Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, BMWE39turbo skrev:

Syns den blir dyr med så mye rust i bakskjermene. Her må det enten kappes eller sandblåses, og selv da blir det vel aldri 100% på sikt. 

I utgangspunktet så synes jeg bilen er relativt riktig, M-sport, luke, sort sport skinn. Pluss i boka for å ha ettermontert LSD. Men det var litt mye dilldall på den ellers, rust i skjermene og ellers litt røff i kantene. Også er det en facelift bil med elektrisk servo som ikke er posetivt for styrefølelsen på disse. Jeg mistenker at denne har gått for lut og kaldt vann siden sist den lå ute for slag, det var for ca to år siden. Da hadde den ikke rust i skjermene mener jeg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, awt skrev:

Denne var vel også på forumet tidligere?

Mener også prisen er i overkant, men samtidig er det mye dyre og riktige deler på denne, der mesteparten ikke er tilgjengelig lengre.

Det var en på forumet men den var ZZ regga mener jeg. Han importere den selv og la ut litt om prosessen her. Ja prisen er stiv, men disse begynner å bli dyre utenlands ser jeg. Så alternativt å importere en så kommer man ut på det samme som denne, men da uten rust og med ofte noe ugunstigere utstyrs kombinasjoner. Jeg kunne godt hatt luke og interiøret fra denne i min 130i 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Smårusten E87 130i til salgs. Ikke ofte en slik kommer for salg

BMW 1-serie | FINN.no

25 minutter siden, awt skrev:

Denne var vel også på forumet tidligere?

Mener også prisen er i overkant, men samtidig er det mye dyre og riktige deler på denne, der mesteparten ikke er tilgjengelig lengre.

Denne var til salgs i tidlig 2021, og ser ut som det smått var begynt å ruste i hjulbuene allerede den gang..

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=210587870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Det var en på forumet men den var ZZ regga mener jeg. Han importere den selv og la ut litt om prosessen her. Ja prisen er stiv, men disse begynner å bli dyre utenlands ser jeg. Så alternativt å importere en så kommer man ut på det samme som denne, men da uten rust og med ofte noe ugunstigere utstyrs kombinasjoner. Jeg kunne godt hatt luke og interiøret fra denne i min 130i 😅

Den jeg mener er den samme som er til salgs nå; https://bimmers.no/forums/topic/681504-min-bmw-130i-performance-masse-nytt-nürburgring-trackday-s19/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, awt skrev:

Da ser jeg vi snakker om to forskjellige biler, var ikke klar over at denne bilen har vært på forumet 👍

Den jeg tenkte på som jeg trodde var ZZ regga var faktisk AA regga. Så husken min spilte meg ett puss der 😅Tråden på denne bilen er her

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, awt skrev:

…mens jeg er usikker på om jeg har fått med meg den. 😛 Synd det ikke skjedde mer i tråden der.

Han solgte den rett etter aktiviteten i tråden stoppet. Den lå ute til 149 000,- og jeg var veldig nær ved å handle den 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Han solgte den rett etter aktiviteten i tråden stoppet. Den lå ute til 149 000,- og jeg var veldig nær ved å handle den 😅

Bilen skiftet eier 5 mai i år og er registrert i Asker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Ampera skrev:

Bilen skiftet eier 5 mai i år og er registrert i Asker.

Det stemmer, men han som importerte bilen og som var aktiv her solgte den 14/7-2021. Bilen har byttet eier to ganger etter dette, sist gang 5 Mai som du sier 😀 Så den følger god tradisjon for gammel BMW med stor motor og mange eierbytter på kort tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...