, han skal ha 220 000,-…jeg solgte den til han for 149 000,- sommeren 2021. Bilen kostet meg 115 000,- inn fra Sverige høsten 2020.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, e30 tic skrev:

Eg var i dialog med han svensken som var første eier i norge. 
har suggla lenge op den bilen p det er fortsatt drømmen å ha en 1m men den sorte her utgår med all fiklingen som den har hatt nylig

Enig. Kunne veldig gjerne hatt en 1M jeg også, men denne hadde utgått for meg også. En slik original/uskrudd/uherjet står høyt i kurs hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle nesten trodd den 1M'en stod på TA Technix og JR11 felger som stod en halv meter utenfor skjermen slik dere snakker om den 🤨

@Fredrik 90 skal ikke si meg 100% sikker, men tror ikke det interiøret der er Individual. Grisestygt er det i hvertfall.

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste biler ender nå opp i pressa på ett eller annet tidspunkt, det er bare slik det er. Jeg tenker at så lenge det finnes noen gode eksemplarer av modellene/karosseriet så må det være så bra som det får blitt. For BMW er det heldigvis ganske mange eldre velholdte biler, noe som man kan se på treff rundt om i landet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Daniel. skrev:

Grisestygt er det i hvertfall.

Godt vi alle har forskjellige oppfatninger på hva som er grisestygt eller ikke 😊😊.

Men så er det som @E.C. skriver her ,det er desverre en tid for alt når det kommer til biler og spesielt gamle premiumbiler .

Allerede etter 2 eier så kan man merke at mange forfaller av sånn type biler .

Eller dvs de fleste biler som er populære .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daniel. skrev:

Skulle nesten trodd den 1M'en stod på TA Technix og JR11 felger som stod en halv meter utenfor skjermen slik dere snakker om den 🤨

@Fredrik 90 skal ikke si meg 100% sikker, men tror ikke det interiøret der er Individual. Grisestygt er det i hvertfall.

Understell og eksos ble gjort av første eier og kosta jo mye kr den gang. Klarer ikke p se at de senere såkalla oppgraderingene har løftet bilen ytterligere hverken i verdi eller utseende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett et par annonser med lange oppgraderingslister der selger nesten forventer å få igjen utsalgspris for disse og hva har vedkommende gjort selv? LED i angel eyes, byttet olje og filter og satt på "lippe". Lol. Bilene er ofte kjøpt på fullfinans også, så man ser jo hva de kostet for et par måneder siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, sveigis skrev:

Godt vi alle har forskjellige oppfatninger på hva som er grisestygt eller ikke 😊😊.

Jepp.

Husker første gangen jeg så dette interiøret, da trodde jeg at dette var noe hjemmemekka greier. Men viste seg at BMW leverte slikt til E39. Uheldig kombinasjon av farger spør du meg, men det er bare min mening :)

Spoiler

NICO1237.thumb.png.b14d34e239bd639b44714759889a6e58.pngNICO1153.thumb.png.23cceb090bcd1d78a5b80b3bf1c306cf.png

Når vi først er inne på E39 Individual og dårlig stand. Husker jeg så denne til salgs for en god stund siden, kjente fort igjen fargen som er Mora Metallic. Bilen så ut til å være greit angrepet av rust, men det er jo en E39 som har gått 433k, så det er jo ikke akkurat en overraskelse å se rust på den da. Uansett trist å se.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=143270825
 

4 timer siden, e30 tic skrev:

Understell og eksos ble gjort av første eier og kosta jo mye kr den gang. Klarer ikke p se at de senere såkalla oppgraderingene har løftet bilen ytterligere hverken i verdi eller utseende

Ja da skjønner jeg enda mindre hvorfor den blir omtalt slikt 🤷‍♂️

Smidde BBS felger og en sånn RTD shifter eller hva de nå heter (som selger forøvrig tilbyr å sette tilbake til normalt om ønskelig).

Men men.. Sikkert jeg som bare er totalt blind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...