Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Snagg30 skrev:

Rå lekker G30 530D LCI til hyggelig pris! @Fredrik 90 ny bil til deg?

 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=322706888

Har sett den ja, herlig G30 i mengden av 530e 😅 Men jeg skal ha Touring neste gang da, hvis ikke hadde dette vært en kandidat 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, Fredrik 90 said:

B58 motoren til BMW har derimot klart seg passe bra hittil, nå har den vært på veien siden 2015. 

B58/S58 er vel noe av det beste BMW har produsert i nyere tid. I tuningverden er det flere som kaller denne for den nye 2JZ, for de skal visstnok tåle mye til tross for at de blir pushet flere hundre hk over standard. Det er nok ikke tilfeldig at dagens Supra også har B58.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Har sett den ja, herlig G30 i mengden av 530e 😅 Men jeg skal ha Touring neste gang da, hvis ikke hadde dette vært en kandidat 😀

Da kan jeg anbefale denne, vært i vår familie tidligere. Særdeles pent brukt.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=328027152

Dessverre fikk jeg ikke overtalt han til å legge på full skinnpakke og AD, men allikevel en fantastisk bil på alle måter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, BrokeBoi skrev:

B58/S58 er vel noe av det beste BMW har produsert i nyere tid. I tuningverden er det flere som kaller denne for den nye 2JZ, for de skal visstnok tåle mye til tross for at de blir pushet flere hundre hk over standard. Det er nok ikke tilfeldig at dagens Supra også har B58.

Ja jeg har hørt at dette er en usedvanlig bra og slitesterk motor. En kollega er langt inne i tuning og JDM verden og han sier det at B58/S58 er ett bra alternativ til 2JZ. Sist nevnte begynner nå å bli sjelden å få tak i, noe som driver opp prisene. Når en X5 45e blir krasjet og kondemnert så er det ikke usannsynlig at mange av disse motorene får nytt liv. Man ser litt det samme med M57 dieselen også, bra utgangspunkt for å "bygge" litt på. Det ble slakta en gammel X5 kun for å få motoren til ett E30 M57 bygg 😅

3 minutter siden, Andreas_R skrev:

Da kan jeg anbefale denne, vært i vår familie tidligere. Særdeles pent brukt.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=328027152

Dessverre fikk jeg ikke overtalt han til å legge på full skinnpakke og AD, men allikevel en fantastisk bil på alle måter. 

Har kikket på denne også. Men jeg synes jeg den er for dyr med tanke på at den mangler ett par ting jeg ønsker meg, har også forbannet meg på at jeg ikke skal ha sort interiør igjen….men det kan det være jeg må gi meg på. Kan få inn 2022 540d fra Sverige for rett opp under 900k, har lyst på de ekstra hestene hvis jeg først skal strekke strikken så langt.

Men jeg stussa på hvorfor de bytter den inn allerede? Knapt to år gammel bare, var de ikke fornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Har kikket på denne også. Men jeg synes jeg den er for dyr med tanke på at den mangler ett par ting jeg ønsker meg, har også forbannet meg på at jeg ikke skal ha sort interiør igjen….men det kan det være jeg må gi meg på. Kan få inn 2022 540d fra Sverige for rett opp under 900k, har lyst på de ekstra hestene hvis jeg først skal strekke strikken så langt.

Men jeg stussa på hvorfor de bytter den inn allerede? Knapt to år gammel bare, var de ikke fornøyd?

Enig i at den er litt dyr ja! Men det er vel rom for pruting i dagens marked? Den har stått hos forhandler siden sensommeren nå.

De var kjempefornøyd med bilen. Men det var en firmabil / tjenestebil som av forskjellige årsaker ble byttet inn. 
 

Den dieselmaskinen med mildhybridpakken er bare helt eksepsjonell, masse krefter, fin gange og veldig snilt forbruk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.11.2023 den 19.04, Lars89 skrev:

Sør import i Mandal legger ned innen året er omme. 

Tror de må langt ned i pris på endel av utvalget for å bli kvitt det.

For all del endel tøft,men snakk om ukurante biler!

F.eks 19 Hyundai Nexo som ingen vil ha?

https://www.finn.no/car/used/search.html?orgId=1749838334&sort=PRICE_DESC

Det stemte på en prikk! https://www.tv2.no/broom/har-solgt-tusenvis-av-biler-na-legger-de-ned/16206844/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snagg30 skrev:

Denne var veldig fin!

Etter som jeg husker så var den kjøpt ny i Norge av en mann i Vågå i Gudbrandsdalen som hadde den i ca.10 år.

Husker at jeg så på annonsen mange ganger da han skulle selge, men ble for dyr for meg den gangen....

Ser jo veldig bra ut fortsatt 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...